ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

ریک گرایمز با بازی اندرو لینکلن در مردگان متحرک یکی از محبوب ترین و پیشروترین شخصیت های تلویزیونی سال های اخیر

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

ریک گرایمز با بازی اندرو لینکلن در مردگان متحرک یکی از محبوب ترین و پیشروترین شخصیت های تلویزیونی سال های اخیر است. این شخصیت را در بازی های مختلف به صورت کراس اوور دیده ایم و در تمام آن بازی ها با استقبال بسیار خوبی از سوی بازیکنان مواجه شده است. جدا از آن، اولین کراس اوور بین د والکینگ دد و فورتنایت حدود یک سال پیش انجام شد، اما در کمال ناباوری، فقط شخصیت آنها و دریل دیکسون به فروشگاه و رویداد فورتنایت اضافه شدند و اندرو لینکلن در آن حضور نداشت. بر اساس سرنخ‌هایی که در پست اخیر اپیک گیمز در د هالویین ایونت کانکشن منتشر شده، اخیراً چندین خبر از رسانه‌ها و روح‌های خارجی منتشر شده است مبنی بر اینکه اپیک گیمز قصد دارد ریک گرایمز را به عنوان یک پوسته به فروشگاه اقلام درون‌بازی فورتنایت اضافه کند. اضافه شدن ریک گریمز به فورتنایت را می توان نهایی دانست.

چگونه در فورتنایت حرفه‌ای شوید؟

فورتنایت یکی از مهم ترین و محبوب ترین بازی های ویدئویی سبک بتل رویال است. بسیاری از تازه واردان می خواهند بدانند چگونه در فورتنایت حرفه ای شوند. در این مقاله قصد داریم به این دسته از بازیکنان کمک کنیم.

در سال 2017، اپیک گیمز یک بازی ویدیویی به نام فورتنایت منتشر کرد که در زمینه مسابقات چند نفره توانست چنان کولاکی ایجاد کند که حتی بازیکنانی که حوصله بازی های آنلاین رقیب را نداشتند حداقل یک بار فورتنایت را نصب کردند و چند ساعتی را با آن سپری کردند. این بازی بتل رویال بازیکنان فورتنایت به طور کلی صفر و یک این بازی را تماشا کردند. این بدان معناست که بسیاری از بازیکنان از این بازی متنفرند زیرا انجام چنین بازی را بیهوده می دانند. از سوی دیگر، برخی از بازیکنان مجذوب این بازی هستند و یکی از آرزوهای آنها این است که چگونه در فورتنایت حرفه ای شوند. برای خرید ویباکس فورتنایت به بخش مربوطه مراجعه نمایید.

آیا راه حل و دستورالعملی برای حرفه ای شدن در فورتنایت وجود دارد؟ البته وجود دارد و در این مقاله مستقیماً به سراغ اصل مطلب می رویم و به تفصیل در مورد اینکه چگونه می توانید در فورتنایت حرفه ای شوید و از تجربه بازی نهایت لذت را ببرید، بحث خواهیم کرد. البته اول از همه تعریف کنیم بازیکن حرفه ای یعنی چه.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن