ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای در فورتنایت، فقط باید شش قدم مهم را بردارید. البته اگر خارج از ایران زندگی

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای در فورتنایت، فقط باید شش قدم مهم را بردارید. البته اگر خارج از ایران زندگی می کنید شاید هفت قدم! زیرا استخدام یک مربی حرفه ای برای تبدیل شدن به یک گیمر حرفه ای در خارج از کشور امری طبیعی است. در ایران این موضوع تا حدودی مطرح شده است اما نه به این صورت که در هر شهر و هر جایی بتوان یک مربی حرفه ای برای مسابقه پیدا کرد مخصوصاً مثل فورتنایت.

مرحله 1) بر افزایش تقسیمات تمرکز کنید

اول از همه، باید تمام وقت و درد خود را صرف این مشکل کنید تا به بخش بعدی بروید. برای انجام این کار، طبیعی است که باید مهارت های بازی خود را بهبود بخشید. برای بهبود مهارت های خود، بهتر است هر از چند گاهی بازی استریمرهای حرفه ای فورتنایت را تماشا کنید. تکنیک های جدید را تمرین کنید و اگر بسته های آپدیت جدیدی برای فورتنایت منتشر شد، نکات مهم نوشته شده در متن را بخوانید تا از تغییرات بازی کاملا آگاه شوید. مهمتر از آن، به موقعیت بالای خود در یک بخش افتخار نکنید. شانس شما در فورتنایت موقعیت شما نیست، بلکه مهارت شماست.

مرحله 2) یک شبکه با سایر بازیکنان تشکیل دهید

همیشه به یاد داشته باشید که در هر بازی آنلاین با سایر بازیکنان متواضع باشید تا دیگران با شما سرگرم شوند. این چیز کوچک به او اجازه می دهد تا در صورت یافتن دوستی در فورتنایت، شما را به دوستان دیگرش معرفی کند. به تدریج دایره دوستان خود را به این ترتیب گسترش دهید و مطمئناً روزی می رسد که دیگران از شما بخواهند حداقل یک دست با آنها بازی کنید.

مرحله 3) رهبران تیم را پیدا کنید

هنگامی که رتبه بسیار بالایی کسب می کنید، بهتر است با مدیران تیم تماس بگیرید و چندین سوال در مورد روند انتخاب بازیکن از آنها بپرسید. مراقب باشید اگر قرار است نامه بنویسید، مؤدب باشید. این به این دلیل است که مدیران تیم روزانه ایمیل های زیادی از بازیکنان ناشناس دریافت می کنند.

اگر آنها قصد دارند با شما تماس بگیرند، بهتر است محتوای خاص ایمیل خود را حفظ کنید. در عوض توصیه می کنیم محتوای پیام شما آنقدر حاشیه ای نباشد که شخص مورد نظر پس از خواندن سطرهای اول از ادامه پیام بگذرد.

مرحله 4) سخت افزار خود را به فورتنایت ارتقا دهید

 

در حالی که فورتنایت به گرافیک و سیستم خیلی قدرتمندی نیاز ندارد، اما اگر از نظر مالی در شرایط خوبی هستید، می توانید موس، کیبورد و حتی مانیتور خود را ارتقا دهید تا کیفیت بازی خود را در طول زمان ارتقا دهید. برای تمامی مراحل بهتر است از ویباکس فورتنایت استفاده کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن