ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

وقتی برای اولین بار به جزیره اسپاون وارد می شوید، اسلحه ها، مهمات و مصالح ساختمانی را خواهید یافت که در اطراف

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

وقتی برای اولین بار به جزیره اسپاون وارد می شوید، اسلحه ها، مهمات و مصالح ساختمانی را خواهید یافت که در اطراف پراکنده شده اند و منتظرند که آنها را بردارید و شما این امکان را دارید که آنها را بردارید، اما نمی توانید آنها را با خود به نقشه فورتنایت ببرید.

جزیره اسپاون را یک مکان تمرینی برای یاد گرفتن نحوه بازی در نظر بگیرید.

اگر چه احتمالا حداکثر فقط برای یک دقیقه آنجا خواهید ماند تا اینکه صد بازیکن وارد بازی شوند.

شما می توانید به طرف هر کسی که در اطراف است شلیک کنید اما این اسلحه ها به هیچ کس آسیبی وارد نخواهند کرد یا اگر موقتا حس صلح طلبی دارید و نمی خواهید به کسی شلیک کنید، سعی کنید دست تان را در ساختن خیلی سریع یک ساختمان کوچک آماده کنید. برای خرید ویباکس فورتنایت به بخش مربوطه مراجعه نمایید.

صدای بوق بتل باس هر زمان که بتوانید بر روی نقشه زیر آن بپرید به صدا در می آید اما در برابر میل پیوستن به جمع بازیکنانی که سعی می کنند هر چه سریع تر به پایین بپرند مقاومت کنید.

در عوض سعی کنید تا زمانی که فقط حدود 3 ثانیه باقی مانده است که بتل باس به انتهای مسیر پرواز خود برسد صبر کنید و سپس بپرید.

در این صورت در جایی فرود می آیید که بازیکنان کمتری در آن خواهند بود و یا هیچ بازیکنی در آنجا نخواهد بود که در دو دقیقه اول مسابقه به روی تان اسلحه بکشد و رقابت کمتری بر سر غنائم وجود خواهد داشت.

زمانی که دارید با گلایدر به پایین می روید، سعی کنید بر روی یک خانه یا یک ساختمان فرود بیایید زیرا به احتمال زیاد درون آنها صندوقچه ای وجود دارد یا حداقل بعضی از آیتم ها و غنیمت های اصلی در آنها یافت می شوند.

برای وارد شدن به این ساختمان ها با تبر به سقف آنها ضربه بزنید تا داخل شوید.

زمانی که دارید از بتل باس به پایین می پرید، راهی وجود ندارد که گلایدر را دیرتر به کار بیاندازید زیرا وقتی که به ارتفاع مشخصی در بالای زمین رسیدید، گلایدر به طور اتوماتیک باز می شود.

چتر فقط زمانی که بر زمین فرود آمدید باز می شود، بنابراین صبر کنید و نزدیک ترین فاصله را تا یک ساختمان پیدا کنید.

در اطراف نقشه بطری های آبی کوچک و بزرگی را پیدا خواهید کرد که اگر از تریگر راست برای نوشیدن آنها استفاده کنید، به شما به ترتیب 25 شیلد و 50 شیلد می دهند (همان دکمه ای که برای شلیک کردن استفاده می کنید).

وقتی که تعداد شیلد های شما به 50 یا بیشتر از آن رسید دیگر امکان این را نخواهید داشت که بیشتر از بطری های کوچک بنوشید، بنابراین سعی کنید آنها را اول بنوشید تا جای اضافه ای در کوله بارتان نگیرند.

امکان نوشیدن از بطری های بزرگ شیلد به هر مقداری وجود دارد و فرقی نمی کند شیلد شما در چه سطحی است. پس اگر یکی از آنها را در مسیرتان یافتید: در آن را بردارید و هر چه سریع تر جرعه جرعه بنوشید.

آخرین مطالب