قالیشویی خیرآباد

قالیشویی خیرآباد  اساسی تغییر و تحول هر فصل و یا این که در روزهای نزدیک به عید باستانی نوروز، خانه&zwn

توسط ATRINNEWS در 29 دی 1400

قالیشویی خیرآباد 

قالیشویی خیرآباد

اساسی تغییر و تحول هر فصل و یا این که در روزهای نزدیک به عید باستانی نوروز، خانه‌ ها دستخوش تغییرات متعددی می شوند. از گزاره اینکه یک سری روزی هیچ فرشی در آنان چشم نمی شود. چرا؟ چون به جهت شستشو و نظافت به دست قالیشویان سپرده شده اند! این‌که به چه صورت یک قالیشویی اعتبار پیدا کنیم را در مقاله ای جداگانه به طور تام توضیح دیتا ایم… البته مسئله دقیقا همینجاست؛ این که در حین واگذاری فرش ها و ثبت فاکتور توسط متخصص مربوطه، بایستی به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟ درواقع مسائل با در حین پیشنهاد قالیشویی چه مواقعی را شامل می شود؟ به خاطر بسپارید؛ شما قرار میباشد فرش های یک‌سری میلیونی تان را به دست این اشخاص بسپارید؛ پس باید به تمامی نکات موجود، دقت خاص و ویژه داشته باشید. چنانچه درگیر چنین موضوع ای هستید؛ سفارش داریم در ادامه این مقاله همپا ما باشید. چون در نظر داریم توضیحاتی را در همین خصوص خدمت شما ارائه دهیم. ---۴مرحله که قبل از مراجعه متخصص برای اخذ فرش بایستی انجام دهید در چنین مواقعی؛ یعنی هنگامی که قصد واگذاری فرش ها به جهت شستشو دارید، سوالات متمایز در ذهن تولید می شود. از جمله این‌که قبل از مراجعه متخصص برای دریافت فرش، بایستی چکار کنیم؟ نکته ها پایین میتواند به شما امداد نماید.

مرحله اول: قالیشویی مجاز

میدانید که یافتن یک قالیشویی مجاز، اهمیت ترین مسئولیتی می باشد که در قبال فرش های گرانبهای خویش دارید. روش های متفاوتی به جهت شناسایی قالیشویی مجاز وجود دارااست که از جمله آنان می توان به وب سایت صنف قالیشویان اشاره نمود. هیچگاه به تبلیغاتی که فاقد شماره تماس، اسم کارگاه و محل آن است، اعتماد نکنید. درواقع سفارش قالیشویی به سادگی که فکر می کنید نیست. در طی سال های گذشته چه  افرادی که فریب کلاهبرداران را خورده اند و فرش هایشان بر باد رفته است! در همین مسیر میتوانید از کارشناسان تارنما قالیشویی خیر آباد امداد بگیرید.

مرحله دوم: قالیشویی داخل شهر یا بیرون شهر؟

یکی از از مواردی که قبل از مراجعه کارشناس به جهت تصویب سفارش و فاکتور بایستی به آن دقت کرد، محل کارگاه قالیشویی است. پرس و جو کنید؛ آیا کارخانه در داخل شهر یا بیرون از آن قرار دارد؟ طبیعتا در رخ پیدایش مشکل، کارخانه هایی که در باطن شهر قرار داشته باشند، و از حیث وضعیت جغرافیایی آنان مطمئن باشید، در صنفها شهر تهران ریلکس تر مورد رسیدگی قرار میگیرند.

مرحله سوم: وظایف و خدمات

حال که توانستید قالیشویی مدنظر خود و همچنین کارگاه آن ها را پیدا کنید و به توصیه قالیشویی بپردازید. نیاز میباشد تا وظایفی که قالیشویی در قبال شما دارااست را بشناسید. اولین و کلیدی ترین وظیفه قالیشویی، مطرح نمودن نحوه شستشوی قالی است. میتوانید همین موضوع را در زمان مراجعه متخصص برای تصویب فاکتور، از او جویا شوید. اما بایستی به خاطر بسپارید؛ این قابلیت وجود دارد، روشی که برای شستشوی فرش شما استعمال می شود، دارای روشی که به جهت شستشوی فرش همسایه تان بکار گرفته می شود، گوناگون باشد. بالطبع هزینه قالیشویی آن ها نیز گوناگون خواهد بود. همین موردها باید قبل از ثبت فاکتور قید شود تا در شکل عدم توافق، همکاری رخ نگیرد. در همین در بین قالیشویی بایستی تعهد دهد که هیچگونه مشکلی از قبیل بهم ریختگی رنگی یا این که پاره شدن فرش، صورت ندهد. هیچ بهانه ای در رابطه اساسی آسیب رساندن به قالی شما قابل پذیرش نیست! این‌که قالی شما کهنه بوده یا این که از میزان مرغوب بودن قابل قبولی برخوردار نبوده، به هیچ تیتر نمیتواند دلایل قانع کننده ای برای پیدایش چنین مشکلات و جراحت هایی باشد. کارشناس قالیشویی موظف می باشد تا قالی شما را همانگونه که تندرست اخذ کرده، سالم و البته تمیز به شما تحویل دهد. چنانچه نیز از قبل مشکلی در فرش وجود داشته، از گرفتن آن ممانعت کند و در رخ قبول، هرگونه مسئولیت را به پای تصمیم خرید کننده بگذارد و همین موضوع را در فاکتور به ثبت برساند. در این شکل سفارش قالیشویی دور از هرگونه شکایتی یار خواهد بود.

مرحله چهارم: نکاتی برای تحویل فرش

 زمانی که در خانه حضور دارید، ممکن است ساعت تحویل فرش از حیاتی بالایی برخوردار نباشد. اما به طور کلی در روز تحویل فرش در صورتی که حضور ندارید، دوران وقتی تحویل را در حیث داشته باشید. از طرفی در زمات تحویل فرش مطلقا می بایست تیکت های حاوی کد شما به اعتنا بر روی فرش نصب شده باشد. همینطور شماره تیکت حیاتی شماره فاکتور طبق باشد. در همین در میان سوای مطالعه فاکتور و در دست گرفتن آن، هیچگاه فاکتور را امضا نکنید.

حداکثر زمان مدت قالیشویی و تحویل

 به طور معمول سرویس ها شستشو از تاریخ تحویل مشخصی برخوردارند و همین مورد قضیه باید در رسید سفارش قالیشویی ذکر شود. در صورتی که می خواهید خدماتی نظیر بافت ریشه و شیرازه، دارکشی، رفوی فرش و… بر بر روی قالی انجام گیرد، باید آن را در فاکتور ذکر کنید چون اصلی توجه به زمانبر بودن همین خدمات، تاریخ تحویل دیرتر بوده و اهمیت هماهنگی شما ارسال خواهد بود. اما می توان گفت به طور کلی حداکثر زمان شستشو و تحویل فرش چیزی حدود ۱۴ روز است.

در زمان تایپ کردن فاکتور به چه نکاتی می بایست توجه کرد؟

 در همین مقاله تا حد امکان سعی کردیم تا شما را اصلی نکاتی که در دوران مراجعه کارشناس به جهت تصویب فاکتور پیشنهاد قالیشویی باید به آنان اعتنا داشته باشید، آشنا کنیم. البته حیاتی این هم اکنون نکات دوچندان ویژه ای وجود دارااست که آگاهی از آن ها در تصمیم گیری نهایی شما دخیل خواهد بود. ما گفتیم که فارغ از مطالعه فاکتور تصویب آن را امضا نکنید. البته در این فاکتور می بایست به چه مواقعی اشاره شود؟ از حساس ترین نکات می توان به دوران تحویل و دسته شستشوی قالی شما اشاره کرد. به خاطر بسپارید؛ قالی شما می بایست سالم، تمیز و عاری از هرگونه جراحت باشد. روزگار تحویل قالی هم نباید آنقدر اساسی دوران ارائه آن فاصله داشته باشد. حداکثر وقتی که یک قالیشویی باید به شما تاریخ دهد، آن نیز در به هم ریخته ترین روزهای سال ۷ روز است. با این حال اگر سوالی ذهن شما را به خویش سرگرم کرده، میتوانید حساس کارشناسان و متخصصان تارنما قالیشویی خیرآباد ارتباط برقرار کنید. آنان میتوانند راهنمایی های کاملی را در همین خصوص در اختیار شما قرار دهند.

قالیشویی در خانی آباد نو

قالیشویی شهرک سبز دشت

 

منبع golestanwash.com

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن