تیرآهن 27

کاربردها و ویژگی های تیرآهن 27 برای ساختمان سازی  یکی از انواع قطعات فولادی که در صنایع متنوع و ساختمان

توسط ATRINNEWS در 18 شهریور 1401

کاربردها و ویژگی های تیرآهن 27 برای ساختمان سازی

 یکی از انواع قطعات فولادی که در صنایع متنوع و ساختمان سازی به کار گرفته می شود، تیرآهن 27 است. قیمت این نمونه قطعه فولادی نسبت به دیگر قطعات بیشتر است. چرا که مقاومت زیادی دارد و وزن آن بیشتر است. اگر قصد خریداری این قطعه را دارید باید به خوبی در مورد ویژگی ها و مشخصات قطعه اطلاعات بیشتری به دست آورید. هر یک از قطعات فولادی را کارخانه های متنوع تولید می کنند. بنابراین زمان خرید این قطعه باید در مورد معتبر بودن کارخانه تولیدی تحقیقات بیشتری انجام دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی ها و کاربردهای این قطعه را برایتان توضیح دهیم.

ویژگی های تیرآهن های ساختمانی سایز 27

زمان خرید تیرآهن باید به خوبی در مورد ویژگی های و مشخصات آن اطلاعات بیشتری به دست آورید. زمانی که می خواهیم ویژگی های این محصول را بیان کنیم اولین چیزی که اهمیت پیدا می کند سایز آن می باشد. سایز این محصول فاصله دو لبه یا جان آن می باشد که طبق سانتی متر آن را محاسبه می نمایند. سایزهای هر یک از انواع تیرآهن ها یکی از مهمترین ویژگی ها و مشخصات آن می باشد. این مسئله روی قیمت نهایی محصول تاثیر زیادی می گذارد. شما از این محصول می توانید در بسیاری از صنایعی که غول پیکر هستند استفاده کنید.

اما باید بدانید که عمده کاربرد تیرآهن سایز 27 برای ساختمان سازی می باشد. برای جلوگیری کردن از خم شدگی، فرسایش و همچنین برای تحمل وزن این قطعه فولادی کاربرد گسترده ای دارد. در بازار فروش قطعات فولادی این قطعه را به عنوان یکی از قطعات بادوام و مقاوم می شناسند. هر یک از بخش های متنوع این قطعه با استفاده از بهترین متریال ها تولید می شود. شما می توانید پیش از خرید این قطعه با کارشناسان فروش مشورت کنید تا شما را برای خرید این قطعه راهنمایی کنند.

مزیت های تیرآهن 27

یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید تیرآهن 27 اهمیت زیادی دارد مزیت های آن می باشد. این محصول با استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب تولید می شود. به همین دلیل در برابر فرایندهای شیمیایی می تواند مقاومت زیادی داشته باشد. در شرایط متنوع آب و هوایی و محیط های خورنده این قطعه طول عمر زیادی دارد. از آنجایی که این قطعه استحکام زیادی دارد در برابر زنگ زدگی و یا خوردگی بسیار مقاوم می باشد. سایز این محصول بر اساس استانداردهای مشخص شده ای می باشد. بر همین اساس شما به راحتی می توانید این قطعه را در بخش های متنوع ساختمان نصب کنید.

طول سایز هر یک از تیرآهن های 27 با 12 سانتیمتر برابر می باشد. این سایز از تیرآهن را در بسیاری از کشورها تولید می کنند. کشورهای متنوع مانند لهستان، آلمان و اسپانیا از این قطعه برای ساختمان سازی استفاده می کنند. این محصول در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی مقاومت زیادی دارد و در برابر فشار سنگین، می تواند کیفیت خوبی از خود نشان دهد. آسیب پذیری این قطعه بسیار کم است و به همین دلیل مدت زمان زیادی عمر می کند. این قطعه قابلیت جذب کردن ارتعاشاتی که مطلوب هستند را دارد. در برابر عوامل خارجی این محصول مقاومت زیادی دارد.

متریال های تیرآهن های ساختمانی سایز 27

تیرآهن های سایز 27 با استفاده از آلیاژ و کربن تولید می شوند. کربن در ترکیبات این محصول موجب شده که مقاومت خمشی آن بسیار بالا برود. در واقع این محصول می ‌تواند فشار های محوری و جانبی زیادی را به خوبی تحمل نماید. سه عنصر کروم، کربن و آهن برای تولید این محصول به کار گرفته می ‌شود. میزان مقاومتی که از این محصول دریافت می ‌شود بر اساس سایز و ضخامتی که دارد متفاوت است. برای بسیاری از پروژه هایی که مربوط به ساختمان سازی یا صنایع متفاوت می باشد از این محصول استفاده می کنند.

میزان مقاومت تیرآهن 27 چقدر است ؟

زمان فروش تیرآهن 27 هر یک از نکاتی که مربوط به میزان مقاومت این محصول می باشد را می توانید از کارشناسان بپرسید. کارخانه های متفاوتی تولید این محصول را بر عهده دارند. هر یک از کارخانه ها استانداردهایی که مربوط به تولید قطعات فولادی می باشد را می شناسند. کارخانه ذوب آهن اصفهان یکی از بهترین کارخانه هایی می باشد که این محصول را تولید می کند. تمامی متریال هایی که این کارخانه برای تولید قطعه به کار می گیرد اصل و خالص هستند. میزان مقاومتی که از این محصول دریافت می شود برای مستحکم کردن ساختمان ها است. این ویژگی به عنوان مهمترین مزیت های قطعه شناخته می شود.

کاربرد های تیرآهن های ساختمانی سایز 27

کاربردهای متفاوت این محصول موجب شده که روز به روز تولید آن افزایش پیدا کند. تیرآهن های سایز 27 برای ساختمان سازی قابلیت زیادی دارند. ساخت بسیاری از طبقات زیرین را با استفاده از این تیرآهن ها انجام می دهند. ساخت ستون ها و پوشش سقف ها با استفاده از این تیرآهن ها به بهترین نحو ممکن انجام می شود. استفاده در سازه هایی که سنگین هستند و همچنین ساخت پل های شهری به عنوان کاربرد دیگر تیرآهن های سایز 27 شناخته می شود.

قیمت تیرآهن 27

 یکی از مهمترین نکاتی که افراد زمان خرید انواع قطعات فولادی به آن توجه می کنند، قیمت است. قیمت تیرآهن 27 نسبت به بسیاری از دیگر تیرآهن ها که با اندازه کمتری تولید می گردند بیشتر است. قیمت این محصول را شما می توانید در وب سایت آهن هایپر مشاهده کنید. هر یک از معیارهایی که مربوط به قیمت گذاری این محصول می باشد را باید بشناسید و سپس اقدام به خریداری آن نمایید. یکی از مهمترین معیارهای قیمت گذاری این محصول جنس آن است.

 همچنین ضخامت تیرآهن های سایز 27،  کارخانه تولیدی و ابعاد محصول به عنوان دیگر فاکتورهایی شناخته می‌ شوند که روی قیمت نهایی تاثیر می گذارند. برای بررسی قیمت هر یک از انواع مصالح ساختمانی می توانید با کارشناسان فروش آهن هایپر مشورت کنید. کارشناسان فروش در مورد مزیت ها، کاربردها، ویژگی ها، قیمت و ... انواع مصالح ساختمانی شما را راهنمایی می کنند. در این صورت می توانید بهترین نمونه قطعات را برای ساخت و ساز خریداری نمایید. 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن