ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

به عنوان یک قانون کلی، وقتی که برای اولین بار سعی می کنید که بازی با فورتنایت را یاد بگیرید، همیشه سلاح های جن

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

به عنوان یک قانون کلی، وقتی که برای اولین بار سعی می کنید که بازی با فورتنایت را یاد بگیرید، همیشه سلاح های جنگی یا اس ام جی ها را با خود داشته باشید.

تفنگ های تک تیر انداز در فاصله های زیر 75 متری کارایی نخواهند داشت، بنابراین اگر چه بهتر است یکی از آنها را دم دست تان نگه دارید اما از آنها در مبارزاتی که در فواصل نزدیک انجام می شوند استفاده نکنید، مگر آنکه واقعا مجبور باشید.

چیز دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که وقتی در حال یاد گرفتن بازی فورتنایت هستید و اگر می خواهید در یک مبارزه نفر به نفر به کسی از نزدیک شلیک کنید، بهتر است استفاده از شات گان را در اولویت قرار دهید.

البته باید بگوییم که شات گان ها آسیب خیلی زیادی را وارد می کنند و برای کشتن با یک شلیک مناسب هستند، بنابراین وقتی در حال جستجو در خانه ها، زیر زمین ها و یا هر فضای کوچک دیگری هستید یکی از آنها را دم دست تان بگذارید.

اسلحه های خاکستری معمول ترین اسلحه ها هستند و بعد از آن اسلحه های سبز، آبی، بنفش و طلایی به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند.

اسلحه های طلایی مانند آر پی جی و تفنگ جنگی اسکار قدرت فوق العاده ای دارند، بنابراین اگر دیدید که جایی روی زمین افتاده اند به آسانی از آنها نگذرید.

بر روی آپ در دی-پد بزنید تا آنها را به کوله بارتان منتقل کنید و اگر نمیتوانید تصمیم بگیرید که باید کدام یک از آنها را بردارید، می توانید بر روی اسلحه هاور کنید تا ببینید که هر کدام قدرت آسیب رسانی هر کدام چقدر است.

حتما در حین بازی یک جفت هدفون مناسب را روی گوش هایتان داشته باشید زیرا شنیدن صدای پاها (یا به احتمال بیشتر صدای شلیک های اسلحه) و تشخیص اینکه این صدا ها از کدام طرف می آیند می تواند تفاوت بین مرگ وبازگشت دوباره پس از مرگ را برای تان ایجاد کند.

دانستن اینکه بازیکنان در چه جهتی حرکت می کنند به شمابه اندازه چند ثانیه ارزشمند فرصت می دهد تا خود را آماده کنید، می توانید اسلحه تان را عوض کنید و شات گان بردارید یا خیلی سریع یک پوشش برای خودتان بسازید.

وقتی بحث بر روی موضوع ساختن باشد، باید بگویم شما باید همیشه و همیشه قبل از آنکه درمان را شروع کنید، دیوار ها را دور خود بسازید.

درمان کردن و نوشیدن معجون های محافظتی هر دو چند ثانیه ارزشمند را زمان میبرند ( بیشتر از 10 ثانیه برای کیت های درمانی ).

در طول این زمان شما نمی توانید حرکت کنید، شلیک کنید یا درحقیقت تقریبا هیچ کار دیگری غیر از حرکت دادن دوربین انجام دهید و این به معنی آن است که شما واقعا در شرایط بسیار آسیب پذیری هستید.

بنابراین این دیوار ها مانع از اصابت گلوله ها به شما می شوند. دیوار ها می توانند به صخره ها و تپه ها متصل شوند، بنابراین نیازی نیست که به دنبال یک فضای خالی بگردید. 

سقوط کردن از یک ارتفاع قابل توجه (بالاتر از سه طبقه، به طور دقیق تر وقتی سه دیوار استاندارد بر روی هم قرار می گیرند) مقدار زیادی از سلامتی تان را از بین خواهد برد.

بنابراین یا رمپ ها را از بالا به پایین بسازید یا سعی کنید که از روی تپه ها یا پرتگاه ها به طرف پایین سر بخورید. برای خرید ویباکس فورتنایت به بخش مربوطه مراجعه نمایید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن