عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff راهنمای پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff

در بعضي مورد ها نیز امکان شکاف شدن مخزن پکیج وجود داراست که جهت تعمیر پکیج خود در این شرایط می‌ توانید از طريق

توسط ATRINNEWS در 24 شهریور 1401
در بعضي مورد ها نیز امکان شکاف شدن مخزن پکیج وجود داراست که جهت تعمیر پکیج خود در این شرایط می‌ توانید از طريق مراکز تخصصی تعمیر منحصر به فرد پکیج ایساتیس مشاوره و كمک بگیرید. در همین مطلب تلاش کردیم در خصوص کدهای خطای پکیج بوتان در گونه های دسته های آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. در حالتی‌که دستگاه در همین حالت در وضعیت قفل دائم قرا گرفت، دستگاه را در وضعیت شیوه اندازی دوباره قرار داده و شیر پرکن را باز نمایید تا فشار آب مدار به 1 تا 5/1 بار برسد. درحال حاضر اساسی بستن شیر پرکن و قرار دادن سیستم در یک عدد از حالت های زمستانی یا این که تابستانی دستگاه را مجددا واضح کنید. در صورتی که بعد از آن از روشن کردن پکیج این کد خطا اکران دیتا شود، ایراد به ادله یکی از عوارض ذکر شده در قسمت فوق می باشد که برای یافتن علت با بروز همین کد می بایست هر کدام از نصیب های بیان شده یکی از یک عدد باز‌نگری شوند. اشکال مختلفی از مشکلات وجود دارا هستند که می‌توانند در هنگام به کارگیری از یک پکیج به جهت مدت طولانی با آن مواجه شوند. برای نمونه بعضی مواقع قابلیت و امکان دارااست که پکیج آب را گرم نکند در همین حالات باید به همین نکته توجه نمایید که علت گرم نکردن آب بوسیله پکیج چه می تواند باشد و بعد برای تعمیر آن اقدام کنید . یکی از از علت‌های سرد و گرم نمودن آب پکیج جرم گرفتن لوله‌ها است که اذن ورود آب را به صحت نمی‌دهد و سبب ساز پیدایش ایراد در کارایی پکیج می‌شود . روش حل رفع آن همین هست که دارای استفاده از مواد شوینده دانسیته گیر لوله‌ها را شستشو دهید و پس از آن حیاتی آب تمیز بشوید و دوباره لوله کشی را ببندید . زمانی که ارور پکیج ویزمن E۱ باشد باد بفهمید که علت آن خرابی پرشر سوئیچ (ابزار دقیق در اختیار گرفتن فشار) می‌باشد و یا این‌که فشار آب اندک است که باید تعمیر و یا تعویض شود. خوب تر میباشد پکیج دیواری آب گرم را از برق بیرون نموده و شیرگاز را ببندید و مراحل ذیل را دنبال نمایید.

خطای ۵۰ – ۶۰

از آنجایی که حیاتی انجام این کار گنجایش پکیج کمتر پیدا میکند، معمولا همین استراتژی به جهت پکیج منزل های کوچک انجام پذیر است و در خانه های تبارک راهی به جز تعویض مبدل دارای نیست. همین آخری دلیل برای مناسب نبودن گرمای آب خروجی از پکیج است. ممکن هست شیر مخلوطی که باز کرده اید نشتی دارااست و آب سرد و گرم را قاطی مینماید و به بیرون میدهد. ممکن میباشد لوله کشی آب بیش از هشت متر باشد و یا این که تعداد متعددی زانو داشته باشد. این مورد ها هم بر روی تجربه آبگرمکن پکیج اثر گذاری بسزایی خواهند گذاشت.
  • در روزهای تابستانی و در اوج مصرف آب، احتمال کاهش فشار آب وجود دارد.
  • که هر کدام از همین مورد ها خبر از وجود یک مشکل فنی پکیج ایران رادیاتور را می‌دهد.
  • گرم نشدن رادیاتورها و سرد بودن منزل مشکلی می باشد که شما فراوان آزرده خاطر می کند.
  • از گشوده بودن شیرهای بالا و تحت رادیاتورها اطمينان حاصل کنید.
به این ادله سیستم ضدیخ‌زدگی در بعضی مدل‌های پکیج ایران رادیاتور تعبیه‌شده است. به‌طوری‌که با رسیدن جايگاه حرارت آب باطن مدار گرمایش به کمتر از ۷ مرتبه سانتی‌گراد پمپ فعال می‌شود. که ممکن می باشد پکیج شما به عامل فعالیت طولانی مدت دچار ایراد شود و کد خطای پکیج ایران رادیاتور در صفحه‌نمایش آن نشان داده شود. در اینصورت شما نیاز به تهیه و تنظیم پکیج کشور‌ایران رادیاتور خواهید داشت. این بدان معناست که در دوران فساد پکیج قبل از هر اقدامی می بایست به دنبال کد خطای دستگاه باشید. همین مشکل یکی از متداول ترین مشکلات پکیج دیواری است که اما در نوع های کهن بخش اعظم به دیده می خورد. شیر سوئیچ قطعه ای از پکیج می باشد که آب گرم شده در باطن پکیج را به مدار لوله های آب گرم برای شیرهای آب و حمام یا مدار آب شوفاژها منتقل می کند. در این مطلب ملازم ما باشید تا عارضه ها شایع خرابی پکیج را باهم مرور کنیم. برای قطع نمودن گاز پکیج این پروسه را انجام بدهید تا همین فعالیت کلیدی امنیت انجام شود. در صورتی که بوی گاز را اطراف پکیج و یا این که هر جای منزل حس نمودید، گاز پکیج را سریعاً انقطاع کنید. بوی گاز هشداری برای نشان دادن نشت گاز می‌باشد که سریعاً می بایست عیب یابی و تعمیر شود .بی‌توجی به نشت گاز می‌تواند منجر به انفجار و آتش‌سوزی شود. علائم و نشانه های خراب شدن پکیج دیواری متفاوت می باشد. نشتی آب از پکیج، زیر بودن فشار پکیج، گرم نکردن آب پکیج دیواری، پر‌نور نشدن مشعل پکیج بعضا از همگانی ترین نماد های خراب شدن پکیج دیواری می باشد. عیب یابی پکیج بوتان به صورت‌های پیشین که برای شما تفسیر دادیم انجام می‌گردد و در صورتی که نتوانستید این کار را انجام بدهید می‌توانید از نمایندگی تعمیر پکیج بوتان یاری بگیرید. خوب تر میباشد پس از داغ شدن رادیاتور مرحله هواگیری را انجام دهید. دقت کنید که موقع انجام این مرحله، آب گرم شوفاژ به سرویسکار پکیج بوتان، آسیبی وارد نکند. گاهی تایم ها مشعل آلوده سبب می شود در کارکرد پکیج اختلالاتی به وجود آید. نقص‌ میتواند در مرحله ی ۵ باشد ، به این معنی که مدار پرشر سوئیچ هوا قبل از واضح نشدن حرفه گشوده نباشد . زرین سرویس تمامی‌خدمات سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی‌ها از گزاره عیبی یابی پکیج بوتان و … را انجام می‌دهد. نمایش کد خطای E04 که نشان دهنده فشار کم آب میباشد که در همین حالت می بایست فشار آب را ارتقا داده تا بیشتر از 5/0 شود. برای این منظور شیر موتوری را از هیدرولیک جدا کرده و به رخ مستقیم به برق شهری وصل کنید. در همین صورت می بایست مهم یاری اسید دیس کلر و یا جوهر نمک کل سیستم پکیج شامل مبدل های اولیه و ثانویه و همچنین لوله های آب ورودی به مبدل شستشو دیتا شوند. در صورتی که گشوده نیز جرقه زن پکیج عمل نکرد، مسافت آن تا سطح مشعل را محاسبه کنید.

فشار دستگاه کمتر می یابد

اگر پکیج شما با گارانتی می باشد می توانید آن قطعه را تعمیر کرده و هزینه کمتری در مقایسه حیاتی ردوبدل آن بپردازید. در ارتفاع تهیه و تنظیم حرفه‌ای HVAC، تکنسین به شما اطلاع می‌دهد که آیا برای از بین بردن ایراد به ترموستات جدید نیاز دارید یا این که خیر. مشاوره رایگان تلفنی به جهت شما، این الان تماس بگیرید تا مشکل پکیج شما رفع شود. گهگاه اوقات عزیزان درون منزل شیر پرکن را باز می کنند و به اصطلاح دستگاه را بارگیری می نمایند و وقتی که روی 1.5 قرار گرفت فراموش می نمایند آن را ببندند یا این که خوب نمی بندند. در پکیج های دو مبدله ، مبدل ثانویه وظیفه گرم نمودن آب مصرف را برعهده دارااست .

نحوه کار و عیب یابی و رفع عیب پکیج بوتان

اگر سیستم شما همچنان در حالا عمل و دمیدن هوای گرم است، تنظیمات را باز‌نگری کنید. همین حالت باید به جای موقعیت «روشن» در شرایط «خودکار» باشد. درصورتیکه همین دو اتفاق صورت دهند، در آغاز ترموستات را باز‌نگری نمایید و آن را به تنظیمات صحیح برگردانید (هر دسته پکیج معایب پکیج بوتان گونه بیتا یک گونه تنظیمات ترموستات دارد). مهم‌ترین گام در تعمیر تضمینی پکیج، انجام عیب یابی دقیق هست. چون یک عدد از علت‌های خراب شدن پکیج های گرمایشی به خاطر تشخیص دیتا نشدن مشکلات ریز آن میباشد که به‌مرورزمان به مشکل و خرابی جدی تبدیل می‌گردد. علت دیگر فساد پمپ پکیج دیواری، کارکردن دائمی آن می باشد که سببسوختن استرادورو برد پمپ می‌شود. از همین رو ضروری می باشد برای پیداکردن علت خرابی پمپ پکیج دیواری کلیدی قطعات آن و وظایف هر یک نیز تا حدی آشنا شوید. زیرا همان مدل که متوجه شدید پمپ پکیج دیواری، آب گرم ساخت شده در مبدل حرارتی را در لوله‌های رادیاتور به حرکت درمی‌آورد. که سازنده پیروزی فرولی میباشد، حساسیت زیادی بر روی تشخیص نشدن شعله بوسیله میله یون به خرج داده است. به این خاطر چنانچه پکیج شما ضربه قوچ داشته باشد، بر خلاف پکیج های ایران رادیاتور و بوتان که مشکلی پیش نمی آید، در دستگاه شما ارور تشکیل نشدن شعله و یا سه جايگاه تشکیل نشدن شعله میدهد. به جهت این که دیگر ضربه قوچ نداشته باشید، باید ذیل فلوسوئیچ پکیج خویش یک شیر سوزنی یا همان شیر یک طرفه یک دوم کارگزاشتن نمایید. دارای نمایندگی تعمیر پکیج فرولی در شهر خویش تماس بگیرید تا به جهت عیب یابی پکیج فرولی بیایند. تخصص و تجربه فنی یکی از از مهم‌ترین ویژگی‌های تعمیرکاران نمایندگی ایران رادیاتور است. برای از بین بردن همین عیب باید ترانس جرقه زن را بده بستان نمایید که به هیچ عنوان کار خودتان نمیباشد و مطلقا می بایست توسط یک تعمیر کار پکیج ایران رادیاتور یا این که بوتان قدرتمند انجام شود. می بایست بدانید آبگرمکن‌های دیواری، پرسرعت نمیباشند و نمی‌توانند بلافاصله آن‌گاه از باز نمودن شیر آب، آب گرم در اختیارتان بگذارند. تنها پکیج‌هایی این قابلیت و امکان را دارا هستند که به پمپ گردش آب مجهز باشند یا این که مخازنی داشته باشند که پیش از گشوده کردن شیر، آب گرم ایجاد و ذخیره کرده باشند. همچنین دوران انتقال آب گرم از پکیج به شیر آب خانه، به طول لوله‌های دربین دو نقطه بستگی دارد مگر آنکه پمپ گردشی داشته باشید. به دلیل ارتفاع لوله‌ها، آب سردی که از قبل درون آن ها باقی باقی مانده بایستی خارج شود تا آب گرم به شیر برسد. اگر پکیج هنگام واضح شدن صدای بلندی تولید می کند و یا عامل صداهای پکیج از جای دیگری باشد، در ادامه عیب یابی پکیج جمهوری اسلامی ایران رادیاتور یا بوتان خویش به سراغ مشعل و رشته دستگاه بروید. به جهت اطلاع از سایر پروسه و طریق برطرف کردن مشکل شما را به مقاله مخصوص کاراباما در آیتم صدای پکیج ایران رادیاتور، بوتان و بقیه برندها دعوت می کنیم. اگر پکیج شما شعله را انقطاع میکند و مطمئن شده اید که ایراد از برد الکترونیک می باشد بایستی موفقیت را تعمیر و یا ردوبدل نمایید. به جهت همین کار کل کابل ها پیروزی را قطع کرده و آن را نزد یک الکترونیک فعالیت ماهر در تعمیر پیروزی پکیج کشور‌ایران رادیاتور و بوتان ببرید تا قطعات را بررسی کند.

رسوب زدایی پکیج بوتان

بعد از آن می بایست درخواست تعمیرات پکیج را ثبت نمایید یا کلیدی مرکز گلدیران تماس بگیرید تا نسبت به پیدا کردن محل نشتی و تعمیر آن اقدام کنند. زمانی مسیر بازگشت پمپ مسدود شود، آب داخل دستگاه به جریان نمی افتد و آب به داخل دستگاه سوق دهی نمی شود. در چنین شرایطی دمای پکیج دیواری ارتقا یافته و فشار آن عمده می شود. کل همین کارداران موجب خراب شدن پمپ و ولی خراب شدن دستگاه می شوند. همانطور که پیش‌تر گفته شد، پمپ به جهت کار نمودن و انجام وظایف خود در پکیج نیاز به آب و در طی آن نیاز به گردش آب دارد.

هوا باز است البته فن فعالیت می‌نماید )

در غیر همین صورت پکیج روشن نخواهد شد (خیلی نکته مهمی هست زیرا دارای انقطاع شدن این کابل ممکن میباشد فکرتان هزار جا برود و عیب یابی پکیج را به هزار چیز دیگر مربوط کنید). یکی از دیگر از قطعاتی که قابلیت خراب دشن در پکیج را دارد، فساد ترانس جرقه زن است. همین ترانس در پکیج های ایران رادیاتور درون موفقیت پکیج تعبیه شده میباشد و در برخی از مدل های پکیج بوتان خارج از برد ذیل برنر فعالیت گذاشته شده. فرقی نمی کند چه جایی باشد، به هر هم اکنون ممکن هست آن گاه از مدت ها به کار گیری خراب شود و نیاز به بده بستان پیدا نماید. در همین مدل ایرادات پکیج کشور ایران رادیاتور به صورت کدهای نادرست چراغ ال ای دی و اعداد نمایش دیتا می‌شود. در مطلبی جداگانه کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور e24ff را توضیح خوا‌هیم داد. همین جور پکیج شرکت جمهوری اسلامی ایران رادیاتور جزء پکیج های دو مبدله هست. بازدهی گرمایشی این دسته ۲۶ کیلووات ( ۲۰ هزار کیلوکالری) می‌باشد. که جهت تأمین گرمایش ساختمان‌های تا متراژ ۱۵۰ متر مناسب است. همینطور این دسته مجهز به سیستم دودکش حرفه دار نیز می‌باشد. از آنجائی که تخلیه آب مدار گرمایش و پر کردن مجدد آن به‌دفعات، تدریجا منجر تشکیل رسوب درون پکیج و همینطور سایر اجزای سیستم گرمایش می‌شود. مبدل را بر روی اجاق گاز قرار می‌دهیم تا گرم و قرمز رنگ شود. آن‌گاه دارای امداد وسیله‌ای نظیر آچار به آن ضربه می‌زنیم تا رسوبات قطع شوند. البته قبل از هرکاری شستشوی روغنی پمپ بهترین کار است. در صورتی که فعالیت شستشو را هم انجام دادید اما کماکان نقص‌ وجود داشت روش حل های پیشنهادی را انجام دیتا و حساس یک متخصص مشورت کنید. یک نصیب آلوده و کثیف در پکیج می تواند دلیل فساد مبدل حرارتی باشد. پس از آن شیر پرکن پکیج را باز کنید تا دستگاه آبگیری کند. در غایت سپس از این‌که فشار پکیج به 1.5 توشه رسید شیر پرکن را ببندید و منتظر نتیجه مبادرت خود باشید. سرویس پکیج بوتان هم مثل بقیه پکیج ها به دو رخ سرویس عصر ای و سرویس تمام دستگاه انجام می شود. از آنجا که تجمع رسوبات زیاد در پکیج و رادیاتور به ادله عدم اعتنا به سرویس پکیج ساخت می شود، خوبتر است قبل از هر کاری پکیج را سرویس کنید. مهمترین عاملی که منجر می‌گردد پرشر سوئیچ در شرایط قطع قرار بگیرد، همین می باشد که دودکش مسدود شده باشد. همینطور گهگاه تایم ها در صورت فقدان کلاهک بر روی دودکش پکیج، ممکن میباشد درون دودکش باد بپیچد و پرشر دود در شرایط انقطاع قرار بگیرد. به برهان وجود هوای سرد در زمستان، پرندگان زیادی برای ساختن لانه، دودکش را گزینش میکنند. چنانچه قطعه خراب پکیج کشور ایران رادیاتور شما قابل تعمیر باشد، در آغاز قطعه خراب را تعمیر میکنیم که برای شما مقرون به صرفه‌تر میباشد و چنانچه قطعه خراب قابل تعمیر نباشد مبادرت به بده بستان آن می‌کنیم. همچنین در مواردی ممکن هست قطعه تعمیر شده مجددا خراب شود. منش سوم نیز که بخش اعظم در زمانی کاربرد دارااست که فشار بایستی خیلی کم، قلیل شود همین است که رادیاتورها را هواگیری کنید. در همین وضعیت اگر هوایی داخل سیستم باشد و بیرون شود پاره ای فشار قلیل می‌شود. علاوه بر آن بایستی از کارایی درست مدارهای بهداشتی و گرمایشی اطمینان حاصل کنید. همینطور باید مبدل حراراتی و مدار پکیج رسوب زدایی شود و فیلتری مطلوب بر بر روی مسیر رجوع آب گرمایش دستگاه قرار بگیرد. در صورتی که به تازگی پکیج Butane را تهیه کرده اید مسلما عصر هنگامی مخصوصی را مشخص کرده و سر وقت پکیج خود را خدمت کنید. در آخر، در صورتی که کل موردها را تحلیل کردید و شعله تشکیل نشد، مطلقا مشکل از موفقیت الکترونیک است. موفقیت پکیج حیاتی تعدادی رله متفاوت هست که یکی از این رله ها، رله شیر گاز میباشد. ممکن است به نقل از این منبع رله شیر گاز پکیج عمر خود را کرده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. در پستی جداگانه محل قرار گیری رله گاز در نقشه برد پکیج های جمهوری اسلامی ایران رادیاتور وبوتان را توضیح خواهم داد.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن