ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

چالش های روزانه روزی یکبار عوض می شوند، اما اگر از آنها خوشتان نمی آید می توانید روزی یکبار عوض شان کنید. وقتی

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

چالش های روزانه روزی یکبار عوض می شوند، اما اگر از آنها خوشتان نمی آید می توانید روزی یکبار عوض شان کنید. وقتی در لابی هستید بر روی استیک آنالوگ چپ کلیک کنید تا چالش های روزانه تان نشان داده شوند، سپس گزینه ای که می خواهید جایگزین کنید را انتخاب کنید. دوباره بر روی استیک آنالوگ چپ کلیک کنید تا آن را رد کنید، بعد از آن یک چالش دیگر را به جای آن گزینه دریافت خواهید کرد. مهم است که به این نکته اشاره کنیم که به محض اینکه چالشی را شروع کردید، این چالش تا زمانی که آن را کامل نکنید باقی خواهد ماند. بنابراین قبل از اینکه خیلی بی پروا بازی را شروع کنید، چالش های روزانه تان را بررسی کنید.

یکی از جنبه های کلیدی پیشرفت در بازی فورتنایت یاد گرفتن نقشه است. شروع بازی عمومی و هر بار مبارزه با 99 بازیکن دیگر، در صورتی که در مبارزه موفق نباشید می تواند کاملا خسته کننده شود. بنابراین ابتدا به مد پلی گراند بروید و نقشه را هر طور که دلتان می خواهد مورد کاوش قرار دهید. شما آزادانه کنترل جزیره رویال بتل را در دست خواهید داشت، از فروستی فلایت ها گرفته تا ویلینگ وود ها و هر جای دیگری در بین آنها. همچنین تمام صندوقچه ها و اتومبیل ها حتما در مد پلی گراند ظاهر می شوند، بنابراین می توانید بفهمید که هر صندوقچه کجا قرار دارد و خود را محیط آشنا کنید و نواحی مورد علاقه تان را پیدا کنید. برای خرید ویباکس فورتنایت به بخش مربوطه مراجعه کنید.

در حالی که بازیکنانی که نشانه گیری خوبی دارند معمولا در مبارزه در جایگاه بالاتری قرار می گیرند، اما ساختن قطعا کلیدی است برای اینکه به خودتان بزرگترین مزیت ممکن را بدهید. اما برای ساختن نیاز دارید که متریال داشته باشید و تنها راه ممکن برای بدست آوردن آنها برداشتن و جمع کردن آنهاست. چوب معمول ترین و رایج ترین متریال بازی است و شما می توانید برای بدست آوردن آن هرچیزی را از درخت ها و بوته ها گرفته تا صندلی ها و کمدها را خراب کنید. امتحان کنید و ببینید که از کدام یک از آنها بیشترین متریال بدست می آید. پس از آن همان طور که از جایی به جای دیگر می دوید آنها را جمع کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن