ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

2800 فورتنایت ویباکس بخرید، ارز درون بازی که می توانید در حالت های فورتنایت بتل رویال، کریتیو و سیو د وورد خرج

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400
2800 فورتنایت ویباکس بخرید، ارز درون بازی که می توانید در حالت های فورتنایت بتل رویال، کریتیو و سیو د وورد خرج کنید. در بتل رویال و کریتیو می‌توانید از ویباکس برای خرید آیتم‌های سفارشی‌سازی جدید مانند لباس‌ها، گلایدرها، پیکاسز، اموتس و آخرین فصل بتل پس استفاده کنید! در حالت سیو د وورد سی او-او پی پی وی یی، می‌توانید از ویباکس برای خرید لاماهای ایکس-ری که حاوی شماتیک‌های سلاح و تله هستند، به‌علاوه قهرمانان جدید و موارد دیگر استفاده کنید!
ویباکس که از پلی استیشناستور خریداری می کنید را نمی توان به پلتفرم های دیگر منتقل کرد یا از آنها استفاده کرد.
توجه: گلایدرها و کنترلرها ممکن است در حالت سیو د وورد استفاده نشوند.

کارت ویباکس خود را بازخرید کنید

 کارت های خریداری شده در فروشگاه های خرده فروشی در اینجا بازخرید می شوند

  یک حساب اپیک گیمز برای بازخرید کد کارت ویباکس لازم است.  اگر فورتنایت بازی کرده اید، در حال حاضر یک حساب اپیک گیمز دارید.

کارت‌ های ویباکس در خرده ‌فروشی‌ های عمده در ایالات متحده آمریکا، کانادا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و پرتغال در دسترس هستند.

ویباکس فورتنایت را بخرید که می توانید در حالت های بتل رویال، کریتیو و سیو د وورد خرج کنید.  در بتل رویال و کریتیو، از ویباکس برای خرید آیتم های سفارشی جدید مانند اوت فیتس، گلیدرز، اموتس و آخرین فصل بتل پس استفاده کنید!  در سیو د وورد، از ویباکس برای خرید لاماهای ایکس ری، هیروس و موارد دیگر استفاده کنید. اقلام خریداری شده با ویباکس بین بتل رویال و سیو د وورد منتقل نمی شوند.

از 1000 تا 13500 ویباکس را انتخاب کنید که به صورت آنلاین در دسترس است و اکنون برای خرید در بازی در دسترس است.

 

همه‌گیری کووید-19بر ویباکس فورتنایت رایگان از دیدگاه‌های متعدد تأثیر گذاشته است.  به دلیل جداسازی‌هایی که به دلیل همه‌گیری که همکاری اجتماعی را محدود می‌کنند، ویباکس فورتنایت رایگان به عنوان مسیری برای صحبت بچه‌ها با یکدیگر استفاده می‌شودکویید-19باعث گسترش سخاوتمندانه درآمد استیج و تعداد بازیکنان روی آن شده است، مطابق با تأثیرات قابل مقایسه ای که اکثر مشاغل بازی تجربه می کنند، زیرا بازیکنان مجبور به ماندن در داخل به دلیل تعطیلی کویید-19 انرژی بیشتری برای بازی سرمایه گذاری کردند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن