ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

برای بازی فورتنایت بتل رویال، بازیکنان باید یک حساب آسان جم باز کنند. اتصال بین پلتفرمی، تراکنش ها و اطلاعات ب

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

برای بازی فورتنایت بتل رویال، بازیکنان باید یک حساب آسان جم باز کنند. اتصال بین پلتفرمی، تراکنش ها و اطلاعات بازی از طریق این حساب ذخیره می شود. می توانید از طریق وب سایت شرکت یا از طریق لانچر آسان جم ثبت نام کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک نام منحصر به فرد، آدرس ایمیل و نام کاربری است. مطمئن شوید که نام کاربری را با دقت انتخاب کرده اید زیرا در بازی با این نام شناخته می شوید و دوستانتان شما را از این طریق پیدا خواهند کرد. می‌توانید از حساب خود در پلتفرم‌های دیگر برای ثبت‌نام در حساب آسان جم استفاده کنید.

برای ثبت نام از طریق سایت ابتدا به اینجا بروید و در گوشه سمت راست بالا بر روی ورود کلیک کنید. در اینجا از شما سوال می شود که آیا قبلا فورت نایت را روی پلتفرم دیگری بازی کرده اید یا خیر. اگر پاسخ شما مثبت است، روی یس کلیک کنید و پلتفرمی را که قبلاً روی آن بازی کرده اید انتخاب کنید تا وارد شوید و ارتقاء و تجهیزات خود را ذخیره کنید. اگر پاسخ منفی است، روی خیر کلیک کنید تا به صفحه ثبت نام بروید. برای خرید ویباکس فورتنایت به بخش مربوطه مراجعه نمایید.

در این قسمت باید نام، نام خانوادگی، نام نمایشی که همان نام کاربری شماست و ایمیل و رمز عبور مورد نظر خود را وارد کنید. مطمئن شوید که شرایط خدمات را خوانده اید و پذیرفته اید و من یک ربات نیستم. در نهایت روی کریت اکانت کلیک کنید. اکنون یک حساب آسان جم دارید.

راهنمای بازی فورتنایت، آموزش و راهنمایی برای بازیکنان جدید

پس از انجام کارهای بالا و اجرای بازی، حق انتخاب دارید. ابتدا مطمئن شوید که گزینه بتل رویال یا حالت رایگانی که همه کارت دارند را انتخاب کنید. حالت ذخیره جهان برای نسخه پولی است. در نهایت می توانید یکی از حالت های بتل رویال را انتخاب کنید. سولو حالت استانداردی است که در آن هر بازیکن تنهاست و برای خودش بازی می کند. حالت داس شما را با یک بازیکن دیگر متحد می کند و اسکود به شما اجازه می دهد تا گروه های حداکثر 4 نفره ایجاد کنید.

در آپدیت جدید فورتنایت راننده تاکسی شوید

به تازگی بازی فورتنایت در طول تاریخ خود شاهد بروز رسانی خلاقانه و نوآورانه بوده است. در این آپدیت جدید کاربران این بازی توانستند از ماشین به عنوان وسیله نقلیه استفاده کنند و ماشین شخصی خود را برانند. تا پیش از این بازیکنان می توانستند از وسایل نقلیه دیگری استفاده کنند اما قابلیت رانندگی با ماشین یک ویژگی کاملاً جدید برای فورتنایت است.خودروهایی در چهار مدل اسپرت، سدان، وانت و در نهایت یک کامیون بزرگ به بازی اضافه شده اند. نقشه بازی فورتنایت در اطراف پراکنده شده است و هر بازیکنی می تواند پس از پیدا کردن آنها ماشین را پیدا کند و صاحب آن شود.

همچنین، هر بازیکن باید به میزان سوخت خود توجه کند و خودرو را به پمپ بنزین داخل نقشه برساند تا بنزین پر شود، اما موارد ذکر شده تنها بخشی از آپدیت جدید فورتنایت بود. شاید توسعه دهندگان بازی زمانی که در حال نهایی کردن آپدیت جدید بودند نمی دانستند که این آپدیت ویژگی های بیشتری را برای بازیکنانی که انتظار نداشتند به ارمغان می آورد.بازی فورتنایت در فضای مجازی منتشر شد.

 

همچنین دیده شده است که کنترل و مدیریت برخی از پمپ بنزین ها در دست کاربران بازی است. پس از انتشار این ویدئو در فضای مجازی، بسیاری دیگر از بازیکنان فورتنایت این ادعا را تایید کرده و تجربیات مشابهی را در محیط بازی به اشتراک گذاشته اند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن