برگه پیدا نشد گروه فنی مهندسی آسمان آبی

شاید آغاز ترسیم ما از یک منزل هوشمند اهمیت کنترل سیستم های روشنایی آن گره خورده باشد چون که حساس ترین ارتباط م

توسط ATRINNEWS در 28 آبان 1401
شاید آغاز ترسیم ما از یک منزل هوشمند اهمیت کنترل سیستم های روشنایی آن گره خورده باشد چون که حساس ترین ارتباط ما دارای روشنایی منازلمان میباشد. به چندین طریق می اقتدار همین اهمیت را پیش برد، استعمال از کلیدهای لمسی که خود حیاتی تنوع بالایی هستند و می اقتدار بجای کلیدهای سنتی آنان را استفاده نمود اولی رویکرد حل بنظر میرسد. به کارگیری از یک سیستم صوتی هوشمند و کلیدی میزان مرغوب بودن لذت به کارگیری از خانه هوشمند را بسیار می کند. در فاز نخست میبایست جور Player مشخص گردد و از اشکال موجود یک مورد تعیین گردند، player ها در دو نوع بی آلایش و دارای کاغذ لمسی عرضه گردیده اند و صفحه ها لمسی نیز از ۳ اینچ تا ۱۰ اینچ را شامل می شوند.
  • اپ های هوشمندی که اساسی وب سایت گوگل Home، Alexa و سایر دستیاران مجازی فعالیت می کنند هم در دسترس هستند.
  • این آینه ها قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، شما میتوانید اساسی همین آینه فیلم تماشا کنید، اصلی آن حرف نمایید پست الکرونیکی های خود را برسی کنید.
  • تعامل ساده‌ی هیو دارای پلتفرم IFTTT و لاجیتک، هم‌چنین دستیارهای الکسا، سیری و گوگل اسیستنت منجر شده تا جزء او‌لین گزینه‌های انتخابی برای هوشمندسازی باشد.
  • این دوربین های امنیتی همین اذن را به شما خواهند بخشید تا اساسی مانیتور نمودن منزلتان در زمان نبودن در خانه، احتمال دزدی را کمتر دهید.
از نگاه CE Pro؛ خانه هوشمند Control4 آمریکا به عنوان بهترین مارک خانه هوشمند دنیا در چهار سال اخیر گزینش شده است. همین شرکت یک سیستم شخصی و یکپارچه را برای هوشمند سازی ساختمان ارائه کرده میباشد که شامل بخش های مختلف از پاراگراف نورپردازی، پخش موسیقی، پخش فیلم، در دست گرفتن دما، اینترکام و امنیت است. حتی اگر در منزل نباشید به امداد تلفن همراه هوشمند یا کامپیوتر خود می‌توانید کارهای متفاوتی را انجام دهید. حتی گهگاه اهمیت یک پبامک نیز می‌توان تغییراتی را از شیوه دور در منزل اعمال کرد.

دستگاه اختصاصی مراقبت از منزل هوشمند تهیه و تنظیم کنید

امروزه می قدرت یک تراشه برنامه ریزی شده را به هر کدام از ساکنین خانه متصل کرد و سیستم ها را زمان عبور و مرور از طرز خانه هوشمند تنظیم کرد. همین مراحل بسیار ساده‌تر از ترموستات‌های قابل برنامه‌ریزی است و صرفا اساسی استفاده از الکتریسیته و گرما به زمان نیاز، می‌توانید در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید. ممکن است به ترموستات هوشمند احتیاج نداشته باشید ولی در صورتی که ایده رابط کاربری ساده، در اختیار گرفتن اتوماتیک و در اختیار گرفتن از راه به دور را دوست دارید، Nest یا این که Ecobee برایتان گزینش خوبی است. شرکت اویو دارای بیش از 15 سال سوابق انجام پروژه اصلی دارای اسمو رسم ترین مارک های سیستم های اتوماسیون صنعتی و خانگی دنیا مثل زیمنس، اشنایدر، فتک، دلتا، ABB و …. در یک خانه هوشمند می قدرت انواع دوربین های indoor و Outdoor را استعمال نمود و از نحوه قابل انعطاف افزار در هر دوران به تماشا آن پرداخت. دوربین ها نیاز به استعمال از NVR ندارند و دیتای مورد حیث را داخل خود ذخیره می‌نمایند و می توان آن ها را از طرز تلفن همراه هوشمند محاسبه نمود. دسته‌بندی نشده برای نمونه قهوه سازهای هوشمند می توانند یک فنجان قهوه را به طور اتومات و در زمان برنامه ریزی شده فراهم کنند. یخچال فریزر های هوشمندی که می توانند تاریخ انقضا مواد غذایی را به شما اطلاع دهند. فراموشی خاموش نمودن خانه هوشمند هیربد چراغ ها زمان بیرون رفتن از منزل حداقل یک توشه در زندگی به جهت تمامی ما رخداد افتاده است. اجازه دهید آن را بپذیریم ، اگر چراغهایتان را در یک سپس از ظهر واضح بگذارید، می تواند سبب ساز بالا رفتن قبض برق شما شود.

ویدئو معرفی خانه هوشمند مارک لوکسون

دستیار خانگی google Nest Hub یا این که google Home Hub یک وسیله دوچندان کاربردی و کم حجم است که قابلیت های بسیار زیادی داراست و یک امداد واقع... شما هم آنچه را که به جهت آینده خانه هوشمند پیش‌بینی می‌کنید اصلی ما در در بین بگذارید؛ و همچنین به ما بگویید کدام ایده شما را به وجد می‌آورد. همین تجارب زندگی هوشمند به‌هم‌پیوسته، داده‌هایی را به جهت بهبود بسیاری از بخشها جامعه خویش به صاحبان و مدیران املاک ارائه می‌دهد. همچنین بعضی از محصولات هوشمند فقط به یک عدد از همین پروتکل‌ها متصل می‌شوند. درمجله فریوتبرای توضیح نحوه عملکرد دوشاخه های هوشمند رخ ذیل را تعیین کردیم. سیستم های واقعی ممکن می باشد حاوی مدارهای دیگری به جهت عملکردهای مختص باشند. هزینه روش اندازی منزل هوشمند به چندین ادله بستگی دارااست که میتواند حداقل هزینه و حداکثر هزینه مورد نیاز به جهت روش اندازی سیستم خانه هوشمند را به جهت شما انتخاب کند. برای دریافت اطلاعات بخش اعظم و همینطور مشاوره دارای کارشناسان می توانید به تارنما ما مراجعه نمایید. هوشمند سازی خانه خویش اصلی مناسب ترین بها و بهترین تجهیزات به مجموعه کاری ما بسپارید.

مشاوره دارای متخصصان کمپانی آب و خاک سازان

ربات های جاروبرقی در گذر زمان پیشرفت بخش اعظمی کرده اند اما همین پیشرفت باز نیز ادامه دارد. شما میتوانید به او بگویید که کدام اتاق را شست و رفت کند، و از طرز برنامه قابلیت اتصال به گوشی را دارد. پیش بینی می‌شود که در آینده تمام تجهیزات بشری نظیر خودرو ها، منزل و غیره به صورت برنامه ریزی شده، خودکار و هوشمند فعالیت میکنند. ماشین ها سوای نیاز به راننده حرکت می کنند فقط کافیست مقصد را به آن‌ها بگویید.

مباحث با آموزش هوشمند سازی ساختمان

همه ریموت در اختیار گرفتن ها را در یک ریموت خلاصه کرده و خانه هوشمند خویش را حیاتی آن در اختیار گرفتن کنید ... ولی موارد ذکر شده در بالا اصلی ترین ها میباشند که هر کسی با شنیدن کارآیی های آن ها، مشتاق خریدن منزل ای حساس همین گجت ها می شود. بیشتر خریداران یا مستاجران سازه بر دلایل زیر، منزل های هوشمند را اهمیت بها های بالا می خرند یا این که اجاره می کنند. می توانید برای اخذ نمایندگی منزل هوشمند لوکسین، با موقعیت استثنایی و آینده درخشان مبادرت کنید.

چرا بایستی منزل هوشمند داشته باشم؟

این بدان معنی است که شما می توانید به آسانی اهمیت نورپردازی هوشمند در همه جا مشابه منزل های میلیون دلاری شوید. شما می توانید به جای لامپ های هوشمند ، کلیدهای هوشمند را انتخاب کنید ، یا این که چنانچه هیچ کدام قابلیت پذیر نمیباشد ، نوارهای LED هوشمند هم گزینش قابل قبولی هستند. به جهت روش اندازی وسیله هوشمند آسانه میتوانید بلافاصله بعد از واضح شدن ، مستقیما حساس تلفن همراه به آن متصل شده و حیاتی اپلیکیشن خانه هوشمند آسانه آن را در دست گرفتن کرده و تنظیمات را انجام دهید. هوشمند سازی لوازم گوناگون برقی و مکانیکی از مهمترین کاربردهای خانه هوشمند است. تزیین دیوار اصلی آینه کاری برای آرامش کامل، علاوه بر این، می توانید یک ردیاب هوشمند، سوکت، دود و گاز را خریداری کنید. چنانچه به فکر خرید کولر گازی بوده اید، مطمئناً این تعیین به نفع آیتم هوشمند آن قیمت دارد. سنسور دمای اتاق را در اختیار گرفتن می نماید و هنگامی که افزایش می یابد، به دستگاه تهویه مطبوع می گوید که روزگار تصحیح وضعیت فرا رسیده است. تهویه مطبوع را از تلفن هوشمند خود در دست گرفتن کنید، به آن اوامر صوتی بدهید، آن را در سناریوهای خانه هوشمند روزانه جاسازی نمایید - به طور کلی، هیچ چیزی را از خویش دریغ نکنید.

راهبران internet شی ءها (لینکپ)

لیمیت سوئیچ ها و میکروسوئیچ ها هم به تیتر تجهیزات کنترلی در فلوترها کاربرد دارند. شیرهای کنترلی از تجهیزاتی هستند که می قدرت آن ها را به سیستم کنترل ساختمان هوشمند متصل و دستور جدا و وصل به آن ها صادر کرد. امنیت، آب پاشی فضای سبز، در اختیار گرفتن تاسیسات موتور خانه، سیستم در دست گرفتن از منش دور به وسیله اینترنت و یا اس ام اس، سیستم های در اختیار گرفتن تردد، سیستم در اختیار گرفتن پرده و کرکره و نیز درب ها یک سری نمونه از قریه ها امکانات این مجموعه به نقل از سایت می باشد. مودم‌های استاندارد برای سیستم‌های هوشمند چندان مطلوب نمی باشند و کارایی اکثری از دستگاه‌های متصل را مختل می‌کنند. چراغ‌ها به‌کندی تنظیم می‌شوند، ویدئوهای دوربین‌های مداربسته اهمیت تأخیر اکران داده می‌شوند و نوتیفیکیشن قفل‌های هوشمند یک ساعت آن‌گاه رسول می‌شوند. هر خانه هوشمند در درجه‌ی نخستین به سیستم کنترلی نیاز دارااست که به‌عنوان «مغز کل» خانه، اطلاعات را از شیوه حسگرهای نصب‌شده اخذ می‌کند. اگر فرایند قبل را انجام داده باشید از همین لحظه به سپس همه‌چیز تبدیل به یک سرگرمی واقعی می‌شود. در این لحظه شما می‌توانید مزایای واقعی استعمال از دکمه هوشمند و لامپ هوشمند را فهم و شعور کنید. بسیاری از مردمان تا زمانی که از آن به کارگیری نکنند، مزایای آن را ادراک نمی‌کنند.

کلید لمسی سه پل هوشمند سونوف مدل T3 EU3C-TX

این مورد ادله محدود کننده‌ای در گزینش بهترین وسایل از برندهای متفاوت است. در کنار کلیه موردها گفته شده همیشه وسایل هوشمند منزل خودتان را آپدیت نگه دارید و از شرکت‌هایی خریداری نمایید که تولید اکانت در وب سایت آن ها مهم احزار هویت دو علتی ملازم باشد. برای بسیاری از افراد پیش آمده که خیال داشته‌اند اصلی برندهایی بجز google و الکسا کار نخواهند کرد و حذف خواهد شد. به کار گیری از این سیستم‌ها منجر به کاهش هزینه‌های مصرفی میشود اما عموماً این اسباب و اثاث گران بها بوده و راه‌اندازی مجموعه‌ای تام از این سیستم‌ها تهیدست صرف هزینه‌های گزاف است. در کنار این‌ها یادگیری و آموزش به کار گیری از این لوازم برای اکثری از اعضا چالشی است که عادت نمودن به آن توسط همگی اعضای خانواده مدت‌ها ارتفاع می‌کشد. قیمت کل شده یک پروژه ۱۰۰ متری از حدود ۹۵ دلار آغاز می شود و می توان در یک سری سطح بها گزاری را انجام داد، در صورت قراردادن کلیدهای هوشمند در دو اتاق خواب فرضی و آشپزخانه این بها تا ۲۹۰ دلار ارتقاء پیدا می کند. در صورتی که عملکرد در در دست گرفتن سیستم اسپلیت و به کارگیری از کنترلر مادون قرمز رنگ باشد تا ۳۴۰ دلار بها بالا می رود و به یک آیتم قابل قبول میرسیم. در رخ طولانی تر نمودن آپشنهایی مثل قفل درب دیجیتال، هوشمندسازی آیفون چهره یی و… بها کل شده بالاتری داریم که بازهم تاکید می نماییم بنابر مقدار نیاز آپشن ها، سلیقه و بودجه در لحاظ گرفته شده می توان به یک روش حل عالی دست پیدا نمود.

هوشمند سازی ساختمان توسط تکنسین مجرب

این ماجرا علمی‌تخیلی نیست، بلکه internet شی ءها می باشد و جزو اهمیت اتوماسیون خانه هوشمند به حساب می‌آید. یا این که شاید خانه‌ی تئودور توامبلی در فیلم Her را تصور کنید که سیستم روشنایی آن خودکار خانه هوشمند هیربد و اهمیت حسگر حرکتی است. خانه‌ای که تئودور دلداده سیستم دلیل کامپیوترش می‌شود و می‌تواند دارای شخصیت بازی حقیقت مجازی که به شکل هولوگرام در خانه‌ی او حرکت می‌کند، خیلی سهل وآسان گفت‌وگو کند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن