دستگاه ems یکی از ورزش های مدرن

 طوری که ورزشکاران را مجاب کند روش معمول ورزش خود را ترک گفته و به سمت متدهای جدید سوق داده شوند . دستگاه

توسط مدیر سایت در 25 تیر 1402

 طوری که ورزشکاران را مجاب کند روش معمول ورزش خود را ترک گفته و به سمت متدهای جدید سوق داده شوند . دستگاه ems یکی از ورزش های مدرن بوده که هر روزه جای خود را در بین ورزشکاران بیش از پیش باز میکند.

جهت خرید دستگاه ems تماس بگیرید.

دستگاه ems یعنی تحریک الکتریکی عضلات شما و یکی از مدرن ترین متد عضله سازی و لاغری استفاده شده در کشورهای پیشرفته دنیاست. در تمرین سنتی عضلات فرمان ها را در شکل پالس های الکتریکی فرستاده شده از مغز دریافت می کنند اما در روشدستگاه ems این پالس های الکتریکی از طریق الکترودها فرستاده می شوند و در نهایت عضلات دچار تنش می شوند، در واقع عضلات نمی توانند منبع این پالس را تشخیص دهند و در هر صورت واکنش خود را به صورت انقباض نشان می دهند. انجام این ورزش برای این دسته از افراد نه تنها باعث بازگشت به وزن قبل از دوران بارداری بوده بلکه باعث رسیدن به تناسب اندام دلخواه میشود که همه اینها در نتیجه انجام فعالیتهای هوازی و افزایش متابولیسم بدن و ارتقائ سطح مصرف انرژی میباشد.

5. یکی دیگر از مزایای این ورزش کمک به تناسب اندام بعداز زایمان است. آموزش بی سیم و از راه دور با دستگاه مینی دستگاه ems امکان پذیر می باشد. علاوه بر طراحی آن با ویژگی های صفحه لمسی و اطلاعات ردیابی بی نظیر از طریق سیستم آنلاین، این دستگاه جایزه های متعدد طراحی از جمله جایزه 2014 FIBO را برای ظاهر شیک و کاربردیش به خود اختصاص داد. تناسب اندام در مدت ٢٠ دقیقه با تکنولوژی ایکس بادی در کرج، در ایکس بادی پالس های الکترونیکی به بدن وارد میشود که در نتیجه عضلات تحریک می شوند و شما با انجام تمرینات ایکس بادی در ٢٠ دقیقه معادل ٥ جلسه بدنسازی پیشرفته عضله سازی و چوبی سوزی خواهید داشت، در دستگاه ems شما با به تن کردن جلیقه مخصوص ایکس بادی در حین تمرین حدود ٥٠٠ تا ٧٠٠ کالری از دست خواهید داد و تا ٢ روز پس از تمرین حدود ٢٠٠٠ کالری دیگر به دلیل ریکاوری عضلات مصرف خواهید کرد . اما ایکس بادی لباس هایی را طراحی کرده است که به کمک آنها و الکترودهای داخل آنها می توان شانه ها و عضلات شانه را به صورت مستقیم تمرین داد.

ماهیچههای ما نمیتوانند انقباض ارادی و طبیعی بدن را از انقباضهای القا شده با ایکس بادی تشخیص دهند. دستگاه شبیهساز ورزشی از جریانهای الکتریکی با فرکانس پایین و متوسط برای افزایش سطح انقباضات عضلانی طبیعی بدن استفاده میکند. از طرف دیگر جریانهای الکتریکی ایجاد شده توسط دستگاههای ایکس بادی به قلب دسترسی ندارند و تنها ماهیچهها را تحت تأثیر قرار میدهند. شدت انقباضات الکتریکی در حدود 30 درصد بیشتر از انقباضات ارادی است. نکته اول که مشخص میباشد و به همین دلیل است که قویترین افراد معمولا بیشترین حجم را نیز دارند.اما در مورد نکته دوم و سوم اغلب افراد غفلت میکنند.منظور از کارایی عضلات این است که بدن تا چه اندازهای میتواند فیبرهای عضلانی خود را مورد استفاده و منقبض کند.هرچه تعداد فیبرها در یک گروه عضلانی بیشتر فعال شوند آنها سریعتر و سخت تر میتوانند عمل کنند و نتیجه آن افزایش میزان وزنه تمرینی میباشد.به همین دلیل است که عضلات میتوانند بدون افزایش حجم افزایش قدرت داشته باشند.آنها میتوانند بیاموزند که با کارایی بیشتری کار کنند و باعث میشوند که شما بتوانید با توان بیشتری حرکات را انجام دهید. تحقیقات و تجربیات بیشتر افرادی که با استفاده از دستگاه ems برای لاغری و تناسب اندام تمرین کرده اند چندان رضایت بخش نیست.

تجربه استفاده از لوازم و تجهیزات دستگاه ems فراتر از انتظار شما خواهد بود. استفاده از شبیهساز ورزش لزوماً درد ندارد، اما مثل حس کردن نبض شدید در یک ناحیه است یا مثل اینکه کسی با کشیدن یک کش بسیار کوچک به بدن شما ضربه بزند. ایکس بادی جدیدترین فنآوری ورزشی است که در آن از سیستم EMS ( که مختصر سه واژه Electric Muscle Stimulation که به معنای تحریک الکتریکی عضلانی است) استفاده شده است . بعلاوه جریان های الکتریکی تعریف شده در دستگاههای ایکس بادی تنها این قابلیت را دارند که ماهیچه های اسکلتی بدن را تحت تأثیر قرار دهند و عضوهایی همچون قلب در دسترس پالس های الکتریکی قرار ندارند در نتیجه برای سیستم قلبی و سایر عضوهای حساس بدن زیان و عوارضی نخواهند داشت. نماینده انحصاری، فروش وخدمات پس ازفروش دستگاه های ایکس بادی اکتیو درایران با بالاترین تکنولوژی روز دنیا وبامعرفی سیستم پیشرفته ems plus. تکنولوژی بکار رفته در این سیستم سبب می شود تا حین انجام ورزش ایکس بادی بخش بسیار وسیعی از ماهیچه های بدن به طور همزمان شروع به فعالیت کنند. ورزش ایکس بادی بواسطه وسعت اثرات مفید آن توسط طیف وسیعی از افراد با اهداف گوناگون استفاده میشود به این معنی که علاوه بر نتایجی که روی تناسب اندام دارد بعنوان یک ورزش درمانگر هم استفاده میشود یعنی بر خلاف بسیاری از ورزشهای دیگر که علاوه بر سنگین بودن آن برای برخی افراد ممکن است دچار آسیب هایی در بعضی قسمتها شوند، این ورزش هیچگونه ضرری نداشته بلکه همانطور که ذکر شد برای اهداف درمانی نیز از آن استفاده میشود، از این سیستم در پزشکی برای کمک به توانبخشی، بهبود روند حرکتی، و تقویت عضلات پیرامون مفاصل استفاده میشود.



منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن