ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

گیم پلی نسخه موبایل فورتنایت دقیقا همان چیزی است که در نسخه های اصلی بازی شاهد بودیم. بدیهی است که این یک حالت

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

گیم پلی نسخه موبایل فورتنایت دقیقا همان چیزی است که در نسخه های اصلی بازی شاهد بودیم. بدیهی است که این یک حالت تعاونی نیست و همه چیز به بخش بتل رویال برمی گردد. جایی که حرکت در محیط، جمع آوری منابع، مهمات و اسلحه، ساخت و ساز و البته مبارزه با دیگر بازیکنان عناصر اصلی هستند که با آن مواجه می شوید و اپیک گیمز سعی کرده آن ها را در نسخه موبایلی در اختیار شما قرار دهد.

به عنوان مثال، به این ترتیب بازی علاوه بر جوی استیک مجازی ساده ای که در گوشه سمت چپ تصویر ارائه شده است، این امکان را نیز به شما می دهد که با دوبار کلیک کردن روی آن، حالت حرکت خودکار شخصیت را فعال کرده و سپس وظیفه خود را بالا ببرید. در حالی که این گزینه هنوز فعال است، محدود به تنظیم جهت شخصیت شما است. دلیل این کار چیزی نیست جز استفاده از جوی استیک های مجازی، انگشت بازیکن بعد از مدت کوتاهی بسیار آزاردهنده است و مثلا اپیک گیمز می خواست به گیم پلی آن سرعت ببخشد.

اما از آنجایی که یکی از کاربردهای حرکت سریع در محیط مربوط به زمان هایی است که می خواهید از دست بازیکن فرار کنید یا در محیطی نزدیک به او بچرخید و سعی کنید او را از بین ببرید و این نوع حرکت به شدت بر قهرمان شما مسلط است. به دلیل قابل پیش بینی بودن حرکت شما سرعتش را کاهش می دهد و شما را به موجودی آماده برای مرگ تبدیل می کند و در نیمی از زمان این ویژگی اضافی اصلاً عملکرد مورد نظر را انجام نمی دهد.

یکی از بهترین ویژگی های نسخه موبایل فورت نایت این است که در مکان های شلوغ و بدون قابلیت استفاده از اسپیکر می توانید بازی را به طور کامل با قطع شدن صدا تجربه کنید. برای خرید ویباکس فورتنایت به بخش مربوطه مراجعه کنید.

 

سیستم لوت بازی بر خلاف نسخه قبلی به دلیل اینکه در این نسخه به دو صورت عمل می کند، هیچ تاثیر منفی روی سرعت بازی ندارد و آن را از استانداردهای کنسول دور نمی کند. زیرا با حرکت بر روی اشیایی که روی زمین افتاده اند آنها را در کوله پشتی پیدا خواهید کرد و می توان با یک لمس ساده به هر یک از اشیاء جمع آوری و انتخاب کرد نزدیک شد. در نتیجه، همانقدر که مدیریت کوله پشتی در نسخه موبایل فورت نایت خسته کننده به نظر می رسد، جمع آوری آیتم ها و سلاح ها یکی از مواردی است که اندازه ایده آلی دارد و به خوبی با گیم پلی بازی سازگار است. همچنین سیستم ساخت بازی و نحوه جابجایی مخاطبان بین این حالت و مبارزات، در حالی که شاید بهتر و هوشمندتر به نظر می رسید، آنقدر عالی بود که نمی توانستیم اشکال خاصی از آن را در نظر بگیریم و بپذیریم که کار خود را به درستی انجام می دهد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن