علت گرم نشدن غذا در ماکروفر و مایکروویو ال جی و رفع آن

کار درست این است که با مراکز تعمیر ماکروفر در منزل تماس بگیرید. در این مقاله در مورد دلایل روشن نشدن مایکروویو

توسط ATRINNEWS در 29 شهریور 1401
کار درست این است که با مراکز تعمیر ماکروفر در منزل تماس بگیرید. در این مقاله در مورد دلایل روشن نشدن مایکروویو مطالبی بیان شد. در صورتی که کار نکردن مایکروویو مربوط به هیچ یک از موارد بالا نبود. پس از ثبت فرم در کمتر از 60 دقیقه(در ساعات کاری) با شما تماس خواهیم گرفت. اگر ساعت کاری تعمیرآنلاین به پایان رسیده باشد در ابتدای روز کاری بعد اپراتور با شما تماس خواهد گرفت. یکی از ایرادات متداول مایکروویو مربوط به جرقه زدن و ایجاد صداهای ناهنجار آن می‌باشد. این سوئیچ ها برای اطمینان از بسته بودن کامل درب طراحی شده اند و هنگام بسته شدن درب فعال می‌شوند.

یخزدایی، گرم کردن یا پختن غذای منجمد

هر دو برای پخت غذا و گرم کردن آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از اصلی ترین تفاوت‌های بین آن‌ها وجود اشعه WAVE در مایکروویو است. در سولاردم به جای این اشعه از انرژی نوری برای پخت غذا استفاده می‌شود. موتور سینی گردان مایکروویو سامسونگ دارای انواع مختلفی میباشد که تفاوت آنها در ولتاژ کارکرد میباشد. برخی از مدل های مایکروویو در بخش پنل لمسی کلیدها ، دارای فیوزهای مستقلی می باشند.
  • ممکن است پس از اینکه برنامه مایکروویو تان به پایان رسید هنگامی که درب آن را باز می‌کنید متوجه شوید که فن آن همچنان روشن است و خاموش نشده و با فشار دادن دکمه ی خاموشی نیز تغییری در وضعیت ایجاد نمی شود.
  • یکی از بزرگترین دلایلی که باعث می شود خرید ماکروفر دست دوم ناامن به نظر برسد وجود این تصور است که ماکروویو خود ایمن نیست.
  • برای برداشتن اسکاچ از داخل مایکروویو حتما دستکش مخصوص آشپزی تان را به دست کنید.
  • اگر در این ترانس ولتاژ بالا و فرایند بالا بردن ولتاژ توسط آن مشکلی به وجود آید دیگر مگنترون قادر به کار نیست و درنتیجه ماکروویو امکان گرم کردن غذا را ندارد.
با تعمیر ماکروفر در محل دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه اضافی نمی باشد. برای تعمیر ماکروفر در سایت سرویس برتر امکان ثبت آنلاین وجود دارد. از تعمیر ماکروفر توسط پرسنل مجرب سایت سرویس برتر کمال تشکر را دارم. تعمیر ماکروفر توسط متخصصین سایت سرویس برتر به صورت microwave repair kit عالی انجام می شود. تعمیر ماکروفر نیاز به تخصص دارد که خوشبختانه کادر سایت سرویس برتر این تخصص را دارند. در صورتی که دود کردن ماکروفر فقط در حالت کانوکشن و گریل رخ داد، نشان می‌‌دهد علت دود کردن چربی و کثیفی‌‌های دیواره‌‌های داخلی و شبکه بالاییماکروفراست.

سئوالات متداول در مورد گرم نکردن مایکروفر و سولاردام ها FAQ

برای نرم کردن عسل می توانید آن را به مدت 30 ثانیه و یا یک دقیقه در مایکروویو گذاشته و بعد میل کنید. تخته گوشت را به خوبی بشویید ، یک لیمو تازه روی آن بمالید ، سپس به مدت یک دقیقه در مایکروویو بگذارید تا حرارت دستگاه به خوبی آن را ضدعفونی کند. به هر حال اگر دوست دارید، سرعت، کیفیت، طعم و ویژگی‌های ظاهری و باطنی پخت و پزتان را افزایش دهید، می‌توانید سولاردام را در فهرست خریدتان داشته باشید. تقسیم غذا به قطعات کوچک تر و با ضخامت کمتر نیز شیوه مناسبی است که باعث می شود غذا بهتر و راحت تر گرم شود. مزیت دیگر پخت با مایکروویو حفظ عطر طبیعی غذاست که باعث می‌شود نمک یا شکر بیش از مقدار لازم به غذا افزوده نشود. گاهی اوقات فیوز حرارتی نامیده می‌شوند تا از اجاق در برابر گرمای بیش از حد محافظت کنند. ویتامین‌‌ها در هنگام استفاده از ماکروویو نسبت به دیگر روش‌‌های پخت و پز بیشتر حفظ می‌‌شوند. گاهی ممکن است در روند انجام کار خود، دچار مشکل شوند و مثل سابق کار نکنند. شما عزیزان جهت هرگونه انتقاد و پیشنهاد نمایندگی تعمیر ماکروفر در اصفهان می توانید از طریق شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشید. پرسی لی بارون اسپنسر مخترع اجاق مایکروویو بود که ۹ ژوئیه سال ۱۸۹۴ در شهر هولند ایالت مِین آمریکا زاده شد و در ۸ سپتامبر ۱۹۷۰ در ۷۶ سالگی درگذشت. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

روشن نشدن مایکروویو

خرابی لامپ مگنترون از رایج ترین دلایل به کار نیفتادن ماکروفر است. مرکز خدمات پس از فروش، سرویس و تعمیرات انواع لوازم خانگی در سراسر نقاط استان تهران و کرج می‌باشد. با کیفیت ترین خدمات را با نازل ترین هزینه از دکتر تعمیر بخواهید.

خراب شدن فیوز مایکروفر

بنابراین با قطع شدن جریان برق، از گرم شدن بیش از حد ماکروویو جلوگیری می شود. وظیفه فیوز حرارتی این است که جلو گرم شدن بیش از حد مایکروویو تعمیر ماکروفر در اصفهان ای پی سرویس را بگیرد. اگر فیوز مشکل داشته باشد، باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید. زمانی که فیوز سرامیکی بسوزد، جریان برق دروم ماکروویو قطع می شود.

معیوب شدن ترایاک مایکروویو

برای بررسی این قسمت نیز مایکروفر را از برق جدا کرده و قاب آن را باز کنید، سپس خازن ولتاژ بالا را تخلیه نمایید. با بروز این مشکل در مایکروویو ال جی، حتی باوجود روشن شدن دستگاه و عمل کردن تنظیمات مختلف آن، وقتی دکمه استارت دستگاه را می‌زنیم غذا گرم نمی‌شود. این مشکل می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد و قطعاتی همچون خازن، دیود، ترانس ولتاژ، مگنترون، برد دستگاه و یا سوختن فیوز می‌توانند عامل این مشکل باشند که با بررسی هرکدام می‌توان علت گرم نشدن ماکروویو را پیدا کرد. در ادامه به‌صورت جداگانه به بررسی هرکدام از این موارد که ممکن است باعث گرم نشدن ماکروویو شده باشند خواهیم پرداخت.

دلایل روشن نشدن چراغ ماکروفر راه حل های آن

اینکه چرا ماکروفر داغ نمیکند به این خاطر است که درب به درستی بسته نمی شود با این زبانه، برد و سنسور ها سالم هستند اما جریان برق به ترانس نمی رسد. گاهی اوقات با باز کردن درب می بینید زبانه های کاملا سالم هستند، تمامی قطعات روی برد نیز سالم است، میکروسوییچ ها نیز با درستی عمل اما ماکروفر روشن میشود ولی گرم نمیکند. ممکن است در زمان خرابی برد مشاهده کنید که با باز کردن دستگاه سینی به چرخش در می آید در صورتی که باید سینی زمانی که برنامه گرم کردن را استارت می کنید بچرخد.

درب ماکروفر بوش باز نمیشود

موج مایکروفر ملکول های آب را به لرزش درمی آورد، بنابراین گرما ایجاد می شود. دوست عزیز مگنترون نیم سوز نمیشود و یا سالم است و یا سوخته. با توجه به گفته های شما تشخیص من اینست که میکروسوییچ های درب اتصال برقرار نمیکند. خیر دستگاه مشکلی ندارد و خاموش شدن به دلیل استفاده زیاد و پشت سرهم و فعال شدن سنسور و دمای بیش از حد مگنترون می باشد. باز نشدن درب مایکروفر یکی از مشکلاتی است که در بسیاری از مواقع در این دستگاه به طرق مختلف خود را نشان می دهد. در این مقاله دلایل باز نشدن درب مایکروفر را برای شما شرح دادیم تا بتواند راهنمای شما برای برطرف نمودن مشکلات دستگاه باشد. اگر علت باز نشدن درب مایکروفر مربوط به شکستن اهرم باشد، باید درپوش دستگاه را بردارید تا بتوانید این قطعه را تعویض کنید. لامپ های مگنترون با تولید پرتوهای الکترومغناطیسی غذا را گرم می کنند. در این مقاله سعی کردیم درباره گرم نکردن ماکروفر کنوود اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تماس باشید. در مواقعی که نوسان شدید برق و یا وجود ایراد اساسی در یکی از قطعات داخلی استفاده می شود. بهتر است که بررسی کنید آیا فن خنک کننده کار می کند و جریان هوا محدود نباشد. اگر قطع کن حرارتی خراب شود، برق به کنترل ها یا خروجی های کنترل قطع می شود. آنها را معمولا در داخل کابینت، در نزدیکی حفره فر یا مگنترون قرار دارند. فن موتور معیوب، ترانسفرمر و یا یک تاچ پد خراب هم می تواند تاثیر داشته باشد. ولتاژ به نهایت ظرفیت خودش می رسد طوری که مگنترون به طور منظم دستگاه رو گرم میکند. ماکروویو ها دیود ولتاژ بالای دارند که جریان AC را به DC تبدیل میکند. باید بگوییم که بعضی موقعه ها کم نور می گردد زیرا از دستگاه در حالت قدرت کم استفاده می کنید، کارهایی نظیر یخ زدایی یا گرم کردن مجدد. تا در اسرع وقت تعمیرکاران و سرویسکاران مجرب سرویس برتر به یاری شما بشتابند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن