ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

بازی فورتنایت یکی از انحصاری ترین بازی های موبایلی است که به دلیل گرافیک، جذابیت بالا و داستان جذاب در رده پرد

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

بازی فورتنایت یکی از انحصاری ترین بازی های موبایلی است که به دلیل گرافیک، جذابیت بالا و داستان جذاب در رده پردانلودترین بازی های موبایل قرار می گیرد. این بازی توسط استودیوی خلاق و ایده آل اپیک گیمز که سازنده بازی های محبوبی مانند آن ریل و جرز اف وار است ساخته و ساخته شده است.

بازی فورتنایت داستانی فانتزی دارد و با استفاده از آن می توانید وارد دنیای بازی های فانتزی شوید! اگر به بازی های فانتزی علاقه دارید، فورتنایت یکی از جذاب ترین و منحصر به فرد ترین بازی ها برای شما خواهد بود!

به لطف گرافیک بسیار بالای ارائه شده توسط اپیک گیمز برای این بازی، فضای فانتزی آن بسیار به دنیای واقعی نزدیک خواهد شد. بنابراین می توانید در حین انجام بازی تجربه بسیار لذت بخشی را به دست آورید.

ویباکس درفورتنایت چیست؟

یکی از مهم ترین موارد در ویباکس فورتنایت  است! با کمک ویباکس می توانید در این بازی به نتایج بی سابقه ای دست یافته و با رقبای خود مبارزه کنید. در واقع در تمامی بازی های درون برنامه ای عنصری وجود دارد که به آن  پلی مانی نیز می گویند.

با این پول می توانید سلاح های جدید و خیلی چیزهای دیگر بخرید! بنابراین، اگر به دنبال پیشرفت در بازی فورتنایت هستید، باید از ویباکس استفاده کنید.

ویباکس فورتنایت خدمات معناداری را برای شما عزیزان ارائه می دهد که در ادامه به معرفی و بررسی آنها می پردازیم:

با ویباکس فورتنایت می توانید انواع سلاح ها را برای شخصیت خود در بازی آماده کنید. این سلاح ها به دلیل به روز بودن و قدرتمند بودن می توانند تاثیر زیادی در مبارزات شما داشته باشند.

با استفاده از ویباکس می توانید انواع لباس های جذاب و بسیار زیبا را برای شخصیت خود تهیه کنید تا با پوشیدن آن ها در مراحل مختلف بازی خودنمایی کنید.

نکته قابل توجه این است که علاوه بر خرید تجهیزات، می توانید از وای فای برای ارتقای ویژه سلاح ها و تجهیزاتی که در حال حاضر به آنها دسترسی دارید، استفاده کنید! این تقویت در نهایت می تواند تاثیر زیادی بر روند بازی شما داشته باشد.

برای دسترسی به مراحل ویژه و مسابقاتی که در این بازی برگزار می شود نیز می توانید از ویباکس استفاده کنید.

آشنایی با حالت های مختلف و تاثیرگذار در بازی فورتنایت

یکی از دلایل جذابیت بازی فورتنایت این است که می توانید به حالت های مختلف این بازی دسترسی داشته باشید! به عنوان مثال یکی از محبوب ترین این حالت ها سیو د ووردبتل رویال- کریتیو است که هر کدام مزیت های قابل توجهی دارند که بر اساس آنها می توانید تجربه ای به یاد ماندنی از این بازی داشته باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن