شیوه های مختلفی که می توان از آن یوسی را به دست آورد، چیست؟

امروزه بازی های ویدئویی آنلاین طرفداران زیادی دارند که یکی از این بازی ها معروف و پرطرفدار بازی پابجی است، در

توسط ATRINNEWS در 12 آبان 1400

امروزه بازی های ویدئویی آنلاین طرفداران زیادی دارند که یکی از این بازی ها معروف و پرطرفدار بازی پابجی است، در همین راستا در این بخش بررسی خواهیم کرد که شیوه های مختلفی که می توان از آن یوسی را به دست آورد، چیست؟

 بازی پابجی چیست؟

در بازی پابجی( PUBG) صد بازیکن از یک هواپیما به کمک چتر بر روی یک جزیره دور افتاده فرود می آیند و با امکانات و تجهیزات جنگی خود بر سر بقا و برنده شدن با هم مبارزه می کنند.

در این بازی آنلاین که برای انجام آن نیاز به اینترنت می باشد، می توان به صورت تک نفره، دو نفره و حتی چهار نفره نیز بازی کرد و در نهایت از این صد نفر تنها یک نفر برنده خواهد شد و  اگر در بازی سایر هم تیمی ها نیز زنده بمانند بازیکنی که افراد بیشتری را کشته است، برنده خواهد بود.

از زمان انتشار این بازی تا کنون میلیون ها بازیکن از سراسر جهان این بازی را بر روی پلتفرم های مختلف( اندروید، آی او اس، کامپیوتروغیره) نصب و بازی کرده اند.

این بازی از جمله پردانلودترین بازی های گوگل پلی می باشد که از این طریق به راحتی می توانید آن را دانلود و بر روی پلتفرم مورد نظر خود نصب و راه اندازی کنید.

یوسی چیست؟

در بازی پابجی به منظورارتقا سطح بازی و همچنین تجهیز کاراکتر بازیکن به امکانات و تجهیزات جنگی قوی تر لازم است که خرید درون برنامه ای توسط ارز رایج بازی که یوسی (UC) نام دارد، انجام شود. 

در واقع خریدهای درون برنامه بازی پابجی با پرداخت یوسی امکانپذیر می باشد زیرا پول این بازی یوسی می باشد.

کسب درآمد تیم سازنده بازی آنلاین پابجی از طریق همین فروش یوسی به بازیکنان صورت می پذیرد.

بازیکنان در بازی پابجی به کمک یوسی می توانند از آیتم ها و امکاناتی که در حالت عادی در اختیار ندارند یا به دست آوردن آنها نیاز به صرف زمان زیاد دارد، استفاده کنند. از این رو اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص یوسی هستید لطفاً به مقاله  https://hamsonews.com/%d9%be%d8%a7%d8%a8%d8%ac%db%8c/ مراجعه کنید.

چگونه می توان یوسی بازی پابجی را دریافت کرد؟

یک بازیکن جهت انجام خرید درون برنامه ای در بازی پابجی نیاز به یوسی دارد که این نوع ارز دیجیتالی را می توان از روش های زیر به دست آورد:

·         خرید پک های یوسی : ساده ترین و کوتاه ترین روش جهت دریافت تعداد زیادی یوسی، خرید پک های یوسی از سایت هایی فروش ارز بازی ویدئویی است که بازیکن با پرداخت هزینه آن به راحتی می تواند تعداد یوسی مورد نیاز خود را به دست آورد.

·         دنبال کردن صفحات اجتماعی بازی پابجی:

تیم سازنده بازی پابجی برای دنبال کنندگان صفحات اجتماعی و کانال یوتیوب این بازی مهیج، امکانات و آیتم هایی را در اختیار آنها قرار می دهد که مهم ترین آنها یوسی بازی پابجی است.

به وب سایت معتبر Pubskins  وارد شوید: با ورد به این سایت و وارد کردن ایمیلی که جهت بازی پابجی ثبت شده به راحتی می توان یوسی دریافت کرد زیرا لینکی در اختیار بازیکن قرار داده می شود تا آن را با دیگر بازیکنان و طرفداران بازی به اشتراک بگذارد.

·         هر بار از این لینک استفاده شود، مجددا یوسی به بازیکن داده خواهد شد.

 

افزایش یوسی از طریق شرکت در رقابت الیت رویال پس: اگرچه جهت ورد به رقابت الیت رویال پس به مقدار مشخصی یوسی نیاز هست اما در رقابت چنانچه بازیکن برنده شود، تعداد یوسی بیشتری به عنوان جایزه برنده خواهد شد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن