استفاده از استخر پیش ساخته

بدین ترتیب میتوان برای اینکه فضای خانههای ویلایی به خاطر استخر اشغال نشود، در مواردی که نیاز بوده استخر پیش س

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بدین ترتیب میتوان برای اینکه فضای خانههای ویلایی به خاطر استخر اشغال نشود، در مواردی که نیاز بوده استخر پیش ساخته را راه اندازی کرده و زمانی که نیاز به استخر نبوده، آن را جمع کرد. امروزه برای ساخت استخر بتنی هزینه های زیادی را باید متحمل شد و مراحل زیادی را مانند گود برداری , عایق کاری ، کاشی کاری و لوله کشی , تاسیس موتور خانه و تصفیه خانه جهت تصفیه آب را انجام داد و از طرفی فضای شما را اشغال میکند و به صورت ثابت میماند اما استخر های آماده اینتکس و استخر پیش ساخته اینتکس بسیار ارزان تر از استخر های بتونی است و از نظر حمل و نقل و جا به جایی به راحتی میتوان آن را به نقطه ای دیگر هدایت نمود . لبههای استخر به اندازه 15 سانتیمتر از هر طرف برای استحکام کلی کار به سمت پایین برگشتهاند تا با ایجاد یک لبه شبیه به ناودانی ، باعث استحکام بیشتر این محصول شود. لازم به ذکر است که برای گودبرداری همواره از هر طرف استخر پیش ساخته یک متر بیشتر از مساحت استخر گودبرداری انجام شود و ارتفاع گودبرداری با ارتفاع استخر یکسان باشد. برای ساخت استخر فایبرگلاس از قالب های ساخته شده توسط تکنولوژی CNC استفاده می شود که بسیار منحصر به فرد بوده و ظاهری زیبا به استخر فایبرگلاس می دهد به طوری که استخر های بتنی از نظر زیبایی ظاهری قابل مقایسه با استخر های پیش ساخته نیستند.

استخر پیش ساخته معمولا قابلیت حمل و نقل بسیار آسان و سادهای داشته و در هر مکانی قابل استفاده هستند. محصول مشابه دیگر استخر بادی است که امکانات نزدیک به این استخر دارد و از مزیت رقابتی آن میتوان به قابلیت حمل راحت و سریع آن اشاره کرد. این محصول معمولا دارای یک سری تجهیزات برای استفاده آسان و راحت بوده، که این موضوع باعث میشود تا مصرفکننده بتواند راحتتر از این نوع استخرها استفاده کند، در نتیجه میزان رضایتمندی مشتریان از این استخرها را بالاتر میبرند. حتما برای تمیزی استخر از مواد شوینده مخصوص استخر استفاده کنید. یکی از ویژگیهای استخر پیش ساخته نسبت به استخرهای بتنی و سنتی این است که نصب و راه اندازی آنها نیاز به زمان بسیار زیادی نداشته و در کمتر از 3 ساعت میتوان یک استخر پیش ساخته با تمام تجهیزات را راهاندازی کرده و از آن استفاده کرد. درپوش و زیر انداز نرم برای کف استخر از دیگر امکاناتی بوده که برای استفاده از استخر پیش ساخته مورد نیاز هستند. به همین دلیل فضایی برای رشد جلبک در این استخر وجود ندارد. لایه های رزین و پوششی ژلکوتی که در ساخت استخرهای ناژو استفاده می شوند، مانع از نفوذ و بروز جلبک و باکتری به درون استخر می گردند و هرگز جلبک و خزه و یا ریشه گیاهان در آن نفوذ نمی کند.

Th​is has ​been created by GSA Con᠎tent G᠎enerat or Dem oversion᠎.

استخرهای بتنی موجود در ساختمان های مسکونی و یا ویلاهای شخصی هزینه سنگینی را به شارژ ساختمان یا هزینه های جاری نگهداری از ویلا وارد می کنند، در حالی که نسل جدید استخرهای پیش ساخته ناژو نیازی به سرویس دوره ای و لایروبی برای استفاده نداشته و با صرف تنها 15 دقیقه زمان در هفته، شخص میتواند همیشه از استخری تمیز و بهداشتی بهره بگیرد و بیشتر وقت خود را به جای تمیز کردن و نگهداری, به لذت و تفریج بپردازد. این زمان کمتر باعث می شود که در زندگی روزمره شما نیز مشکلی ایجاد نشود در صورتی که اگر برای راه اندازی یک استخر دو تا سه ماه زمان نیاز باشد، ممکن است برای شما خوش آیند نباشد. استخر فایبرگلاس جزو استخر های نوین و زیبا و لوکس به حساب می آیند و می تواند خانه یا ویلای شما را به زیبایی چشم گیری برساند. به راحتی استفاده کرد .سطح فایبرگلاس به دلیل داشتن خاصیت ضد خوردگی در برابر اسید و کلر مقاوم است , همین امر امکان استفاده از استخر های فایبرگلاس برای پرورش ماهی را به شما می دهد . طراحی استخر پیش ساخته بسته به اینكه می خواهید طولانی مدت از آن استفاده كنید و یا برای فعالیت تناسب اندام به آن نیاز دارید و یا تنها برای سرگرمی شما است متفاوت می باشد و نیازمند استفاده از تجهیزاتی مثل نور مخصوص، تجهیزات صوتی، فن آوری ماساژ، سالن آب های كم عمق ـ صندلی ماساژ می باشد تا در استخر پیش ساخته تعبیه شود. This a​rticle has  be en wri​tten  with GSA C ontent Gene rato​r DE​MO .

از دیگر نکات برای نگهداری استخر پیش ساخته فایبر گلاس این است که از فیلتر تصفیه استخر استفاده کنید. در فرایند تصفیه، آب از طریق لوله ورودی به محل توزیع مخزن فیلتر هدایت میشود. استخرهای پیش ساخته ناژو ساختار منعطف اما به اندازه کافی مستحکمی دارند تا در برابر عناصر محیطی در طول سال ها مقاومت کنند، به ویژه در شهرهای شمالی ایران که تراز آب بالاتر است ماندگاری و دوام به سزایی دارند. استخرهای ناژو ظرف 72 ساعت قابل نصب و بهره برداری هستند. استخر پیش ساخته یکی از بهترین محصولاتی به شمار میرود که از جنس پی وی سی و یا برزنت قابل تولید بوده و کارایی بسیار زیادی نیز دارد. استخر پیش ساخته در جنس و ابعاد بسیار مختلفی ساخته میشود و این موضوع باعث شده تا بتوان از انواع مختلف آن استفادههای بسیار زیادی برده شود، زیرا معمولا این نوع از استخرها دارای امکانات بسیار ویژهای هستند، این موضوع باعث شده تا استفاده از این محصول در طی سالهای گذشته بسیار بیشتر از قبل شود. معمولا امکانات و تجهیزات بسیار مختلفی به همراه هر استخر پیش ساخته وجود دارد. یکی از امکانات بسیار مهم این استخرها، دریچه تخلیه آب است. معمولا استخرهای پیش ساخته بزرگ میتوانند برای پرورش ماهی، کشاورزی و غیره بسیار مناسب باشند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن