آنچه درباره جارو شارژی به شما نمی گویند رو بدانید!

مقایسه و قیمت خرید 40 مدل جارو شارژی در بازار و دوم اینکه این وسیله بسیار کوچک و معمولا بصورت دستی هستند و وز

توسط ATRINNEWS در 15 بهمن 1401

مقایسه و قیمت خرید 40 مدل جارو شارژی در بازار

xiaomi trucleanو دوم اینکه این وسیله بسیار کوچک و معمولا بصورت دستی هستند و وزن سبکی دارند، بنابراین حمل و نقل آن نیز در خانه به راحتی صورت قیمت جاروشارژی شیائومی سی وان میگیرد. مزیت بعدی این جاروهای شارژی قابلیت استفاده راحت آنها برای تمیز کردن فضاهای کوچک و تنگ مانند گوشه مبلها و کنج دیوارها است و همچنین یکی از پر استفاده ترین جاها برای استفاده از این وسیله ماشین ها هستند. مزیت های فوق نشان از یک وسیله بسیار محبوب و پر کاربرد را دارند و همین موارد باعث محبوب تر شدن روز افزون جارو شارژی شده است. آیا خرید جارو شارژی لزومی است؟ در واقع پاسخ به این سوال بستگی به خود شما دارد. شاید برای برخی خانواده ها لزومی و برای برخی دیگر لزومی نباشد. ولی در حالت کلی حتما داشتن یک جارو شارژی باعث کاهش اطلاف وقت شما خود شد. تقریبا بدنه تمام مدل های جارو شارژی از جنس پلاستیک فشرده است که وزن کمتری دارد و دست را خسته نمی کند اما از طرفی این بدنه ها آسیب پذیر هستند و باید مراقب باشید بدنه شان ضربه نخورد. به علاوه مخزن باید طوری طراحی شده باشد که قابلیت جداسازی، تخلیه و سر هم کردن آسانی داشته باشد.

راز خودی در جارو شارژی Uncovered

جاروشارژیبا وجود سری های قابل تعویض میتوانید نقاط دور و قابل دسترس را به آسانی تمیز کنید. همچنین فیلترهای تعبیه شده بر روی مخزن با جذب کامل گرد و غبار از نشت آن به محیط اطراف جلوگیری میکنند. گنجایش مخزن این جارو 0.5 لیتر بوده و فیلتر آن قابل شستشو است. جارو شارژی بوش مدل BHN14090 دستگاهی سبک و خوش دست برای تمیز کردن فضاهای کوچک است. این محصول طراحی زیبا و جمع و جوری داشته و به دلیل کیفیت ساخت بالای بدنه، در صورتی که به خوبی از آن مراقبت شود دوام بالایی خواهد داشت. این دستگاه با استفاده از یک باتری نیکل هیدرید راه اندازی شده و با شارژ کامل آن 12 دقیقه میتوانید از جارو استفاده کنید. با وجود سیستم High Airflow قدرت مکش در این مدل از جارو بوش کاملا یکسان بوده و در طولانی مدت از میزان آن کاسته نمیشود. جاروی شارژی هاردستون با طراحی زیبا، ابعاد جمع و جور و زون سبک به راحتی حمل میشود و استفاده از آن بسیار آسان است.

یکی از بهترین 5 مثال از جارو شارژی

xiaomi trucleanامروزه با پیشرفت تکنولوژی در تمامی زمینه ها زندگی برای انسان ها بسیار ساده تر از قبل شده است. انتخاب بین مدل پارویی و دستی: نخستین موردی که هنگام خرید جاروی شارژی با آن مواجه خواهید شد این است که آیا می خواهید یک جاروی شارژی دستی را انتخاب کنید و یا پارویی؟ میزان بازدهی: نکته مهم دیگری که باید در خرید یک جاروی شارژی به آن توجه کنید، میزان بازدهی و همچنین عمر باتری محصول مورد نظرتان می باشد. تک کاره یا دوکاره: سوال دیگری که در هنگام خرید یک جاروی شارژی باید به آن پاسخ قاطعانه ای دهید این است که جاروی شارژی شما تک کاره باشد یا دوکاره؟ جارو شارژی های دوکاره در حقیقت قابلیت مکش آب (زباله های تر) و خاک (زباله های خشک) را دارند و جاروهای تک کاره نیز تنها برای یک منظور از موارد مذکور ساخته شده اند. کیفیت بدنه محصول: اغلب جاروهای شارژی دارای بدنه ای از جنس پلاستیک سخت و فشرده هستند تا هم از وزن کمتری برخوردار شوند و هم سبب خستگی دست در هنگام استفاده از آن ها نشوند.

8 جارو شارژی غیر سنتی استراتژی‌ها که هستند مثل نیست هر You have Ever Seen. خوب وجود دارد.

امروزه با گذر زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی و همچنین راحت طلبی انسان ها باعث شده است روز به روز لوازم خانگی جدید تر و راحت تری وارد بازار ها شود. امروز اگر به دهه های گذشته نگاه بیاندازیم متوجه می شویم در بسیاری از وسایل خانگی که استفاده می نماییم, تغیرات بسیاری دیده می شود. برای مثال یخچال و فریزر هایی که امروزه در بازار عرضه می شوند با یخچال و فریزر هایی که در سال های پیش رتبه برتر فروش را داشته اند, تغییر بسیاری داشته اند و پیشرفت هایی در زمینه های مختلفی در آن ها دیده می شود، امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه لوازم خانگی, جارو برقی های بسیار کارآمد تر و زیبا تر طراحی و ساخته شده اند اما به هرحال وسیله ای به نام جارو شارژی توانسته جای آن را در بسیاری از خانه ها بگیرد. همانطور که گفتیم امروزه با پیشرفت در تکنولوژی زندگی برای انسان ها از هر زمان دیگری آسان تر شده است.

جاروشارژیمجدداً تأکید میکنیم که قیمت گزاف و بسیار گران محصولات موجود در بازار به هیچ وجه نشانگر کیفیت و دوام بالای آنها نیست. البته ممکن است که بعضی از محصولات تولید شده توسط برندهای خوشنام و خوشآوازه، به دلیل اسم برندشان گران باشند، اما در حالت عادی، پول دادن به دلیل گرانقیمت بودن محصول، معقولانه نیست. پیشنهاد ما به شما در این مسأله این است که در ابتدا سعی کنید همه یا بخش قابل توجهی از خواستههای خود را با قابلیتهای محصول مورد نظر مطابقت دهید. اگر محصول مورد نظر شما قادر به پوشش اکثر خواستههای شما باشد، پرداخت هزینه برای خریدن آن کاملاً معقولانه و هوشمندانه محسوب خواهد شد. از خریدهای احساسی و بیمنطق پرهیز کنید تا در نهایت، محیط یا ماشینی تمیز داشته باشید. جارو شارژیهای موجود در بازار به 2 نوع پارویی یا عصایی و دستی تقسیمبندی میشوند. با توجه به این 2 نوع مدل، باید قابلیتها و ویژگیها منحصربهفرد هر یگ را هم مورد ارزیابی و بررسی قرار داد.

  • به موانع برخورد نمی کند
  • قابلیت استفاده دوحالته به صورت دستی و ایستاده
  • کثیفی فیلتر
  • بررسی تک کاره یا دو کاره بودن جارو شارژی
  • وزن دستگاه 5 کیلوگرم است
  • مدل های دستی یا دست بلند جارو شارژی ( پارویی )

جارو شارژی شیائومیبعضی از محصولات موجود در گناوه و بانه نیاز به تضخیص اصل یا فیک بودن دارند اما این جارو برقی با دوامی استثنائی و کیفیت جارو کردن بالا میتواند گزینه خرید شیک و بسیار منطقی باشد. این محصول کرهای هم از محصولات بادوام و قیمت مناسب در بازار ماست. مجیک محصولات خوبی در بازار ما دارد و از لحاظ تنوع با سایر برندها رقابت میکند. جارو برقیهای ایستاده و مدلهای جارو شارژی مجیک از زیباترین طرحهای موجود در بازار ما هستند. معمولا مجیک جدیدترین محصولات موجود در بازار را هم تولید میکند و قیمت ارزان و مناسبی دارد. برندهای مختلف در بازار ما مانند بوش ، پارس خزر ، سیزلر و غیره جارو برقیهای سطلی با قابلیت و توان بسیار بالا تولید کردهاند. برای مثال سیزلر ترکیه توانسته محصولاتی 3600، 5000، و 800 هزار واتی تولید کند و بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است و احتمالا پر فروشترین محصول این روزای بازار ما هم محسوب میشود. برندهای داخلی مانند پارس خزر و سپاهان جارو هم محصولاتی مشابه با مدلهای خارجی و با قیمتی بسیار ارزان تولید کردهاند.

Sins Of جارو شارژی

xiaomi trucleanدر مقابل دستگاههای تک منظوره، تنها گرد و غبار را از سطوح مختلف پاک میکنند. شما میتوانید از جاروی تک منظوره برای تمیز کردن داخل خودرو نیز استفاده کنید. طبق بررسی معایب و مزایای جارو شارژی افزایش طول عمر این نوع از جاروها به کامل شدن میزان قدرت یا شارژ آنها بستگی دارد. در استفاده از این وسیله کاربردی پیشنهاد میکنیم تا زمانی که شارژ دستگاه کامل نشده آن را از پایه جدا نکرده و اجازه دهید فرایند شارژ کامل شود. برای این منظور کافی است دستگاه را بر روی پایه قرار داده و با کامل شدن میزان شارژ آن را از پایه جدا کرده و استفاده کنید. نکته مهم دیگر جدا کردن دستگاه از پایه در مدت زمان مشخص است. معمولا چراغهای نشانگر موجود بر روی دستگاه یا پایه شما را از کامل شدن شارژ مطلع میکنند. به محض کامل شدن شارژ دستگاه را از پایه جدا کنید. در غیر این صورت به باتریها آسیب وارد شده و طول عمر آنها کم خواهد شد.

آنچه در میان جمعیت درباره جارو شارژی به شما نمی گویند

برای رفاه حال شما خریداران و رضایت شما از تجربه خرید از نمایندگی فیلیپس نحوه پرداخت این شرکت در محل میباشد. همچنین در صورت وجود مشکل در دستگاه های این شرکت در ۲۴ ساعت اول دستگاه شما تعویض میشود. تمامی محصولات شرکت فیلیپس دارای گارانتی ۷ روزه اصالت کالا میباشد. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین جاروبرقی های شرکت فیلیپس پرداختهایم. همانطور که پیشتر گفته شد شرکت هلندی فیلیپس سه نوع مختلف یارو برقی کیسه جاروبرقی مخزنی و جارو شارژی پایه بلند و کوتاه تولید می کند. جاروبرقی فیلیپس مدل ۹۱۷۰ و ۹۱۷۶ از جاروبرقی های کیسه ای شرکت فیلیپس است. در کل قدرت موتور جاروبرقی کیسه ای فیلیپس نسبت به جاروبرقی مخزنی فیلیپس بالاتر است. شرکت هلندی فیلیپس جاروبرقی مدل ۹۱۷۴ را مناسب افرادی تولید و طراحی کرده است در منزل خود حیوانات خانگی همچون گربه یا سگ نگهداری می کند. همانطور که می دانید از بدن حیوانات خانگی مقدار زیادی پر می ریزد این مدل جاروبرقی دارای پارویی است.

استفاده از جاروهای شارژی به منظور استفاده آسان بسیار خیلی پرطرفدار هستند.ازدیگر ویژگیهای مهم جاروهای شارژی میتوان به وزن سبک و قابل حمل بودن آنها اشاره داشت. بهگونهای که به راحتی میتوان آنها را جابهجا کرده و محیط های مختلف را نظافت نمود. همچنین نبود سیم متصل به آن، حرکت در خانه بدون نیاز به اتصال به پریز برق را بسیار آسان کرده است. بیشتر بخوانید: می توانید در مقاله تفاوت جاروبرقی با جارو شارژی با برخی از تفاوت های این دو محصول آشنا شوید. جاروهای شارژی دومنظوره با قدرت مکش بالا، قابلیت جمع آوری آب و قابلیت جمع آوری خاک را دارنند و برای استفاده در نظافت منزل کاربردتر هستند. این مدل از جاروهای شارژی، دارای دهانهی متحرک هستند که در مسیری افقی (به چپ و راست) حرکت میکند. همانطور که از اسم این مدل مشخص است، بهصورت هوشمند عمل کرده و در صورتی که آشغالی در محیط باشد، با روشن شدن چراغ قرمز علامت میدهد و در صورت پاک بودن محیط، چراغ سبز آن روشن میشود.

جاروشارژیمحصولات این برند توسط شرکت ایران فیلیپس نمایندگی فیلیپس در تهران به کشور عزیزمان ایران وارد می شود. جارو برقی فیلیپس در بازار این روزها یکی از بهترین و کاملترین دستگاه ها در میان شرکتهای دیگر تولید کننده انواع جاروبرقی در سراسر دنیا است. شرکت هلندی فیلیپس با توجه به نیاز بازار جهانی شروع به طراحی و تولید مدل های بسیار متنوعی از انواع جاروبرقی فیلیپس کرده است. دستگاه های این شرکت در مدل های جاروبرقی کیسه ای فیلیپس جاروبرقی مخزنی فیلیپس و جارو شارژی پایه بلند و پای کوتاه فیلیپس تولید شدهاند. شرکت ایران فیلیپس وارد کننده تمامی انواع جاروبرقی فیلیپس اصل به کشورمان است. این تمامی دستگاه های که توسط نمایندگی فیلیپس وارد شدهاند است و دارای گارانتی ۲۴ ماهه شرکت ایران فیلیپس میباشد. شما عزیزان میتوانید از روی وب سایت اصلی نمایندگی فیلیپس در تهران نسبت به خرید جاروبرقی فیلیپس اصل اقدام نمایید. ارسال شرکت مادر تهران به روز و رایگان می باشد.

  • وزن: 2.5 کیلوگرم
  • بررسی گارانتی دستگاه
  • قابلیت بالا رفتن از ارتفاع 20 میلی متر
  • از دستگاه به مدت طولانی و بهطور مداوم استفاده نکنید

 

xiaomi trucleanقابلیت مکش آبوخاک: این جاروهای شارژی نیز قابلیتها متعددی در اختیار شما قرار میدهند، برخی از مدلها شارژی، قابلیت مکش آبوخاک را در خود قرار دادهاند. سریهای متنوع: در این جاروها از سریهای متنوع و مختلفی استفاده شده است که بهراحتی با تغییر سری آن میتوانید مکانهای غیرقابلدسترس را خاکروبی کنید. برخی از این سریها بهصورت گوشهدار، برخی بدون گوشه، مثلثی و یا دایرهای هستند؛ بنابراین در هنگام خرید به تنوع این سریها توجه کنید. جاروهای شارژی فضای کمتری را اشغال میکنند، درنتیجه به محل نگهداری کوچکتری احتیاج دارد. برخی از این مدلها را میتوانید به وسیله پایه به دیوار متصل کنید، به همین دلیل محل نگهداری کمتری احتیاج دارند و فضای کمدهای شما را اشغال نخواهند کرد. شما میتوانید جارو شارژی خود را به مسافرت برده و در آنجا از آن بهره ببرید، بهراحتی آن را شارژ کرده و در صندوق عقب ماشین خود قرار دهید. بسیاری از افراد از مدل دستی آن برای تمیز کردن خودرو استفاده میکنند. بهتر است در هنگام خرید به این محدودیتها توجه کرده و مدلهایی را انتخاب کنید که دارای محدودیتهای کمتری باشند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن