ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر قصد دارید در فورتنایت حرفه ای شوید، باید قبل از هر چیز یک بازیکن حرفه ای نامیده شوید. برای تبدیل شدن به یک

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

اگر قصد دارید در فورتنایت حرفه ای شوید، باید قبل از هر چیز یک بازیکن حرفه ای نامیده شوید. برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای، باید مجموعه خاصی از مهارت ها و ویژگی ها را داشته باشید یا حداقل سعی کنید در دراز مدت آنها را به دست آورید. برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای باید مهارت های زیر را کسب کنید:

قدرت ارتباطی بالا: شما و هم تیمی هایتان باید این مهارت را توسعه دهید تا با سایر بازیکنان ارتباط برقرار کنید. از سوی دیگر، ارتباطات بین فردی نیز بسیار مهم است و در یک بازی آنلاین رقابتی بسیار مهم است که چگونه اطلاعات صحیح را در اسرع وقت برای هم تیمی خود تایپ کنید یا از طریق میکروفون انتقال دهید. در بازی هایی مانند فورتنایت در واقع همان سلاح های بازی برای پیشروی در طول نقشه است که باید از سلاح های مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال نمی توانید با چند ضربه در محیط باز با خیال راحت راه بروید!آشنایی کامل با بازی: علاوه بر دانش نسبی از ابزار بازی، باید جنبه های دیگر بازی را نیز درک کنید. این بدان معنی است که شما باید به تدریج یاد بگیرید که چگونه نقشه را بخوانید، مکان های مناسب برای پنهان شدن در نقشه کجا هستند و چگونه می توان بهترین آیتم ها را غارت کرد. در بازی هایی مانند فورتنایت، شما باید ساعت ها تمرین کنید تا یاد بگیرید چگونه با ساختارهای مختلف کار کنید. تسلط عصبی !: اگر سرکارگر شما کشته شود، حق ندارید از نظر روانی روی دیگران تأثیر منفی بگذارید. از اشتباهات دیگران و خودتان درس بگیرید و سعی کنید به یک گیمر بدخلق تبدیل نشوید. برای خرید ویباکس فورتنایت به بخش مربوطه مراجعه کنید.

اپیک گیمز شرایط و ضوابطی را برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای در فورتنایت ایجاد کرده است که به شرح زیر است:

بازیکن باید حداقل 13 سال داشته باشد اکانت باید حداقل 15 سال داشته باشد بازیکن نباید قوانین و مقررات اپیک گیمز را نقض کرده باشد بازیکن باید 2FA را فعال کرده باشد و حساب خود را به اپید ID مرتبط کرده باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن