نتایج ژل پرفکتا چه مدت دوام خواهند داشت؟

نتایج ژل پرفکتا نتایج از اولین درمان بی خطر و فوری هستند. اثرات کلی بسته به فاکتورهای نوع پوست فرد، مانند سن،

توسط ATRINNEWS در 20 فروردین 1401

نتایج ژل پرفکتا

نتایج از اولین درمان بی خطر و فوری هستند. اثرات کلی بسته به فاکتورهای نوع پوست فرد، مانند سن، سبک زندگی، و تکنیک مورد استفاده به جز پزشک متخصص، از 12 تا 18 ماه ادامه خواهد داشت. استانداردهای با کیفیت بالا. ژل پرفکتا که مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شده است، تمام استانداردهای ایمنی مورد نیاز مقامات بهداشتی را رعایت می کند. کل مجموعه  ژل پرفکتا دارای علامت CE است و با بهترین کیفیت مواد اولیه و اجزای باکیفیت تهیه شده است تا بهترین درمان با کیفیت بالا را به شما ارائه دهد.

ژل پرفکتا با بیش از 10 سال تخصص، فروش 2.8 میلیون دستگاه در سرتاسر جهان و نرخ عوارض جانبی بسیار پایین، به عنوان یکی از ایمن ترین محصولات موجود در بازار در نظر گرفته می شود. ژل پرفکتا که در بیش از 70 کشور به فروش می رسد مورد اعتماد هزاران پزشک است.

ژل پرفکتا چگونه کار می کند

اسید هیالورونیک رطوبت را جذب می کند، بنابراین می تواند پوست را هیدراته کند و برای حمایت از پوست حجم دهد. ژل پرفکتا حاوی اسید هیالورونیک است که قبل از تجزیه و جذب در بدن به مدت طولانی تر از هیالورونیک اسید معمولی دوام می آورد. در این میان، ذرات بزرگ آن، با غلظت 2000 ذره ژل در میلی لیتر، به پوست حجم می دهد تا ظاهری جوان را به پوست بازگرداند یا ویژگی های صورت را برای ظاهری جدید تراشیده کند. سازنده از فناوری برای اتصال متقابل اسید هیالورونیک استفاده می کند تا محصول نهایی حاوی سطوح غیرقابل شناسایی عامل پیوند متقابل باشد.

زمان و نحوه استفاده از  ژل پرفکتا

 ژل پرفکتا معمولاً بین دوازده تا هجده ماه دوام می آورد، بنابراین بیماران شما باید برای حفظ نتایج خود هر یا دو سال یک بار برای تزریق مجدد مراجعه کنند. فقط متخصصان پزشکی آموزش دیده باید  ژل پرفکتا تزریق کنند. برای استفاده از ژل پرفکتا، پس از ایجاد برش در محل تزریق، ژل پرکننده پوستی را با استفاده از کانولا به بافت‌های صورت زیر جلدی تا فوق پریوست تزریق کنید. برای تجویز ژل پرفکتا می توانید از روش تزریق رترو تزریقی خطی یا بادکش یا تکنیک بولوس استفاده کنید. به آرامی پرکننده پوست را با دهانه کانول رو به بالا بمالید، در حالی که به آرامی کانول را خارج کنید. برای جلوگیری از سرریز شدن کانولا، تزریق فیلر را درست قبل از برداشتن کانول متوقف کنید. در نهایت، ناحیه مورد نظر را به آرامی ماساژ دهید تا  ژل پرفکتا با بافت سازگار شود. برای دستورالعمل های کامل در مورد نحوه استفاده از این پرکننده پوستی، به بروشور محصول  ژل پرفکتا مراجعه کنید.

عوارض جانبی ژل پرفکتا

مشابه سایر پرکننده‌های پوستی،  ژل پرفکت می‌تواند عوارض جانبی مانند درد، حساسیت، اریتم (قرمزی)، تغییر رنگ، خارش یا تورم را در طی یک یا دو روز یا تا چهار هفته پس از تزریق ایجاد کند. ژل پرفکتا همچنین می‌تواند باعث ایجاد حساسیت شود، اما این مشکل باید در o آن برطرف شود

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن