ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

فورتنایت یک بازی بقا است که در آن 100 بازیکن در نبرد بازیکن در مقابل بازیکن با یکدیگر مبارزه می کنند تا آخرین

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

فورتنایت یک بازی بقا است که در آن 100 بازیکن در نبرد بازیکن در مقابل بازیکن با یکدیگر مبارزه می کنند تا آخرین نفر ایستاده باشند. این یک بازی پرسرعت و اکشن است، بی شباهت به د هانگر گیمز که در آن تفکر استراتژیک برای زنده ماندن ضروری است. حدود 125 میلیون بازیکن در فورتنایت وجود دارد. برای ارتقاء تجهیزات در بازی فورتنایت باید از ویباکس فورتنایت استفاده کرد.

فورتنایت چگونه کار می کند؟

بازیکنان با چتربازی به جزیره‌ای کوچک می‌روند، مجهز به تبر هستند و باید سلاح‌های بیشتری پیدا کنند و همزمان از طوفان الکتریکی قاتل اجتناب کنند. با حذف بازیکنان، زمین بازی نیز کوچک‌تر می‌شود، یعنی بازیکنان به هم نزدیک‌تر می‌شوند. به‌روزرسانی‌ها مرتباً روی صفحه نمایش می‌زنند که جزئیات نحوه کشته شدن بازیکن دیگر را نشان می‌دهد. در حالی که بازی رایگان است، باید یک حساب کاربری با اپیک گیمز ایجاد کنید.

برای شروع بازی و سوار شدن به "اتوبوس نبرد"، باید اپیک گیمز را دانلود کنید. هر بار که بازی را انجام می دهید، بدون در نظر گرفتن جنسیت خود، به طور تصادفی یک آواتار به شما اختصاص داده می شود.

گیمرها می توانند انتخاب کنند که در چه حالتی بازی کنند، حالت انفرادی، دو نفره یا در یک تیم. می توانید دوستانی را به تیم خود اضافه کنید و به عنوان یک تیم بازی کنید. وقتی آماده شدید، می‌توانید بازی را برای شروع بازی انتخاب کنید.

چرا کودکان این بازی را دوست دارند؟

فورتنایت بتل رویال یک بازی بقا است، به این معنی که برای برنده شدن باید 99 بازیکن آنلاین دیگر بازی را شکست دهید. این عنصر رقابتی حس فوریت را به بازی اضافه می کند، گیمرها همچنین باید از گرفتار شدن در چشم طوفان اجتناب کنند تا در بازی باقی بمانند، شمارش معکوس منظم برای نزدیک شدن طوفان وجود دارد.

انیمیشن های رنگارنگ و گرافیک بازی برای کاربران جوان تر جذاب خواهد بود. اپیک گیمز با به‌روزرسانی‌های جدید، پیشنهادات جدید و روش‌های جدید بازی، گیمرها را کاملاً هوشمندانه آزار می‌دهد.

 فورتنایت به زودی بر روی دستگاه های تلفن همراه منتشر می شود. کاربران می توانند با ادامه بازی رایگان و وی سی، آیتم های جدید را به صورت رایگان باز کنند. همچنین در بازی با لباس‌های کریسمس و دایناسورها سرگرمی برای خرید وجود دارد. آواتارها همچنین می توانند حرکات رقص را انجام دهند، با استفاده از ویژگی "اموت"، این حرکات را می توان در طول بازی فعال کرد که می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. بسیاری از این رقص ها از فرهنگ عامه الهام گرفته شده اند و به گیمرها این امکان را می دهند که هم در بازی و هم در حیاط مدرسه از آنها لذت ببرند.

یک عنصر اجتماعی در بازی وجود دارد، کاربران می توانند به صورت گروهی یا دو یا چند نفره بازی کنند و در طول بازی با هدست یا چت متنی با یکدیگر چت کنند.

فورتنایت به پربازدیدترین بازی تاریخ در یوتیوب تبدیل شده است. تعدادی از اینفلوئنسرهای محبوب رسانه‌های اجتماعی یا شخصیت‌های یوتیوب نیز وجود دارند که این بازی را انجام می‌دهند و آموزش‌هایی در مورد چگونگی دستیابی به امتیاز بالاتر ارائه می‌دهند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن