ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

وقتی اوضاع سخت شد و با یکی از 100 بازیکنی که در نقشه وجود دارند وارد یک مبارزه تیر اندازی شدید، بهتر است تا آن

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

وقتی اوضاع سخت شد و با یکی از 100 بازیکنی که در نقشه وجود دارند وارد یک مبارزه تیر اندازی شدید، بهتر است تا آنجا که ممکن است در ارتفاع بالاتری قرار داشته باشید. مطمئن شوید که بالاتر از حریف تان هستید، چه با ساختن رمپ هایی به طرف آسمان یا با پریدن های مکرر (که باعث می شوند که شلیک به طرف شما سخت تر باشد). یک استراتژی خوب این است که چهار دیوار را به شکل یک مربع به دور خود بسازید. سپس رمپی را به طرف دیوار بسازید تا با حریف تان رو در رو شوید. یک کار برای شما یک سکوی خوب را برای تک تیر اندازی فراهم می کند و می توانید در زمان ریلود شدن از آن پایین بیایید. تنها کاری که می کنید این باشد که فرمول ساختن به طرف بالا را تکرار کنید (بپرید تا زیر پایتان را بسازید) تا اینکه در یک برج موقتی قرار بگیرید و دست بالا تر را در مبارزه داشته باشید، علاوه بر این، اسلحه، نارنجک و هر چیز دیگری که دارید نیز در ارتفاعی بالاتر از حریف قرار می گیرد.

ارزش آن را دارد که حداقل یکی از آیتم های بالا را در جعبه ابزار های خود داشته باشید. نارنجک ها یک راه عالی برای خراب کردن بخشی از پوشش حریف تان هستند؛ خصوصا اگر پایین ترین قسمت ساختمان هایی که ساخته اند را مورد هدف قرار دهید. زمانی که پایین ترین طبقه آن خراب شد، باقی آن فرو خواهد ریخت و به این ترتیب پوشش شان از آنها گرفته خواهد شد و آنها مستقیما جلوی گلوله شما قرار خواهند گرفت. درمان های بیشتر و محافظ ها زمانی که در گوشه ای تنها مانده اید اما هنوز نمی خواهید تسلیم شوید به دردتان خواهند خورد یا اینکه می توانید اگرهم تیمی هایتان نیاز به کمک های اولیه فوری داشتند، آنها را با هم تیمی هایتان بدهید. برای خرید ویباکس فورتنایت به بخش مربوطه مراجعه نمایید.

استفاده از تبر برای خراب کردن درخت ها راه اصلی بدست آوردن چوب برای ساختن ساختمان ها است، اما درخت ها را به طور کامل تخریب نکنید. در عوض وقتی سطح سلامت درخت ها در نوار ضربه به 50 رسید، ضربه زدن را متوقف کنید زیرا به جای گذاشتن ردیفی از گیاهان تخریب شده موجب می شود که دنبال کردن و ردگیری شما و شکار کردن شما برای بازیکنان دیگر به طور قابل توجهی آسان شود.

مشخص است که نارنجک ها چه می کنند اما اگر بمب های سایه ای یا بوگی را پیدا کردید گیج نشوید. بمب های سایه ای برای چند ثانیه شما را از دیدرس پنهان می کنند و همچنین به شما این امکان را می دهند که سریع تر حرکت کنید و از روی دیوار بپرید، بنابراین می توانید قبل از اینکه دوباره ظاهر شوید به طور پنهانی خود را به پشت دشمنان خود برسانید. بمب های بوگی شبیه توپ های دیسکوی کوچک هستند که باعث می شوند که دشمنان به طور غیر قابل کنترلی شروع به رقصیدن کنند و این به این معنی است که آنها نمی توانند به روی شما سلاح بکشند. اما شما قطعا می توانید که گلوله های اسلحه تان را بر روی آنها خالی کنید، البته اگر خودتان تحت تاثیر این انفجار قرار نگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن