ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

با توسعه اینترنت و مدرن شدن زندگی ها، بازی های دیجیتال در بین مردم رواج پیدا کرده و میل به بازی و استفاده از آ

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

با توسعه اینترنت و مدرن شدن زندگی ها، بازی های دیجیتال در بین مردم رواج پیدا کرده و میل به بازی و استفاده از آنها روز به روز بیشتر شده است.

بسیاری از بازی های دیجیتال وارد بازار شده اند، تنها تعداد کمی از آنها محبوب شده اند. این محبوبیت شامل موتیف های مختلفی مانند گرافیک با کیفیت، داستان، مراحل مختلف و ... می شود.

بازی فورتنایت یکی از محبوب ترین بازی ها در سراسر جهان است که دارای ویژگی هایی است و افراد را مجذوب بازی می کند و می توان ساعت ها از آن لذت برد. ویباکس نقش موثری در این بازی ایفا می کند که قابلیت نصب بر روی گوشی ها را دارد و استفاده از آن ویژگی های مختلف بازی را نشان می دهد که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا می شویم.

شما را با بازی مهیج فورتنایت آشنا می کنیم

فورتنایت را تقریبا همه می شناسند، این بازی در سال 2017 منتشر شد و با استقبال بسیار خوبی از سوی بازیکنان روبرو شده است. سبک انتخاب شده برای این بازی اکشن بوده و برای طرفداران این سبک یک بازی هیجان انگیز است. در بازی فورتنایت مسابقات هیجان انگیزی در جزیره ای برگزار می شود که بقا شرط اول بازی است.

جزیره در طول مسابقه کوچکتر و کوچکتر می شود و مبارزان که حتی می توانند صد نفر باشند به یکدیگر نزدیک می شوند و یک نفر می تواند نحوه استفاده از تجهیزات و سلاح های مختلف را بداند، زیرا در ابتدای نبرد شخصیت این کار را انجام می دهد. نه او اسلحه ای به همراه ندارد و باید هنگام مسابقه سلاح ها و تجهیزات مختلف را از اطراف زمین پیدا کند.

قبل از شروع مسابقه باید با کمک ویباکس سلاح ها و تجهیزات مختلفی را خریداری کنید و نحوه استفاده کامل از آنها را در زمین تمرین یاد بگیرید.

ویباکس فورتنایت را بشناسید.

در فورتنایت، تعدادی ویژگی و تجهیزات وجود دارد که بازیکنان باید هنگام بازی برای شخصیت خود خریداری کنند. خرید در دنیای بازی ها هم نیاز به پول دارد و پول فورتنایت وایباکس است. این ارز فقط در بازی قابل استفاده است و از چند راه به دست می آید. به یاد داشته باشید که بدون تجهیز و خرید سلاح نمی توانید در مقابل مخالفان خود مقاومت کنید. در قسمت های بعدی با مزایای وایباکس بیشتر آشنا می شوید.

معرفی مزیت های ویباکس در بازی فورتنایت

 

در قسمت قبل با ویباکس آشنا شدید که بر اهمیت این عنصر در بازی تاکید داشت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن