اساس لوازم شنا و تفریحات آبی

در هر ساعتی (از ساعات کاری مجموعه) که تمایل داشته باشید میتوانید از قسمت تفریحی آقایان استفاده کنید. خلاصه ای

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در هر ساعتی (از ساعات کاری مجموعه) که تمایل داشته باشید میتوانید از قسمت تفریحی آقایان استفاده کنید. خلاصه این که در ساعات میانی یک روز تفریحی و شاد در موجهای آبی، با رفتن به این رستوران میتوانید دلی از عزا در بیاورید و پرانرژی به ادامه بازی و تفریح در این مجموعه بپردازید. موجهای آبی مشهد هر روز میزبان تعداد زیادی از آقایان، بانوان و کودکانی است که در انتظار یک روز متنوع و شورانگیز به این پارک آبی سرپوشیده میروند. در این طبقه علاوه بر سالن سینمایی ، کافی شاپ و رستوران و امکانات بی نظیر با طراحی های لوکس و استانداردهای روز دنیا افتتاح شده است. علاوه بر این، پیشینه تاریخی اش جذابیت دیگری دارد و برای افرادی که به دنبال تاریخی ترین جاهای گردشگری مشهد هستند، گزینه ای مناسب برای کنجکاوی است. آرامگاه خواجه مراد بر بلندی های رشته کوه بینالود در منطقه خلج و مسیر جاده فریمان قرار گرفته است.

᠎Th is po st has  be​en done with the  he lp ᠎of GSA Con tent Gen erator Demoversi on .

خوشبختانه موجهای آبی مشهد در این مقوله سربلند است. در ادامه اطلاعات تماس با موجهای آبی مشهد را در اختیارتان قرار خواهیم داد. ما در یومگ سعی داریم تا کاملترین اطلاعات را درباره این پارک سرپوشیده در اختیارتان قرار دهیم. برای اینکه پاسخ درست را بیابید بهتر است مقاله بقعه هارونیه را در بلاگ مطالعه کنید تا هنگام بازدید از این بنای تاریخی اطلاعات درست و دقیقی از آن داشته باشید. بنابراین برای رفتن به موجهای آبی اصلا لازم نیست نگران کودک دلبندتان باشید. اگر مشهدی نیستید یا فراموش کردهاید لوازم شنا همراه خود به موجهای آبی ببرید، اصلا لازم نیست نگران باشید. اگر برای اولینبار قصد سفر بهموجهای آبی مشهد را دارید خواندن این مقاله برای شما واجب و لازم است. اگر جزو این دسته از افراد هستید یا اینکه دوست دارید بیشتر با گوشه و کنار مشهد آشنا شوید جای درستی آمده اید؛ ما عزممان را جزم کرده ایم که در حد توانمان تمامی جاهای دیدنی مشهد را برای همه گروه های سنی، سلایق و بودجه ها معرفی کنیم تا گردشگران هنگام سفر به این کلان شهر برای سرگرمی و گردش سردرگم نشوند. این تفریحات بادی و آبی برای تمامی سنین بسیار متنوع بوده و در شاخه های مختلف قابل دسته بندی می باشد . ​This artic le has been gen᠎er ated with GSA C​onte nt Generator  D em ov ersi​on​!

برای رفاه حال بازدیدکنندگان موجهای آبی مشهد، یک رستوران شیک و کاملا بهداشتی برای پذیرایی از مراجعهکنندگان در طبقه دوم این مجموعه قرار دارد. بدیهی است که داشتن عنوان اولین و بزرگترین پارک آبی ایران، جذابترین دلیل مسافران و مراجعهکنندگان برای رفتن به موجهای آبی مشهد است. وسایل بازی کودکان در آن قرارگرفته و برای اینکه هیجان بودن در یک پارک آبی بینظیر به خوبی برای بچهها مملوس باشد، در بالای تجهیزات بازی یک سطل بزرگ قرار دارد که در فواصل مشخصی آب درون آن به روی کودکانی که در حال بازی هستند میریزد و حسوحال شادیآفرینی را بهوجود میآورد. پوشک های مخصوص استخر از نفوذ آب به درون فضای پوشک جلوگیری کرده و با قدرت جذب بالای قسمت داخلی و بکار رفتن مواد باکیفیت در تولید آنها و متناسب با پوست حساس بچه ها امنیت و بهداشت کامل را برای آنها فراهم می کند. این ساک ها با وجود ویژگی ضد رطوبت زمانیکه مشغول شنا و تفریح آبی هستید و احتمال خیس شدن لباس هایتان در کنار ساحل وجود دارد به خوبی از لباس های شما محافظت کرده و نیز پس از اتمام شنا با قراردادن مایو و حوله خیس درون آنها به بیرون رطوبتی پس نمی دهد و با خیالی آسوده می توانید لباس های شنای خیس خود را تا مکانی مناسب جهت خشک کردن حمل کنید.

برای استفاده آقایان یک سالن اختصاصی و جداگانه در موجهای آبی در نظر گرفته شده است. از یک پارک سرپوشیده با ۲۳ هزار مترمربع زیر بنا، این انتظار میرود که تفریحاتی مملو از تنوع و هیجان داشته باشد. این موزه ساختمانی 12 طبقه و مدرن و مجهز دارد که در حال حاضر دو طبقه از آن به موزه اختصاص یافته است. تشک روی آب دو نفره محصولی تکرار نشدنی از محصولات اینتکس می باشد . سرسرههای آهسته، پیچدرپیچ، سرسره جتموج (تیوپسواری ۴ نفره در سرسرهای به طول ۳۰۰ متر)، سرسره سقوط آزاد، سرسره سوپرلوپ (به طول ۱۴۰ متر)، سرسره تورنادو (سرسرهای در ارتفاع ۱۴ متری که تا رسیدن به سطح زمین، مسیری ۱۳۰ متری را در آن طی میکنید)، سرسره تیوپی دونفره (سرسرهای ۲۰۰ متری و کروی شکل)، هر کدام ویژگیهای خاصی دارند و حس متفاوتی را القا میکنند. این خیابان پررفت وآمد از حرم مطهر تا صدمتری و پس از آن تا بولوار طبرسی دوم ادامه مییابد. از جانب غرب جزو طرح توسعه حرم امام رضاست.

آخرین مطالب