اگر استخر پیش ساخته خیلی بد است، چرا آمار آن را نشان نمی دهد؟

اما خود این نوع استخر فایبرگلاس نیز در دو نوع روکار و توکار عرضه نمی شود که استخر توکار هزینه بیشتری نیاز دار

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اما خود این نوع استخر فایبرگلاس نیز در دو نوع روکار و توکار عرضه نمی شود که استخر توکار هزینه بیشتری نیاز دارد. استخرهای ایرتکس با سازه مستحکم آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده و برای پوشش از پی وی سی الیاف دار بسیار مستحکم استفاده شده است ملزوماتی چون نردبان ، روکش استخر ، زیر انداز استخر نیز در کنار این محصول تولید میشود .. و شما به راحتی میتوانید استخر خود را در بهترین نقطه ویلا و یاغ خود قرار دهید و در صورت نیاز میتوانید استخر را جمع آوری و مکان استخر را تغییر بدهید. با وجود این موارد باز هم برای افرادی که طرفدار آب تنی هستند و دوست دارند با هزینه مناسب در حیاط ویلا، خانه یا باغ خود دارای استخر باشند و حتی در صورت جا به جایی این محصول را با خود ببرند، استخرهای فایبر گلاس یک انتخاب بسیار عالی است. البته با وجود قیمت کم، کیفیت خوبی دارند. استخرهای فایبرگلاسی، کیفیت مناسب و بالایی دارند و نیازی به هیچ نوع کاشیکاری و صرف زمان طولانی برای نصب ندارند. استخر های فایبرگلاس در میان استخر های پیش ساخته محبوبیت بالایی دارند و برای طراحی استخر در ویلا ها و جکوزی و به طور کلی مصارف خانگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. Th is da ta w as g ener᠎at ed ​with the he lp of G SA C᠎on᠎te nt Generator  DEMO.

باید توجه داشت که کاسه گلدانی چراغ استخر زائده های مناسبی جهت درگیر شدن با بتن داشته باشد که محکم در محل خود قرار گیرند . مسائل فنی که از جانب پیمانکار ساخت استخر ارائه می شوند به طور قطع لازم الاجرا بوده و تاثیر مهمی در سلامت سازه خواهد داشت .برای ذخیره مقدار بیشتری از آب استخر می تواند عمیق تر باشد ولی به همان اندازه باید بر استحکام توجه ویژه ای نمود . این مکان دژ مهمی بود که در دوران اسلامی و پیش از آن اغلب به عنوان محل خزانهداری حاکمان عمل میکرد. در این روش با استفاده از مواد آب بندی بتن در هنگام اختلاط بتن عملیات بتن ریزی در تایل های بتنی انجام میشود کل ملات بتنی به صورت آب بند خواهد شد و تایلی که پس از خروج از کارخانه در محل مورد نظر استقرار پیدا می کند کاملا ایزوله بوده و به هیچ عنوان در خصوص آب بندی آن مشکلی پیش نخواهد آمد . استخر های فایبرگلاس با بهره گیری از تکنولوژی و مقاومت فایبرگلاس می توان گفت یکی از ماندگار ترین استخر ها می باشد و به هیچ عنوان دچهار نشتی , ریزش و پوسیدگی در براب آفتاب نخواهند شد. استخر فایبرگلاس یا پیش ساخته:استخر های پیش ساخته نسل جدیدی ازطراحی و ساخت استخر ها هستند .یکی از محبوب ترین آنها استخر های فایبرگلاس می باشد که با توجه به ویژگی هایش می توانند یک انتخاب بسار مناسب باشد.

استخر پیش ساخته توکار ارزان اینتکس در ابعاد مختلف برای ویلا ، نمایندگی فروش استخر های پیش ساخته ویلایی و خانگی مقاوم با برترین کیفیت و ایده آل ترین قیمت همراه با تخفیف های تابستانی باورنکردنی . بعد از اینکه طرح و ابعاد مورد نظر خود را انتخاب کردید، شرکت سازنده، سفارش شما را ساخته و پیمانکاران ساخت استخر برای آماده سازی محل مورد نظر، به مکان مورد نظر اعزام می شوند. استخر های پیش ساخته برخلاف سایر استخر ها ، محصولاتی از قبل طراحی شده و آماده هستند که تنها باید آن را خریداری کرده و در محل مورد نظر خود راه اندازی کنید . نکته بسیار مهم: ولتاژ ورودی برق چراغها 12 ولت میباشد و باید از آداپتور متناسب با آنها استفاده شود. در صورت نیاز به ساخت استخر بتنی پس از مرحله تسطیح کف استخر مرحله بعدی ، آرماتور بندی استخر است که باید با توجه به شرایط فنی استخر و محاسبات دقیق وزن سازه انجام شود . مشکلاتی همچون تحریم ها ، واردات کم محصول ، قیمت بالای استخرهای اینتکس و همچنین معایبی چون غیر قابل ترمیم بودن و عدم پشتیبانی و گارانتی و خدمات پس از فروش .. باعث شد مراحل تحقیق و ساخت این استخرها را اغاز نماییم و در مدت زمان کوتاه خط تولید استخرهای ایرتکس را راه اندازی نماییم.

پس از پرشدن پمپ تصفیه آب را به برق متصل کنید. استخرهای خانگی تفریحات آبی، آبدرمانی، ورزش، تمدد اعصاب و راحتی خیال، محل بازی و تفریح را برای همه اعضای خانواده مهیا میسازد و به دلیل داشتن سطحی یکنواخت نسبت به استخرهای بتنی برای کودکان از امنیت بالایی برخوردار است. البته این استخر از تفاوت ابعادی بسیار و خاصی برخوردار است. این نمونه استخر پیش ساخته فایبرگلاس ، قشنگه و ساده است به نظر من استخر پیش ساخته فایبرگلاس ، استخر خوبی هستند . در ادامه با ساخت استخر؛ آموزش در 10 مرحله، این فرایند را گام به گام با هم پیش می رویم. این محصولات هم کیفیت بالایی دارند و هم می توانید از آن ها برای موارد تفریحی و صنعتی استفادع کنید. استخر فایبر گلاس از رزین و الیاف خاص تولید میشوند و ابعاد و شکلهای مختلفی هم دارند. نکته بعدی در تعیین قیمت این نوع استخرها، توجه به اندازه و ابعاد آن هاست و با توجه به این موضوع قیمت متنوعی دارند. ابعاد این استخرها متفاوت هست و با توجه به میزان فضایی که در اختیار دارید میتوانید استخری متناسب انتخاب نمایید. ​Post was cre​ated ᠎by GS​A Content Genera to r DE​MO!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن