با این نکات حلقه شنا بادی خود را تقویت کنید

در ابتدا باید عنوان کنیم که حلقه شنا بادی کودک اینتکس با رنگی آبی و طرح و نقشی شیک و خاص تولید شده که قطعا کو

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در ابتدا باید عنوان کنیم که حلقه شنا بادی کودک اینتکس با رنگی آبی و طرح و نقشی شیک و خاص تولید شده که قطعا کودکان را مجذوب خود خواهد کرد. کسانی که توانایی داشتن تعادل در محیط های آبی را ندارند و ممکن است به داخل آب فرو بروند می توانند از حلقه شنا بادی طرح شیرینی intex 56263 به عنوان یک وسیله کاربردی جهت حفظ تعادل استفاده کنند و موقعیت خود را به بهترین شکل داشته باشند. در بازی مقابل فیجی حمید حسن، سریعترین بازیکن تیم افغانستان بهترین بازیکن مسابقه شناخته شد و در بازی مقابل جرزی، نوروز منگل کاپیتان تیم کریکت افغانستان این عنوان را به خود اختصاص داد. حلقه شنا بادی فوق مناسب برای تمامی سنین به خصوص بزرگسالان است که به واسطه قطر بزرگ خود می تواند به خوبی بزرگسالان را نیز بر روی آب نگه دارد. پی وی سی یا وینیل یکی از بهترین و کاربردی ترین مواد برای ساخت محصولات بادی می باشد که بست وی برای ساخت بیشتر محصولات بادی خود از آن استفاده می کند . بیشتر آنها از نوع شعاعی هستند.

رویه و جنس بدنه این حلقه شنا دارای طرح گل و گیاه بوده که همین موضوع باعث زیبایی هرچه بیشتر این محصول جذاب و زیبا شده است. این محصول دارای طراحی بسیار زیباییست که توجه بسیاری را به خود جلب می کند و این طراحی به صورت ترکیبی از رنگ های مختلف آبی، قرمز و زرد انجام گرفته است که روی بدنه ی سفید این محصول کشیده شده اند و نمای زیبا و جذابی به آن بخشیده است. از این محصول می توانید در آب های آرام و استخر ها استفاده کرده و تعادل خود را بر روی آب به صورت کامل حفظ کنید که قطعا برای یادگیری و آموزش شنا هم کاملا مناسب خواهد بود. لازم به ذکر است در کنار اینموارد باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که این کالا وزن بسیار ناچیز و کمی داشته که همین امر باعث حمل و نقل سریع و آسان این حلقه شنا شده که البته گفتنی است از اینمحصول می توانید در تمامی آب ها آرام و استخرها استفاده کرده و تعادل خود را بر روی آب به صورت کامل حفظ کنید. This was creat ed by G​SA Co​nten᠎t  Generator DEMO!

از مشخصه های اصلی این محصول می توان به وجود دو عدد دستگیره روی قسمت بالایی آن اشاره کرد که این دستگیره ها از جنس پلاستیک هستند و امنیت کودک را افزایش می دهند. در این رشته در بخش مردان تیم زیر ۲۳ سال و در بخش بانوان تیم اصلی شرکت میکند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که شما می توانید انواع طرح های زیبا و تابستانه را بر روی بدنه اصلی این حلقه شنا مشاهده کنید که باعث شده تا جلوه ای خاص را در اختیار داشته باشید و از خرید خود نیز ابراز رضایت کنید. همانطور که گفته شد این محصول از بدنه ای با جنس پی وی سی بوده که دلیل استفاده از پی وی سی در تولید این محصول بادی، قابلیت انعطاف پذیری بالای آن و همچنین مقاومت عالی در برابر فشار می باشد. بخش رویه این محصول نیز از جنس پی وی سی طرح چرم درجه یک و ضد آب بوده و همچنین بخش کناری و زیرین حلقه شنا نیز از پی وی سی طرح چرم و رنگی ساخته شده که ضخامت بالای لایه های استفاده شده، دوام بسیار خوبی به محصول بخشیده است.

هم چنین باید اشاره کنیم که با توجه به ابعادی که این حلقه شنا دارد شما می توانید از آن برای فرزند بالای 3 سال خود به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. هم چنین باید به این مسئله نیز اشاره داشته باشیم که برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت تا به بهترین شکل ممکن بتوانید این کالا را راه اندازی نموده و از مزایای این حلقه شنا به صورت کامل بهره مند شوید. قسمت رویه این حلقه بادی شنا از جنس پی وی سی درجه یک و بخش داخلی آن از وینیل با کیفیت ساخته شده که انعطاف خوبی داشته و در برابر فشار مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. در صورت علاقه برای خرید این حلقه بادی شنا با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید و محصول خود را با قیمت مناسب خریداری نمایید. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول از نوع و جنس PVC طراحی شده و با ضخامت بدنه 0.18 میلی متر باعث شده تا یک کالای ضخیم و ایده آل را در اختیار داشته باشید که با توجه به این مسئله قطعا با خیالی راحت این حلقه شنا را در اختیار کودک خود قرار خواهید داد تا بر روی آب به حفظ تعادل خود پرداخته و ایمنی را به بهترین شکل ممکن حفظ کرده و در عین حال نیز به بازی و تفریح بپردازد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن