ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

بزرگترین نگرانی والدین کودکانی که به بازی ویباکس فورتنایت دسترسی دارند، زمان صفحه نمایش است. به دلیل ماهیت همه

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

بزرگترین نگرانی والدین کودکانی که به بازی ویباکس فورتنایت دسترسی دارند، زمان صفحه نمایش است. به دلیل ماهیت همه جانبه بازی، برخی از کودکان به سختی می توانند بازی را متوقف کنند. بازی‌ها می‌توانند در چند ثانیه تمام شوند یا اگر کاربر به سطح بالایی دست یابد، ادامه بازی ضروری به نظر می‌رسد. رتبه‌بندی پی جی یی آی 12+ است، اما هنگام ایجاد حساب، سن درخواست نمی‌شود. این پلتفرم با فیس بوک و گوگل ادغام شده است، نگرانی این است که کاربران ممکن است گیمرهای دیگری را به این پلتفرم ها اضافه کنند. با فرزندتان در مورد دوستی با افرادی که نمی شناسند آنلاین صحبت کنید. تنظیمات پیش فرض به سایر کاربران آنلاین امکان می دهد شما را به عنوان "دوست" اضافه کنند. اگر آنها را به عنوان دوست اضافه کنید، می توانید با آنها چت خصوصی داشته باشید. گیمرهایی که این بازی آنلاین را از سراسر جهان انجام می دهند ممکن است هر سن یا جنسیتی داشته باشند و کاملاً ناشناس باقی بمانند. کاربران ممکن است در چت متنی یا چت زنده در معرض زبان توهین آمیز سایر بازیکنان قرار بگیرند.

خریدهای درون برنامه ای وجود دارند که می توانند گران باشند اما برای انجام بازی ضروری نیستند. کودکان باید از والدین اجازه داشته باشند در غیر این صورت ممکن است از بازی منع شوند. شرایط و ضوابط آن‌ها بیان می‌کند: «وقتی اطلاعات پرداخت را به اپیک یا پردازشگر مجاز آن ارائه می‌دهید، نشان می‌دهید که کاربر مجاز کارت پرداخت، پین، کلید، حساب یا سایر روش‌های پرداخت مشخص شده توسط شما هستید و به اپیک اجازه می‌دهید تا چنین روش پرداختی را برای کل مبلغ تراکنش شارژ کنید.»

توصیه ای به والدین و جوانان

اگر فرزند شما از ایکس باکس وان یا پلی استیشن 4 استفاده می‌کند، می‌توانید از کنترل‌های والدین برای محدود کردن مدت زمانی که فرزندتان می‌تواند بازی کند استفاده کنید. تعدادی حالت و تنظیمات مختلف بازی وجود دارد که می تواند بازی را برای کودکان ایمن تر کند. به عنوان مثال، کاربران می توانند بازی بقا را فقط در میان دوستان خود انجام دهند. اگر فرزندتان به صورت انفرادی بازی می‌کند صدای دستگاه خود را بی‌صدا کنید تا مجبور نباشد از طریق بازی با مردم ارتباط برقرار کند. اپیک گیمز همچنین تنظیمات حریم خصوصی را برای حساب های کاربران فراهم می کند. درخواست‌های دوستی به‌طور خودکار روی «عمومی» تنظیم می‌شوند، اما می‌توان آن را به «دوستان» یا «خصوصی» تغییر داد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن