آشنایی با مبل شنی و مبل توگو

قیمت مبل های شنی برای پخش عمده و تکی یکسان نیستندو کسانی که قصد پخش و فروش به صورت کلی و تعداد بالا را دارند

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

قیمت مبل های شنی برای پخش عمده و تکی یکسان نیستندو کسانی که قصد پخش و فروش به صورت کلی و تعداد بالا را دارند میتوانند با دفتر نمایندگی جهت استعلام قیمت بروز مبل های شنی تماس حاصل فرمایند. این مبل های تکی را می توان در هر گوشه ای از منزل استفاده کرد، از همین رو مدل های تک نفره و دو نفره آن تولید شده است. هنگام خرید مبل شنی باید به دو نکته توجه کرد، نکنه اول آن که داخل مبل از چه موادی پر شده است، معمولا مبل شنی از دو ماده پر میشود، یونولیت های ضد آلرژی و یا ابر های تکه تکه شده که هر یک مزایا و معایب مختص به خود را دارد، به عنوان مثال استفاده از یونولیت راحتی بی نظیری را به شما میدهد اما بعد از چند سال نیاز به شارژ یونولیت ها به دلیل فشرده شدن را دارد اما استفاده از ابرهای تکه ای شاید آن راحتی را به ارمغان نیاورد ولی از نظر عملکرد عمر بیشتری را دارد. مبل شنی با چه موادی پر می شود؟ این نوع مبل ها را با موادی چون یونولیت و گرانول پر می کنند که حالت شن مانند دارند ، به همین دلیل از لطافت و نرمی بالایی برخوردار است انگار که داخلی آن از شن پر شده باشد و همچین حسی به افراد القا می کند .

موادی که داخل مبلمان شنی استفاده میشوند از یونولیت و گرانول ریز و خورد شده هستند که در هنگام نشستن فرد حس بسیار لذت بخشی را منتقل میکند و بسیار نرم و راحت میباشند. ● بهتر است مبلی را انتخاب کنید که وسط آن گود بوده و بخشی برای نشستن تعبیه شده باشد این مبلها شما را دچار کمر نمیکنند. استراحت بر روی این مبل ها میتواند بعد از اتمام یک روز کاری سخت بسیار لذت بخش باشد، رنگ بندی موجود از مبل شنی در وب سایت خانه شما این امکان را به شما میدهد که با هر سلیقه که دارید بتونید هپی چیر مناسب با دکوراسیون منزل خود را پیدا کنید. علاوه بر مبل های شنی تک رنگ، مبل های شنی دو رنگ هم بسیار پرطرفدار شده است. اگر قصد دارید وسیله ای به اتاق کودکتان اضافه کنید که بیشترین کاربرد را داشته باشد و خیالتان از جهت ایمنی آن راحت باشد پیشنهاد ما به شما استفاده از مبل کیسه ای یا شنی است. می باشد. مبل های شنی، بسیار نرم و راحت و منعطف می باشند و به هر شکلی که روی آن بنشینید دقیقا همان فرم بدن شما را پر خواهد کرد و بسیار نرم و راحت و لذت بخش می باشد اصل تولید مبل های شنی از کشور ایتالیا می باشد. Data w as generat ed by G​SA Content  Generator D em​over si᠎on!

چنانچه یونولیت و گرانول های داخل مبل های بین بگ ، شنی یا هپی چیر به مرور زمان نشست داشت می توانید با خرید یونولیت گرانول جدا به اندازه نیاز خرید کنید و از طریق زیپ زیر آن، آنرا پر کنید و مجددا آنرا به حالت اولیه بازگردانید تا خوش حالتی و استحکام روز اول را داشته باشد. به همین دلیل مبل های شنی بر خلاف سایر مبلمان ها پس از استفاده نیاز به شارژ مواد داخلی ندارند. قیمت مبل بادی به نسبت دو مدل مبل بیان شده کمتر است و افراد بر حسب نیاز خود و با داشتن بودجه محدود نیز میتوانند این نوع از مبل را خریداری کرده و از آن استفاده کنند. مبل شنی بزرگ یکی از محصولاتی می باشد که در محیط های پذیرایی، اتاق های خواب جوانان و همچنین به منظور مبل شنی گیمینگ مورد استفاده قرار می گیرد و به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند. تنوع رنگی زیبایی که این مبل ها دارند متناسب با هر سلیقه ای یک انتخاب برای شما گذاشته است، قیمت مبل گیمینگ ارزان یکی دیگر از مزیت های آن است! استفاده از پارچه های رنگی و با کیفیت نیز این امکان را داده است تا شما بتوانید از نظر تم دیزاین خانه خود مبل شنی همرنگ و هماهنگ را خریداری کنید .

ارزان ترین قیمت خرید و فروش مبل شنی و تولیدی انواع مبل شنی پارچه ای و بهترین مارک و برند تولید کننده مبل های شنی یک نفره و دو نفره چرمی و نمایندگی پخش مرکزی و توزیع انواع مبل شنی در کشور و اعطای نمایندگی فروش در تمام نقاط ایران با یکسال گارانتی تعویض پارچه فروش مبلهای یونولیتی و عرضه و تولید با بهترین قیمت و کیفیت و ساخت مبل شن دار در ایران ، آیا به دنبال یک مبل برای راحت نشستن هستید ؟ مبل های شنی در رنگ های متنوعی طراحی شده اند که زیبایی خیلی خاصی دارند و بهترین و به صرفه ترین گزینه برای تغییر دکوراسیون منزل یا محل کارتان است. برای دیدن رنگ بندی کامل مبل های شنی می توانید به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه کنید. استراحت روی مبل شنی و نوشیدن یک لیوان چای داغ و تماشای برنامه مورد علاقه خود مقابل تلویزیون میتواند خستگی یک روز کار را از تن بیرون کند و نوعی ماساژ برای شما به حساب میاید. اما شما می توانید حتی در کنار دیگر مبل ها این مبل های زیبا و راحت را استفاده کنید ، خانه داران و افرادی که بیشتر زمان خود را در خانه هستند و بیشتر در حالت نشسته هستند می توانند با خرید مبل شنی بستر بسیار نرم و راحتی را برای خود داشته باشند چرا که انعطاف پذیری مبل های شنی و نرمی آن ها زبانزد بوده و می تواند بستری ایده آل را حتی برای نشستن های طولانی مدت فراهم کند .

آخرین مطالب