ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر از علاقه مندان به بازی های بتل رویال و سبک چند نفره آنلاین هستید، حتما نام جذاب بازی فورتنایت را شنیده اید

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

اگر از علاقه مندان به بازی های بتل رویال و سبک چند نفره آنلاین هستید، حتما نام جذاب بازی فورتنایت را شنیده اید. در ابتدای انتشار این بازی در گوشه و کنار دوستان و آشنایان شاهد بودیم که افرادی مدام با این بازی جذاب و هیجان انگیز وقت می گذرانند.

اگر شما هم می خواهید این بازی مهیج را بشناسید یا از طرفداران این بازی هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ویباکس و مزایای استفاده از آن در بازی داشته باشید، تا انتهای این متن با ما همراه باشید تا با کلیات آن آشنا شوید. از این بازی و استفاده از عنصر اصلی و مهم بازی به نام ویباکس و روش های بدست آوردن آن.

دلیل موفقیت و محبوبیت فورتنایت چیست؟

شرکت بازی سازی اپیک گیمز این بازی را در سال 2017 در فروشگاه های مختلف عرضه کرد. یکی از اولین دلایل موفقیت این بازی خوش ساخت، کراس پلتفرم بودن آن است. دلیل این امر این است که فورتنایت یک پلتفرم بازی با فاصله کوتاه برای کنسول های بازی مانند ایکس باکس وان، ایکس باکس ایکس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و آیفون است. سیستم عامل، اندروید و رایانه شخصی منتشر شده است.

پس از این اتفاق کاربران زیادی جذب این بازی شدند و هر کاربر با کمترین امکانات و حتی با موبایل شخصی خود توانست با حریفانی از سراسر دنیا مبارزه کند. یکی دیگر از دلایل موفقیت این بازی سبک متفاوت و جدید آن بود که به بتل رویال معروف شده است که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد.

این بازی توانست پس از مدت کوتاهی به جایگاه پرطرفدارترین و پردانلودترین در بین کاربران مختلف دست پیدا کند و از این حیث رکورددار شود و هم اکنون روزانه حدود چهار میلیون نفر از سرورهای عظیم و قدرتمند این شرکت استفاده می کنند.

معرفی روند و رویه بازی فورتنایت

فورتنایت یک بازی اکشن است که توسط کمپانی معروف اپیک گیمز ساخته شده و در سال 2017 منتشر شده است.اپیک گیمز علاوه بر فورتنایت، بازی های محبوبی مانند آن ریل و جیرز اف وار را نیز ایجاد می کند. در بازی فورتنایت شاهد یک دنیای تقریباً فانتزی هستیم که باید در آن بجنگید. البته گرافیک بالای بازی، دنیای فانتزی فورتنایت را قابل قبول تر و دوست داشتنی تر کرده است.

این بازی که برای تمامی پلتفرم های بازی ارائه شده است از سبک بتل رویال استفاده می کند که می توان آن را سبک جنگ و بقا نامید. در این بازی ابتدا با 99 بازیکن دیگر سوار اتوبوس هوایی می شوید و با چتر خود روی نقشه میدان نبرد فرود می آیید. نقشه میدان جنگ در این بازی به شکل جزیره ای است که مدام کfوچکترمی شود. برای خرید ویباکس فورتنایت به بخش مربوطه مراجعه نمایید.

هنگامی که برای اولین بار فرود می آیید، هیچ ابزار جنگی خاصی ندارید و تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که از تبر استفاده کنید و یک پناهگاه بسازید تا از دید دشمن دور بمانید. بنابراین باید به سرعت نقشه بازی را برای یافتن سلاح هایی مانند اسلحه و نارنجک جستجو کنید. اینکه چه کسی اسلحه را اول به دست می آورد، به خصوص در مناطق با تراکم بالا، می تواند بسیار مهم باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن