مناسب ترین هولدر موبایل برای ماشین شما

اگر قصد دارید برای خودروی ایرانی خود مناسب ترین نوع هولدر موبایل را انتخاب کنید، خواندن این مقاله می تواند به

توسط ATRINNEWS در 29 بهمن 1400

اگر قصد دارید برای خودروی ایرانی خود مناسب ترین نوع هولدر موبایل را انتخاب کنید، خواندن این مقاله می تواند به شما کمک بزرگی کند. در این مقاله بهترین نوع استندی را که می توانید برای برخی از خودروهای پرطرفدار خریداری نمایید، معرفی خواهیم کرد.

1.    بهترین پایه نگهدارندۀ گوشی برای خودرو 206

داشبورد و شیشۀ جلوی ماشین 206 صاف نیست و خمیدگی دارد. این خمیدگی باعث می شود که هولدرها چسبی و مکنده ای به سختی روی آن ها نصب شده و بعد از مدتی به دلیل کامل نچسبیدن به سطح از جای خود کنده شوند یا نتوان زاویه مناسبی را برای استفاده از آن ها تنظیم کرد. با این وجود می توان به عنوان یکی از گزینه ها روی هولدهار نوع مکنده ای برای اتصال روی شیشه جلو پژو 206 حساب باز کرد.

شیشه جلوی این خودرو به اندازۀ کافی برای نصب یک هولدر مکنده ای بزرگ است؛ اما، با این وجود باید در انتخاب محل مناسب برای نصب آن دقت کرد که جلوی دید راننده گرفته نشود؛ اما، بهترین هولدر موبایلی که می توان در خودروی 206 نصب کرد، هولدر دریچه ای است که به راحتی روی دریچه کولر ماشین نصب شده و هیچ گونه اختلالی در دید او ایجاد نمی کند.

2.    بهترین استند گوشی برای پژو 405 و SLX

فضای داخلی این دو نوع اتومبیل به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید بسته به سلیقۀ خود از انواع هولدرهای چسبی، مکنده ای، رو فرمانی و دریچه ای برای نگهداری گوشی خود استفاده کنید. این آزادی عمل در انتخاب هولدر موبایل به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی به فیلمبرداری، عکاسی و در کل تولید محتوا در داخل ماشین بپردازید. در صورت علاقه به اطلاع از بهترین هولدرهای موبایل برای تولید محتوا می توانید به این مقاله http://parsinews.ir/news/page/8b30528c8549293b5d42b052259870c5 نگاهی بیاندازید.

 

3.    بهترین هولدر موبایل برای ال 90

امکان نصب هولدر چسبی و استفاده از آن روی داشبورد ماشین ال نود مشکل است. هم چنین به دلیل خاص بودن طراحی دریچه کولرها امکان نصب هولدر دریچه ای روی خودروی ال 90 وجود ندارد. با این اوصاف به نظر می رسد که برای خودروی ال 90 استفاده از هولدرهای مکنده ای مناسب باشد که می توان آن را روی داشبورد یا شیشه جلو نصب کرد.

4.    استند موبایل مناسب کوییک

در انتخاب هولدر مناسب برای این خودرو هم با محدودیت روبه رو هستید. طراحی کم فضای شیشه جلو و خمیدگی داشبورد کار را برای استفاده از هولدرهای مکنده ای و چسبی که روی داشبورد و شیشه نصب می شوند، دشوار خواهد کرد.

برای این خودرو  استفاده از استند موبایل دریچه ای را به شما توصیه می کنیم.

5.    در پژو پارس از چه هولدر موبایلی استفاده کنیم؟

پژو پارس فضای داشبوردی و شیشه جلوی بزرگی دارد که می توان به راحتی برای نصب انواع هولدر روی آن ها مانور داد. به علاوه دریچه کولر آن هم به گونه ای طراحی شده است که نصب استند های دریچه ای بر روی آن به راحتی امکان پذیر است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن