چرا همه چیزهایی که درباره مبل بادی می دانید دروغ است

برخی از انواع این مبلها از جنس وینیل میباشند و برای استفاده بر روی آب نیز گزینه مناسبی به شمار میروند. مبل با

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

برخی از انواع این مبلها از جنس وینیل میباشند و برای استفاده بر روی آب نیز گزینه مناسبی به شمار میروند. مبل بادی یک نفره: مبلهای بادی یک نفره از نظر کمیت بیشترین مبل بادی در این دسته بندی به شمار میآیند که تنوع آن بیش از سایرین است. ساختمان قسمت کف بادی مبل یک نفره کمی گود طراحی شده است تا اگر قصد استفاده طولانی مدت از این محصول را دارید عمل هواگیری برای جلوگیری از حرکتهای اضافی و سر خوردن انجام شود. تمام سطوح داخلی ساختمان با استفاده از سنگ مرمر چند رنگ، سبز و سفید یا سنگ آذرین بنفش و موزائیکهای طلائی پوشیده شدهاند. یک سنگ گود سبز رنگ محل قرار گرفتن صندلی سلطنتی برای ملکهاست. لژ مخصوص ملکه در مرکز سرسرای بالای ایا صوفیا قرار دارد. عظمت و زیبائی گنبد ایا صوفیا و ظرافتی که معماران اولیه در ساخت آن به خرج دادهاند در طول قرنها همواره موضوع بحث و تحسین تاریخدانان، معماران و مهندسین بودهاست. وقتی ایزی دوروس (Isidorus) ترمیم گنبد اولیه را شروع نمود، او ابتدا قسمت درونی دیوارها را پر نمود تا آنها عمودی شوند و بتوانند وزن گنبد جدید را تحمل نمایند. نکته دیگر قابل توجه در مورد گنبد اولیه قرار دادن ۴۰ پنجره در دور پایه گنبد توسط معماران بود. This has been cre​ated with the he lp  of GSA Conte nt᠎ Generat or D em​oversion​.

این گنبد به نظر میرسد با یکسری سقفهای متوالی حاوی ۴۰ پنجره کمانی در زیر آن بدون وزن در فضا قرار گرفتهاست. در بین این ۴ ستون، گنبد به نظر میرسد که بر روی ۴ قوس عظیم شناور گردیدهاست. ایزی دوروس، ارتفاع گنبد را در حدود ۵/۶ متر ارتفاع داد که این امر نیروی جانبی را کمی خنثی نمود و اجازه داد که وزن گنبد به صورت شناور به سمت پائین منتقل گردد. وزن عظیم گنبد ایا صوفیا از طاقچهها عبور کرده و به ۴ موج شکن تا ستون در گوشههای سالن منتقل میشوند. گنبد ایا صوفیا بر روی چهار طاسچه قرار گرفتهاست. همه این گنبدها و شبهه گنبدها به ترتیبی که در کنار هم قرار گرفتهاند باعث به وجود آمدن فضای مستطیلی و دراز درونی میگردند که گنبد اصلی شامل تاجی بر روی همه آنها قرار گرفتهاست. در انتهای بخش غربی (ورودی) و شرقی (محل عبادت) فضاهای موجود در قوسها دارای نیمه گنبدهایی میباشند که خود آنها بر روی سازههای شبیه به گنبدهای دیگری قرار گرفتهاند.

در طراحی و تولید محصولات هلگر اصول ارگونومی و راحتی محصول از مرحله تکوین مد نظر قرار گرفته است. جنس لبه و کف این محصول نیز متشکل از پی وی سی دو لایه نرم با الیاف مخصوص برزنت و با روکش طرح چرم میباشد که علی رغم مقاومبودن، بسیار نرم و سبک، انعطاف پذیر، ضد آب و ضد حساسیت است. مبل بادی گرد نیز از اولین تولیدات شرکتهای سازنده مبل بادی به حساب میآید. تولیدات خوب این شرکت باعث شده است که به یکی از تولیدکنندگان مطرح چوب در کشور تبدیل شود. خلاقیت در تولیدات این محصول باعث شده است که سالانه بیش از ۱۰محصول جدید را به بازار عرضه کند. در این میان بست وی نیز طی سال های گذشته ، کالا های خود را به بهترین شیوه به عمل رسانده و به بازار عرضه کرده است. ستونهای بزرگ نیز همین نوع روکش را داشته و در نتیجه براق به نظر میآیند.

صندلی بادی از هر دو رویه جیر و براق در مدلهای خود بهره میبرد که بسته به نیاز کاربر هر کدام نیازهای آنها را در شرایط متنوعی بر طرف خواهد کرد. صندلی راحتی و مبل بادی تولید شده توسط شرکت هایی همچون اینتکس و بست وی و همچنین اینتایم بوده که از کیفیت های بسیار خوب و متنوعی بهره مند می باشند. مبل بادی راحتی یکی از انواع مبلهای بادی است. یکی از دلایلی که باعث راحتی این مبلها است، سطح رویه نشیمنگاه و تکیه گاه آن است. رنگ بندی شاد و زیبا در قالب رنگهای آبی، بنفش و نارنجی باعث شده طرفداران زیادی را از سراسر دنیا جذب خود کند و شما میتوانید بنا به سلیقه و علایق خویش و حتی متناسب با چیدمان وسایل منزلتان رنگ مورد پسند را برگزیده و شروع به استفاده کنید. سربالایی موجود که از شمال ورودی شروع میشود سالن ستایش را به گالری بالا متصل میسازد. این ورودی منحصراً جهت شرفیابی سلطان در نظر گرفته شده بود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن