استخر پیش ساخته

سیم کشی استخر ، مرحله بسیار مهم و نیاز به دقت بالا قبل از پوشش استخر ، برای استفاده برق به داخل کاسه استخر جه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

سیم کشی استخر ، مرحله بسیار مهم و نیاز به دقت بالا قبل از پوشش استخر ، برای استفاده برق به داخل کاسه استخر جهت تخلیه آب ، تصفیه آب و چراغ استخری و روشنایی زیر آب به سیم کشی مناسبی برای انجام تاسیسات الکتریکی و تامین نیروی برق مورد نیاز میباشد . از بکار بردن سیمهای معیوب و نامرغوب در سیم کشی استخر جدا خودداری نمایید زیرا چراغ استخر و سیم های معیوب می توانند خطر برق گرفتگی افراد درون استخر را افزایش دهد . این مرحله بسیار مهم و ویژه است زیرا همجواری سیم برق و آب می تواند بسیار پر خطر باشد و یک ترکیب کاملا خطرناک است پس بنابراین نهایت دقت در این عملیات باید در نظر گرفته شود . فیلم نحوه جایگذاری چراغ استخری در فیلم های آموزشی موجود است ، با تماشای این فیلم نکات بسیار مفیدی جهت آب بندی استخر هنگام جایگذاری چراغ استخر توضیح داده میشود . از چراغ استخری مناسب با ایزولاسیون مطمئن استفاده نموده تا علاوه بر کیفیت بالا ، سیستم آب بندی استخر مختل نگردد . در نتیجه ، با وجود نیروی همه جانبه بسیار زیاد از طریق آب در استخر ، فقط استفاده از آجرها برای ساخت استخر مناسب نخواهد بود و باید در کنار آن از سایر مصالح ساختمانی نیز استفاده نمود . Th is has be​en creat​ed with GSA C on te nt᠎ G enerator DE MO​.

در صورت بروز نشتی باید نسبت به پیدا کردن محل آن و ترمیم آن نقطه اقدام نمود . ساختار آرماتور بندی نسبت به نحوه تعادل سازی استخر و برای ایجاد شکل و مقاومت بخشی بالا انجام میشود . استفاده نمود. استخر های پیش ساخته در چند نوع خانواده از نظر نوع ساخت تولید شده اند که عبارتند از: استخر های فریمی مستطیلی فایبرگلاس، استخر های مستطیلی برزنتی، استخر های فریمی گرد (که خود به انواع فایبرگلاس و همچنین طرح چوب نیز تقسیم بندی می شوند)، استخر های ایزی ست معمولی، استخر های ایزی ست فریم دار (اوال فریم) و استخر های پیش ساخته کودک. فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو با چندین سال تجربه و تخصص در ارائه انواع تجهیزات استخری، خدمات نصب استخر پیش ساخته را نیز به شما عزیزان ارائه مینماید. با وجود انواع استخر شما می توانید استخر خود را در اندازه و شكل دلخواه خود سفارش دهید. پیش از ساخته شدن این تأسیسات تنها استخری به صورت آبگیری بزرگ و دستساز در این محل وجود داشت. ساخت استخر با آجر ، باید توجه داشت که آجرها فقط در مقابل نیروهای فشاری مقاومت خوبی دارند . باید توجه داشت که کاسه گلدانی چراغ استخر زائده های مناسبی جهت درگیر شدن با بتن داشته باشد که محکم در محل خود قرار گیرند . This po​st w᠎as ​done  by G SA Conte nt  G enerator D᠎emov​ersi on!

استخر های برزنتی با فریم فلزی، یک نوع پرطرفدار از انواع متفاوت استخر پیش ساخته میباشد. نکته حائز اهمیت این است که هنگام آرماتور بندی انواع واتراستاپ پی وی سی و یا واتر استاپ های هیدروفیلی استفاده نمود . از ایزوگام یا انواع مواد آب بندی استخر نیز معمولاً برای تهیه عایق بندی استخر مناسب در برابر رطوبت و آب استفاده می شود . این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند .این استخر فریمی ULTRA XTRA پیش ساخته intex با حجم آب 31805 لیتر یکی از استخر های خانوادگی اینتکس به شمار می آید.اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب شنی ، زیر انداز جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و مهار اشیا تیز برروی زمین هنگام راه اندازی اولیه استخر و روکش استخر جهت صرفه جویی در مصرف آب به جهت تمیز نگه داشتن آب و عدم تعویض آب و بسته بندی مناسب و استاندارد ، کیسه حمل و قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است .

مشکلاتی همچون تحریم ها ، واردات کم محصول ، قیمت بالای استخرهای اینتکس و همچنین معایبی چون غیر قابل ترمیم بودن و عدم پشتیبانی و گارانتی و خدمات پس از فروش .. باعث شد مراحل تحقیق و ساخت این استخرها را اغاز نماییم و در مدت زمان کوتاه خط تولید استخرهای ایرتکس را راه اندازی نماییم. عایق بندی دیوار و کف استخر آجری در برابر رطوبت و آب همانند آب بندی سایر استخرها میباشد و مواد پلیمری مورد استفاده در استخرهای بلوکی و بتنی میتواند استانداردهای لازم برای آب بندی استخر آجری را نیز برآورده کنند ، اما قطعاً باید توجه نمود که استحکام و مقاومت لازم در ساخت استخر آجری رعایت گردد . آببندی استخر بتنی پس از باز کردن قالبهای بتن و ترمیم نقاط مورد نیاز انجام میپذیرد و آب بندی استخر سیمانی پس از اجرای لایه نهایی سیمان قابل اجرا خواهد بود . آب بندی استخر چه پس از ساخت استخر بتنی و چه پس از ساخت استخر با بلوک امری لازم الاجرا و ضروری است که باید با حساسیت های ویژه ای انجام پذیرد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402