با تهیه یوسی چه ویژگی هایی در اختیار گیمر قرار می گیرد؟

طراحی هیجان انگیز بازی و رقابت در سطح بالا در بازی پابجی موجب شده است تا کاربران بسیار زیادی جذب این بازی شوند

توسط ATRINNEWS در 12 آبان 1400

طراحی هیجان انگیز بازی و رقابت در سطح بالا در بازی پابجی موجب شده است تا کاربران بسیار زیادی جذب این بازی شوند و مدت های طولانی را در این بازی سپری کنند. نقشه طراحی شده در بازی به این صورت که به طور همزمان ۱۰۰ گیمر در قالب کاراکتر های مختلف به جزیره ای وارد می شوند که یکی از این گیمر ها شما خواهید بود.

 حالا درابتدای کار هیچ کدام از این گیمر ها سلاحی در اختیار ندارند اما اگرهوشمندانه رفتار کنند به روش های مختلفی می توانند سکه های بازی به نام یوسی را دریافت کرده و از طریق آن ها تجهیزات لازم را خریداری کنند. در واقع داشتن این یوسی ها امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد که در این قسمت می خواهیم این امکانات را خدمت شما عزیزان بررسی نماییم.

مزایا و ویژگی های خرید یوسی

اولین ویژگی را که با خرید یوسی به آن دست پیدا می کنید، قابلیت خرید شخصیت های قدرتمند در بازی است. در واقع در بازی پابجی چندین شخصیت قوی وجود دارد که دسترسی به این شخصیت ها برای تقویت نیروی خود، نیازمند صرف یوسی است. بنابراین اگر بتوانید به تعداد کافی یوسی دریافت کنید می توانید به راحتی شخصیت های جدید را برای خود خریداری کرده و قدرت خود را برای پیروزی بر دشمن افزایش دهید.

پابجی موبایل در یک هفته ۲ میلیون اکانت را مسدود کرد | دیجی‌کالا مگ

گاهی قدرت رقیب به اندازه ای زیاد است که تجهیزات اولیه شما پاسخ گوی رقابت نیست، در این زمان راه حل چیست؟ به منظور خرید تجهیزات قوی و بالا بردن توان خود برای غلبه بر دشمن باید تعدادی یوسی صرف کنید و به این تجهیزات دست پیدا کنید. تجهیزات نظامی، سلاح های قوی و غیره از این مواردی هستند که برای مقابله با دشمن لازم خواهد بود. بنابراین سعی کنید همیشه به اندازه کافی یوسی در حساب کاربری خود داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید به سرعت از آن ها استفاده کنید.

بروز رسانی تجهیزات

گاهی نیز پیش می آید که گیمر چندین سلاح قدرتمند در اختیار دارد اما می خواهد برای افزایش قدرت خود، بروز رسانی برای تجهیزات انجام دهد. با این بروز رسانی، تجهیزات موجود در اختیار گیمر با تجهیزات جدید تر به روز می شوند تا در نهایت بتوان دشمن را از پای در آورد. فراموش نکنید که برای به روز رسانی تجهیزات لازم است که چندین یوسی صرف کنید اما از طرفی دیگر با این به روز رسانی قدرت شما بیشتر شده و در مدت زمان کوتاهی می توانید چندین یوسی را حتی بیشتر از مقدار اولیه به دست آوردید.

 خرید لباس های جدید

گاهی روند یکنواخت بازی برای گیمر کسل کننده می شود تا جاییکه می خواهد لباس های جنگی شخصیت خود در بازی را تغییر دهد. برای این کار نیازمند داشتن تعدادی یوسی خواهید بود تا با پرداخت این یوسی ها لباس های جدید برای شخصیت گیمر شارژ شود. فراموش نکنید که استفاده از لباس های جدید نه تنها بازی را از حالت یکنواختی در می آورد بلکه قدرت بازیکن را نیز در برابر  دشمن افزایش می دهد.

نحوه به دست آوردن یوسی در بازی پابجی

حال که با مزایا و ویژگی های یوسی آشنا شدید شاید این سوال ذهن شما را درگیر کند که این یوسی ها را چگونه باید به دست آوریم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که به دو روش پولی و رایگان می توانید برای خود تعدادی یوسی دریافت کنید. در روش رایگان که هیچ پولی از شما دریافت نمی شود، چندین چالش و رقابت پیش روی شما قرار دارد که گذر از هر کدام از آن ها برای شما جوایزی تحت عنوان یوسی به همراه دارد. این نحوه به دست آوردن یوسی بدون پرداخت هزینه بود اما در مقابل نیازمند صبر برای دریافت انجام چالش و دریافت یوسی است.

در روش دیگر برای دریافت یوسی ها باید هزینه کنید. در واقع فروشگاه های اینترنتی وجود دارند که پکیج های یوسی را در اختیار شما قرار می دهند که هر کدام از آن ها با توجه به محتوایی که دارند، قیمت متفاوتی نیز خواهند داشت. در این روش باید مقداری پول ریالی هزینه کنید اما از طرفی دیگر به سرعت، در کمترین زمان و بدون معطلی یوسی ها درحساب گیمر شارژ میشوند. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز به مقاله https://www.khoondanionline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/4201-%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%DB%8C%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%A8%D8%AC%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86 مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن