ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

هر بازی در سبک جنگ و بقا به ارز و پول مخصوص به خود نیاز دارد تا با جمع آوری برخی از ویژگی های بازی آن ها را جم

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

هر بازی در سبک جنگ و بقا به ارز و پول مخصوص به خود نیاز دارد تا با جمع آوری برخی از ویژگی های بازی آن ها را جمع آوری کند. این پول و ارز در بازی فورتنایت ویباکس نام دارد. با آن می توانید ویژگی های خاص را در بازی منتشر کنید. با تهیه و استفاده از این پول می توانید لذت بازی را چند برابر کنید و شانس خود را در مقابل رقبا افزایش دهید. استفاده از ویباکس فورتنایت مزایایی دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

با استفاده از ویباکس و جمع آوری آنها می توانید شخصیت مورد نظر خود را شخصی سازی کنید. این سفارشی سازی ها می تواند در ظاهر شخصیت مانند پوسته ها و تم ها و یا در قدرت های اصلی شخصیت باشد. همچنین می توانید این قدرت را ارتقا دهید یا قدرت های جدیدی به شخصیت خود اضافه کنید. با استفاده از این ارز رایج درون بازی، می‌توانید اسلحه‌ها را نیز سفارشی کنید و گلوله‌ها یا سلاح‌های آن‌ها را به طور کلی تغییر دهید. هر از چند گاهی شخصیت های جدیدی به بازی اضافه می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و به روز و جدید هستند. با کمک ویباکس می توانید یکی از اولین افرادی باشید که از آن ها استفاده می کنید و با ویژگی های خاص حریفان خود را غافلگیر می کنید. با استفاده از ویباکس می توانید نقشه های جدید را با جزئیات بسیار بهتر منتشر کنید و از آنها استفاده کنید. وایباکس به شما این امکان را می دهد که در تورنمنت های مختلف شرکت کنید و با برنده شدن در آنها امتیازات زیادی کسب کنید.

نحوه دریافت و جمع آوری ویباکس

 

شما می توانید با مراجعه به بسته های مختلف سایت های خرید آنلاین ویباکس فورتنایت مانند سایت آسان جم، پس از واریز وجه نقد آنلاین، پس از چند دقیقه مبلغ مورد نیاز وایباکس را در حساب خود دریافت کنید. به این ترتیب برای به دست آوردن مقدار کمی ویباکس نیازی به صرف زمان و زمان زیادی در مسابقات و مبارزات مختلف ندارید و پس از چند دقیقه پس از واریز مبلغ می توانید از امکانات عالی بازی ویباکس استفاده کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن