ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

وقتی بازی را شروع می کنید، بازی به طور اتوماتیک شما را در یک گروه قرار می دهد که هر بخش از این گروه به صو

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

وقتی بازی را شروع می کنید، بازی به طور اتوماتیک شما را در یک گروه قرار می دهد که هر بخش از این گروه به صورت تصادفی با بازیکنان پر شده است. شما ممکن است بخواهید به جای بازی در گروه به صورت تکی یا دو نفره بازی کنید، بنابراین ابتدا مد بازی را عوض کنید. بازی در هر مدی که باشد، در بالای دکمه “ردینشان داده می شود.

برای دزدکی رفتن باید به روش مخفیانه ای عمل کرد و مخفیانه عمل کردن یک راه عالی برای این است که خودتان را به آن بتل رویال مطلوب نزدیک کنید. مخفی نگه داشتن خود بخشی از مشکل است، اما اگر درحالی که نیم خیز هستید، حرکت کنید، حرکت تان نسبت به دویدن بسیار آهسته تر و بی سر و صدا تر خواهد بود. این کار اگر بتوانید صدای کسی که در اطراف تان است را بشنوید، حیله بسیار مفیدی است زیرا می توانید قبل از اینکه آنها به دنبال شما بیایند، تدبیری بیاندیشید که خود را به مخفیگاه بهتری برسانید. برای خرید ویباکس فورتنایت به بخش مربوطه مراجعه نمایید.

اگر چه بدون اینکه هیچ پولی خرج کنید هم جوایز زیادی برای بدست آوردن وجود دارند، اما اگر می خواهید بهترین اسکین ها و آیتم های دیگر را داشته باشید باید چالش های فورتنایت بتل پس چلنجز را به طور کامل پشت سر بگذارید. این چالش ها در پس جواز مبارزه ( بتل پس) قفل شده اند و برای باز شدن قفل آنها و دستیابی به این چالش ها باید جواز ورود به مبارزه یا بتل پس را بخرید. قیمت آن 950 Vویباکس است، یعنی شما نیاز خواهید داشت که کوچکترین بسته ویباکس را با قیمت 9.99 دلار یا 7.99 یورو بخرید. بعد از آن دیگر باید بازی و هر تعداد که می توانید چالش ها را پشت سر بگذارید تا بعضی از لوازم و وسایل مخصوص را بدست آورید.

اگر فکر می کنید که در یک ساختمان گیر افتاده اید یا ساختمانی را دور خودتان ساخته اید نترسید. شما می توانید تقریبا هر چیزی را با تبر بشکنید، پس تنها کاری که باید بکنید این است که با ضربه زدن و خراب کردن راه خود را باز کنید. اما مراقب باشید که آیکن های دایره ای قرمز کوچکی که ظاهر می شوند به این معنی هستند که شما در حال ایجاد سر و صدایی هستید که هر کس که در نزدیکی شما باشد قادر به شنیدن آن خواهد بود، بنابراین وقت بگذارید و سعی کنید که راهی برای بیرون رفتن از آن مخمصه ای که در آن گیر افتاده اید پیدا کنید.

تمام اسکین ها، آیکن های بنر، چتر ها، ابزار های برداشت، صفحات بارگذاری، پس دمه ها، شکلک ها، رقص ها، اسپری ها و خیلی از چیزهای دیگر در گنجه شما قرار دارند. شما می توانید قبل از هر بازی آنها را از گنجه بردارید یا در آنجا بگذارید، اما این امکان را نخواهید داشت که در طول بازی آنها را تغییر دهید. بنابراین قبل از هر بازی مطمئن شوید که ظاهرتان را دوست دارید و خود را با آیتم های مناسبی تجهیز کرده اید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن