چرا ارز یوسی یکی از رایج ترین ارز های موجود در بازی پابجی است؟

پابجی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اکشن و بتل رویال است که امروزه در بین گیمر‌ها بسیار بازی می&zw

توسط ATRINNEWS در 12 آبان 1400

پابجی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اکشن و بتل رویال است که امروزه در بین گیمر‌ها بسیار بازی می‌شود. اگر شما هم مایل هستید کمی بیش‌تر در رابطه با پابجی و ارز رایجش یعنی یوسی بدانید با ما در ادامه همراه باشید تا به بررسی و معرفی این ارز بپردازیم.

پابجی یک بازی بتل رویال یا free for all است. کاربران این بازی که در زنده ماندن رقابت می‌کنند تعداد بسیار زیادی دارند و از سراسر جهان وارد میدان نبرد می‌شوند.

این میدان جزیره‌ای است که کاربران در آن فرود آمده و پس از لوت کردن تجهیزات مکان‌های مختلف بازی به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. در این بازی شما باید با کاربران دیگر مبارزه کنید و سعی کنید دیرتر از دیگران کشته شوید.

افراد در این بازی می‌توانند پیشرفت زیادی داشته باشند و از یکدیگر جلو بزنند. برای پیشرفت در این بازی می‌توانید مقداری پول پرداخت کنید. البته پول شما مستقیم برای شما آیتم برنمی‌گرداند بلکه در ازای پول‌تان به شما یک ارز تعلق می‌گیرد که با آن می‌توانید به خرید آیتم‌های مورد نظر خود و پرداخت در بازی بپردازید.

ارز رایج پابجی را یوسی یا Unknown Cash می‌دانند که بسیار نیز در بین کاربران محبوب است. اما علت این محبوبیت چیست در ادامه به این موضوع می‌پردازیم.

علت محبوبیت یوسی در پابجی

یوسی ارزی است که بسیاری از افراد مایل به خرید آن هستند و این علاقه حاصل کاربرد‌های بسیار زیاد یوسی و ویژگی خاصی است که با یوسی می‌توانید داشته باشید که بتل پس است.

شما با یوسی می‌توانید لباس‌های متنوع و جذابی برای کاراکتر خود بخرید یا اصلا یک کاراکتر خاص و جدید داشته باشید. با یوسی همچنین می‌توانید اسلحه‌های موردعلاقه خود و مهمات بخرید تا در بازی خاص و حرفه‌ای بنظر بیایید.

بتل رویال پس

یکی از مهم‌ترین علت‌هایی که گیمر‌ها دوست دارند یوسی داشته باشند این است که با یوسی می‌توانید به رقابت‌های پولی بازی وارد شوید مانند رقابت بتل رویال پس. در این رقابت شما مانند بتل رویال عادی به مبارزه می‌پردازید با این تفاوت که باید ماموریت‌های مشخصی را انجام دهید مانند چند بار فرود آمدن در یک نقطه خاص.

در مقابل انجام ماموریت‌های مشخص شده بازی به شما امتیاز تعلق می‌دهد. و با این امتیاز‌ها می‌توانید آیتم‌هایی مانند اسلحه داشته باشید.

در هر فصل توسط بازی یک بتل رویال پس معرفی می‌شود که برای ورود به آن باید مقدار معینی یوسی بپردازید و در صورتی که ماموریت‌ها را با موفقیت انجام دهید یوسی‌تان یا شاید بیش‌تر از آن به شما باز گردانده می‌شود اما در صورت باخت نیز یوسی پرداخته شده می‌سوزد.

خرید یوسی پابجی

حال که میزان محبوبیت یوسی و علت آن را دانستیم باید فهمید که چگونه می‌توان این ارز رایج در بازی پابجی را خرید. در خارج از کشور برای این کار می‌توانید به فروشگاه پابجی در خود بازی مراجعه کرده و با کارت‌های معتبر اعتبار‌های مختلف یوسی را بخرید.

اما اکنون با توجه به وضعیت تحریم‌های مالی که در کشورمان وجود دارد نمی‌توان به این سادگی و بصورت مستقیم خرید یوسی را انجام داد. اما می‌توان از راه دیگری استفاده کرد. شما می‌توانید به یک سایت معتبر ایرانی در این زمینه مراجعه کرده و یوسی مورد نظر خود را از سایت بخرید. معمولا طی مدت کوتاهی یا حتی فورا یوسی به حساب پابجی شما واریز می‌شود.

منبع:

https://www.rastaanews.com/بخش-گوگل-نیوز-34/3318-بررسی-تمامی-روش-هایی-که-با-استفاده-از-آن-می-توان-یوسی-پابجی-به-دست-آورد

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن