چطور می توانیم از روش های متنوع یوسی به دست آوریم؟

اگر شما گیمر بازی های موبایلی باشید یا اطلاعاتی از بازهای مختلف داشته باشید، قطعا تا بحال اسم بازی پابجی موبای

توسط ATRINNEWS در 12 آبان 1400

اگر شما گیمر بازی های موبایلی باشید یا اطلاعاتی از بازهای مختلف داشته باشید، قطعا تا بحال اسم بازی پابجی موبایل به گوشتان خورده است. این بازی در سبک بقا و هیجانی به بازار عرضه شده و برای کسانی که به بازی های آنلاین و اول شخص علاقمندند، بسیار گزینه خوبی است.

در بازی پابجی، بعضی از امکانات به صورت رایگان در دسترس همگان قرار دارد و بعضی از امکانات مخصوص کسانی است که یوسی زیادتری دارند. شاید براتون سوال شده باشد که یوسی چیست. یوسی پول درون برنامه ای بازی پابجی موبایل است که برای خریدن تحهیزات، زره، اسلحه و غیره در بازی از یوسی استفاده می شود.

برای به دست آوردن یوسی روش‌های مختلفی وجود دارد. در ادامه به انواع این روش‌ها می‌پردازیم که در میان آن‌ها هم روش‌های رایگان و هم روش های غیررایگان و پولی قرار دارد.

روش های به دست آوردن یوسی

موارد زیر برگرفته شده از مقاله: https://bamyk.com/pubg/  است.

1.اولین روش برای رایگان به دست آوردن یوسی در بازی پابجی، دنبال کردن تمامی شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب مربوط به خود بازی است. در این شبکه ها رویدادها و چالش های بازی قرار داده می شود که با انجام آن ها می توانید یوسی رایگان دریافت کنید.

2. روش بعدی این است که در مرورگر و کروم خود کلمه pubskins را جست و جو کنید و پس از ورود به سایت، جیمیلی که با آن اکانت بازی پابجی موبایل خود را ایجاد کرده اید، وارد نمایید و خواهید دید که پس از چند دقیقه، 100 یوسی رایگان به اکانت شما واریز خواهد شد.

پس از آن، لینکی در اختیار شما قرار داده می شود که اگر فردی از طریق آن لینک در سایت مورد نظر ثبت نام کند، 50 یوسی رایگان برای شما لحاظ خواهد شد. نگران امنیت حساب خود نیز نباشید چراکه این سایت کاملا قانونی و تست شده است.

3. روش رایگان دیگر نصب و بازی کردن در سایت هایی مانند PlayerZon  و MPL است. شما با بازی کردن در این سایت ها و جمع آوری امتیاز، می توانید امتیاز خود را به یوسی تبدیل کنید و از این طریق یوسی رایگان به دست آورید.

البته که برای این روش باید تلاش و زمان زیادی نیز بگذارید تا امتیاز شما به حد قابل قبولی برسد.

4. جذاب ترین و بهترین روش برای به دست آوردن یوسی، انجام چالش ها و مسابقات مختلف درون بازی است. در این روش شما هم بازی مورد علاق خود یعنی پابجی را انجام می دهید و هم در قبال آن، یوسی رایگان به دست می آورید.

برای ورود به چالش ها و مسابقات درون خود بازی، باید یک حداقلی یوسی خرج کنید و پس از ورود با استفاده از روش ها و تاکتیک های مختلف، سعی در پیروزی در چالش ها و کسب یوسی کنید.

روش های بالا تماما روش های رایگان و البته پردردسر و زمان بری هستند و برای پیشرفت سریع و قابل توجه در بازی، بسیار مناسب نیستند. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال روش های سریع تر به دست آوردن یوسی هستند که آن خرید یوسی است.

برای خرید یوسی روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام می تواند مورد استفاده قرار گیرد. اما از آنجایی که ما در ایران تحریم هستیم، نمی توانیم به صورت مستقیم یوسی خریداری کنیم و باید از یک شخص یا سایت اقدام به خرید کنیم.

برای خرید یوسی، بهتره از معتبرترین سایت در زمینه فروش یوسی خرید خودتون رو انجام بدید تا در زمینه شارژ، پشتیبانی و امنیت اطلاعات حسابتون کوچکترین مشکلی نداشته باشید.

آخرین مطالب