ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

بازی های زیادی در فضای مجازی وجود دارد که شما می توانید برای گذراندن اوقات فراغات خود از آن استفاده کنید. این

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

بازی های زیادی در فضای مجازی وجود دارد که شما می توانید برای گذراندن اوقات فراغات خود از آن استفاده کنید. این بازی ها می تواند برای ذهن و روحیه شما مناسب باشد. از جمله بازی هایی که پیشنهاد می کنم حتما در تایم های فراغت خود به استفاده از آن روی آورید بازی ویباکس فورتنایت است.

خرید 5000 ویباکس فورتنایت، ارز درون بازی که می توانید در حالت های چهارگانه اقدام به بازی کنید. از جمله این حالت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

حالت اول فورتنایت بتل رویال

حالت دوم پارتی رویال

حالت سوم فورتنایت کریتیو

حالت چهارم فورتنایت سیو د وورد

معرفی حالت های بازی

در بتل رویال و کریتیو می‌توانید از ویباکس برای خرید آیتم‌های سفارشی‌سازی جدید مانند اوت فیتس، گلیدرز، پیچکسز، اموتس و آخرین فصل بتل پس استفاده کنید.

در حالت سیو د وورد سی او-او پی پی وی یی، می‌توانید از ویباکس برای خرید لاماهای ایکس ری که حاوی شماتیک‌های سلاح و تله هستند، به‌علاوه قهرمانان جدید و موارد دیگر استفاده کنید. ویباکس که از پلی استیشناستور خریداری می کنید را نمی توان به پلتفرم های دیگر منتقل کرد یا از آنها استفاده کرد. توجه: گلایدرها و کنترلرها ممکن است در حالت سیو د  وورد استفاده نشوند.

دانلود این محصول مشروط به شرایط خدمات شبکه پلی استیشن و شرایط استفاده از نرم افزار ما به همراه هرگونه شرایط اضافی خاص مربوط به این محصول است. اگر مایل به پذیرش این شرایط نیستید، این محصول را دانلود نکنید.

این بازی مطابق با قوانین خاصی طراحی شده است که هر خریداری باید تمام آن مقررات و قوانین را به درستی رعایت نماید. از این رو اگر نمی توانید یک بازی با قوانین خاص انجام دهید، بازی فوق نمی تواند مناسب شما باشد.

می‌توانید این محتوا را در کنسول اصلی پلی استیشن5 مرتبط با حساب خود (از طریق تنظیم «کنسول اشتراک‌گذاری و پخش آفلاین») و در هر کنسول پلی استیشن5 دیگری که با همان حساب خود وارد می‌شوید دانلود و پخش کنید.

ویباکس که از فروشگاه مایکروسافت خریداری می‌کنید می‌توانند در ایکس‌باکس، رایانه شخصی یا موبایل استفاده شوند، اما نمی‌توان آن‌ها را به کنسول‌های دیگر منتقل کرد یا از آنها استفاده کرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن