ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر شما هم می خواهید وارد دنیای بازی های فورتنایت شوید، در زیر راهنمای کاملی برای دانلود بازی های فورتنایت برا

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

اگر شما هم می خواهید وارد دنیای بازی های فورتنایت شوید، در زیر راهنمای کاملی برای دانلود بازی های فورتنایت برای پلی استیشن4 و سایر پلتفرم ها و بررسی آموزش بازی و توضیحات مورد نیاز بازی اول را ارائه می دهیم.

اگر هنوز فورت نایت را بازی نکرده اید، احتمالا کسی را می شناسید که آن را بازی کرده است. این بازی رایگان بتل رویال مدتی است که محبوبیت زیادی به دست آورده است و کودکان، بزرگسالان و افراد مشهور هر روز آن را بازی می کنند. یکی از دلایل این است که شما می توانید این بازی را تقریبا بر روی هر پلتفرمی انجام دهید.

منطق کاری که در فورت نایت بتل رویال انجام می دهید ساده است. شما باید با 99 نفر دیگر رقابت کنید و آخرین نفری باشید که زنده می ماند، اما این فقط ظاهر است و باید چیزهای زیادی یاد بگیرید و حرفه ای شوید. در این مقاله علاوه بر آموزش ساخت اکانت و دانلود فورتنایت برای پلی استیشن4 و سایر پلتفرم ها، اصولی را که باید قبل از بازی بدانید را به شما نشان می دهیم تا راحتتر وارد دنیای این بازی شوید و لذت ببرید. برای خرید ویباکس فورتنایت به بخش مربوطه مراجعه نمایید.

همانطور که گفتیم فورت نایت یک بازی در سبک بتل رویال است. این بدان معناست که شما در این بازی با بسیاری از بازیکنان دیگر شروع به کار خواهید کرد و در نهایت کسی که بتواند سایر بازیکنان را از بین ببرد و زنده بماند، برنده بازی خواهد بود. در هر بازی فورت نایت، 100 بازیکن در یک جزیره کوچک به رقابت می پردازند. در ابتدا فقط یک سلاح سرد مانند تبر یا کلنگ در اختیار دارند و باید بازی را بچرخانند تا سلاح‌ها، نارنجک‌ها و موارد دیگری را پیدا کنند که می‌توان از آنها برای نجات خود یا نابود کردن بازیکنان دیگر استفاده کرد.

 

اما چیزی که فورتنایت را از دیگر بازی های این سبک متمایز می کند، تاکید گیم پلی آن بر ظاهر سازنده است. بازیکنان فورتنایت می توانند مواد اولیه ای مانند چوب، فلز و آجر را جمع آوری کنند و از آنها برای ساختن سازه هایی مانند دیوار، سکو و ... استفاده کنند و قلعه خود را بسازند (فورت در زبان انگلیسی به معنای قلعه است). همچنین فرصت بهتری برای تیراندازی به آنها ارائه می دهد. بهترین بازیکنان فورتنایت نه تنها در استفاده از سلاح ها خوب هستند، بلکه در ساختن نیز مهارت دارند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن