دوربین مداربسته قیمت ویژه انواع دوربین مداربسته هایک ویژن

همین دوربین ها قابلیت کارگزاشتن لنز دوربین مداربسته را دارا‌هستند و بخش اعظم مناسب محفظه های صنعتی هستند. دورب

توسط ATRINNEWS در 24 شهریور 1401
همین دوربین ها قابلیت کارگزاشتن لنز دوربین مداربسته را دارا‌هستند و بخش اعظم مناسب محفظه های صنعتی هستند. دوربینهای صنعتی یا BOX نیاز به اتصال به شالوده جدا از هم دارا‌هستند و مناسب جاهایی می باشند که تهی دست تهیه و تنظیم لنز هستند. نا گفته نماند این دوربین ها امکان نصب در کاور را نیز دارا‌هستند که به طور معمول به آنها کاور صندوقی یا این که پمپ بنزینی نیز می گویند. این گونه از دوربین ها را در گونه های متعدد آنالوگ و دیجیتال نوع بندی می کنند که در این نوشته ما به معرفی و ساختار دوربین مدار بسته دیجیتال پرداختیم. دوربین مدار بسته از عبارت انگلیسی closet circuit television گرفته شده که در بعضا موردها به‌صورت اختصاری cctv نامیده می‌شود. این دوربین در محلی اثبات بوده و از قابلیت ارسال تصاویر به یکسری نقطه متعدد برخوردار است. همین دوربین‌ها به طور معمول در سیستم‌های حفاظتی و مانیتورینگ به کار می‌روند. معمولا منشاء تغذیه مستقلی برای سیستم دوربین مداربسته در لحاظ می گیرند که در کنار دستگاه DVR یا NVR قرار می گیرد، ولی در مواقعی می توان جهت صرفه جویی در تجهیزات مصرفی، از نزدیک ترین پریز برق، کابل کشی انجام داد.

نوع دوم: لنز متغیر موتورایز(lens motorized)

برخی از بهترین شرکت ها امنیتی و مداربسته کشور‌ایران عبارتند از شرکت security systems نیتاران ، فراگستر، زاکو، ایران پاناسونیک، ایمن شاپ، پارس ارتباط و ... بعد از آن از هایک ویژن ، داهوا و سامسونگ از دیگر برندهای دوست داستنی سیستمهای مداربسته می قدرت به یونی ویو، پاناسونیک، ویووتک، اکسیس، هانیول اشاره کرد. آیس پلاس در سال 1398 اساسی ایده امداد به مردمان عزیز کشور ایران در راستا مشاوره و خرید کردن سیستم های امنیتی مثل دوربین های مداربسته، دزدگیر اماکن، ردیاب و … به وجود امده است. بله پکیج های اقتصادی دوربین مداربسته ما شامل یک سال گارانتی میشه می تونید از لینکی که قرار میدم پکیج مورد نیازتون رو تهیه کنید.
  • ترجیحا همین نوع لنزها برای محفظه هایی که محدودیت کارگزاری دارا هستند کاربرد بیشتری دارند.
  • عنکبوت ها و دیگر حشرات به طور معمول به سمت گرمای LED های IR جذب می شوند و هرچه همین نور گرمتر باشن همین حشرات عمده جذب می شوند.
  • پس صرفا مگاپیکسل دوربین را در لحاظ نگیرید و در حین خرید کردن باید دیتاها کاملی از این موردها هم داشته باشید.
دوربین های مداربسته شبکه از میزان مرغوب بودن و قابلیت های به مراتب بالاتری نسبت به سیستم آنالوگ برخوردارند. در صورتی که قابلیت پرداخت هزینه های سیستم کانال را داشتید مسلما از همین سیستم استفاده کنید ولی چنانچه همین هزینه ها به جهت شما دوچندان بود و نیاز به یک سیستم بی آلایش و اولیه داشتید دوربین های آنالوگ را تعیین کنید. هر یک از این کمپانی ها هر ساله منتخب از میزان دارایی خویش را صرف افزایش میزان مرغوب بودن دوربین های خویش می نمایند و بهترین امکانات را به آن ها می افزایند. به طوری کلی برای خرید دوربین مدار بسته مناسب بهتر است از افراد متخصص در این زمینه راهنمایی بگیرید و بهترین دوربین مدار بسته را اساسی اعتنا به نیاز و هدفی که از خرید آن دارید و نیز چنین بودجه ای که برای همین عمل در لحاظ گرفته اید، تهیه نمائید. مجری و نصاب نقش مهمی را در برد یک پروژه کارگزاشتن سیستم مداربسته ایفا می کند. احتمالا همین اهمیت بیش از انتخاب محصولات مداربسته نیز باشد، چگونه می قدرت یک مجری و نصاب مناسب را انتخاب کرد. در کارگزاشتن سیستم های مداربسته دو گروه عمل دارند کمپانی ها و اشخاص نصاب به شکل متفرقه، سوال همین میباشد که انتخاب از کدام تیم خوبتر است. ذکر چندین نکته به شما امداد می نماید تا بتوانید از هر گروهی که می خواهید آگاهانه تر تعیین کنید. این گونه دوربین های مداربسته نسل دیرباز سیستم های امنیتی می باشند و امروزه خیلی آیتم به کار گیری قرار نمی گیرند حتی در بازار هم به راحتی پیدا نمی شوند. در واقع به کارگیری از بستر کابل های کانال و به دنبال آن دوربین های مداربسته ip مزایای زیادی به جهت ما به ارمغان می آورد. علاوه بر همین دوربین های مداربسته ای که روی همین بستر قرار می گیرند از دوربین های مداربسته ip که بر روی بستر کابل های نتورک قرار می گیرند، ارزان خیس هستند.

V380دوربین دام وایرلس

یک نورافکن یا این که پروژکتور مادون قرمز‌رنگ می‌تواند مبداء اضافی نور دوربین شما را تامین کند. در صورتی که شناخت متعددی حیاتی تجهیزات دوربین مداربسته ندارید، ممکن است فکر نمایید همگی لنزهای دوربین‌های مداربسته یکسان هستند. دوربینهای مداربسته اصلی لنز های متفاوتی می باشند که در زمان خرید کردن و نصب آن بایستی به نوع لنز آن‌ها نیز توجه نمود. به عنوان مثال لنزی که 6mm میلیمتر میباشد از لنزی که 3.6mm میلیمتر است زومتر است. این‌که شرکت تولید‌کننده چه عملکردی در پیشین داشته و خریداران محصولات آنها چه نظراتی نسبت به کارگزاری این محصولات داشته‌اند، فراوان حیاتی است. در مقایسه کلیدی دوربین های دام در همین میباشد که دوربین بولت از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار می باشد و در مناطق مختلفی از گزاره روی سقف و دیوار قابل نصب میباشد درحالی که دوربین دام اساسی هدف پوشش فضاهای بزرگ طراحی و تولید شده است. همانطور که می دانید شرایط های مختلفی به جهت ضبط در دستگاه ضبط وجود داراست مثل موقعیت روز و شب، ضبط اهمیت شرایط حرکت Motion Detection و ... تعیین هر کدام از همین شرایط ها می تواند بر حجم تصاویر اثر گذارده و مصرف پهنای باند را کمتر یا ارتقاء دهد. امروزه سازندگان دوربین مداربسته امکان های متعدد و پرکاربردی را به دوربین های مدربسته اضافه می نمایند .شما حساس توجه به نیاز خود و اینکه چه دوربینی را مهم چه امکان هایی می خواهید ،دوربین مداربسته آیتم نظر خود را گزینش می نمایید . این امکان ها همچنین بر روی بها دوربین مدار بسته ارزان یا این که گران نیز تاثیر می گذارند .در ادامه به قابلیت و امکان هایی که ارزش دوربین را ارتقا می دهند می پردازیم. دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های مداربسته پایین نتورک میزان مرغوب بودن تصویر ذیل تری دارند . دوربین آنالوگ از شیوه کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شود و ضبط و محافظت تصاویر توسط دستگاه DVR انجام می شود . میزان مرغوب بودن تصویر دوربین مداربسته آی پی در مقایسه مهم آنالوگ ها زیاد بالا تر است و به جهت تشخیص میزان مرغوب بودن آن از واحد پیکسل استعمال می شود. خیلی از همین اشخاص برای خرید دوربین مداربسته بدون داشتن دانش قبلی در گزینه دوربین های مدار بسته به مغازه ها و کمپانی های فعال در این حوزه مراجعه می کنند و در غایت یک سیستم کامل چک کردن چهره ای به جهت محیط خویش خریداری و کارگزاشتن می نمایند. در مقابل، در دوربین های مدار بسته زیر نتورک بایستی از کابل های cat5 و cat6 استعمال نمود که کابل هایی گران خیس هستند. از حیث قیمتی، هزینه خرید کردن دوربین مداربسته تحت نتورک یا این که IP بالاتر از انواع آنالوگ خواهد بود.

دستگاه ان وی آر 16 نتورک آی پی سی IPSEE NVR-9516-HI

این تجهیزات بضاعت و توان پخش به رخ دوران واقعی را دارا می باشند و از سال 2014 همین شرکت 10 درصد از درآمد خود را بر روی بخش گسترش و تحقیق خود سرمایه گذاری کرده میباشد که سرانجام آن اخلاق تجهیزات امنیتی جدید و مضاعف اساسی کیفیتی می باشد. کشورچین و ششمین کمپانی در منزلت بندی جهانی در کلیه بخش های مربوط به صنعت سیستم های آنالیز چهره ای می‌ باشد. دارایی ای که به سیستم نظارتی و امنیتی اختصاص می‌دهید، فاکتور مهمی برای خرید کردن محسوب می شود و تأثیر متعددی در تعیین جور محصول دارد. دوربین امنیتی امداد زیادی به کنترل نامحسوس و تحلیل بر موارد حساس می کند. در مواقع حساسی که نیاز به کنترل مخفیانه وجود دارد، می توان از دوربین های پین هول به کار گیری کرد. نوع دیگری از کابل کواکسیال، RG6 می باشد که عایقی قطور خیس از RG59 دارد و برای انتقال پهنای باند فراتر مثل اینترنت مناسب تر است.

زاویه دید

راه اندازی دوربین های بی سیم در انبار کار دشواری یا خیلی گران نیست. دوربین‌های امنیتی بی‌سیم حاوی رادیوهای WiFi داخلی میباشند و به منبع تغذیه و همینطور یک رادیو گیرنده مثل نقطه دسترسی یا روتر در منزل نیاز دارا‌هستند که دوربین‌ها به آن متصل می‌شوند. رادیو یک کانال بی سیم به انبار می دهد تا دوربین ها به آن متصل شوند. دوربین های فیش آی گزینه مناسبی برای در اختیار گرفتن صندوق فروشگاه و نظارت بر تمام فضای فروشگاه است. از گزاره مهمترین کاربرد های دوربین مداربسته مربوط به اماکن تجاری و اداری است. مغازه ها از گزاره همین اماکن به حساب می آیند که همواره برای کنترل مشتریان و اجناس متعددی که در دکان موجود میباشد اقدام به کارگزاری دوربین مداربسته می کنند. برخی از مردم بیمه صاحب خانه را هدر دادن پول می دانند، افرادی که تا به حال بدون چاره به استعمال از آن شده اند (یا آرزو دارا هستند که از آن استفاده کنند) از این امر امتناع می کنند. پی بردن به مسیرهای پیاده‌روی مشتری‌تان می‌تواند به این مفهوم باشد که مکان محصولات خاص و نمایش‌های بازاریابی را تغییر می‌دهید، زیرا ممکن است مناطق مختلف در طول روز مقدار ترافیک بیشتری را اخذ کنند. داشتن چنین دیتا هایی می تواند به دوربین مداربسته اسفیورد ارتقا فروش محصولات شما در این نقاط دارای کمک کند. ۳-نرم افزار های مخرب میتوانند به راحتی در طراحی این سیستم p-2-p انتقال یابند. حسگرهای نوری از هزاران ردیف المان نیمه‌هادی دوچندان ریز و کلیدی به نور تشکیل شده‌اند که می‌توانند ذرات یا فوتون‌های نور را به بار الکتریکی تبدیل کنند. هرچه شدت نور تابیده‌ شده بر همین موادتشکیل دهنده الکترونیکی ریز، عمده باشد، میزان الکتریسته تولید شده بوسیله آنها هم بخش اعظم می‌شود.

دستگاه DVR آی تی آر مدل ITR-K8115

نیازی به تبدیل سیگنال های آنالوگ به دیجیتال کلیدی تصاویر ذخیره شده در یک درایو تازه RAID شبکه یا این که آرایه های دیسک های مستقل نمی باشد بلکه همین فعالیت به وسیله قابل انعطاف افزار NVR جهت دهی می شود. برای تقسیم دوربین‌های مداربسته می‌توان از دو دسته‌بندی گوناگون استعمال کرد. دسته‌بندی اولیه بر اساس گونه سیگنال و دسته‌بندی دوم بر شالوده صورت ظاهری و کاربرد. معمولا پکیج های دوربین مداربسته از چندصدهزارتومان شروع شده و تا چندمیلیون تومان متغیر است. تعمیرات دوربین های مداربسته اساسی دقت به جور مشکلی که پیدا کرده است، قطعاتی که به جهت تعمیر استعمال می شود و… می‌تواند متعدد باشد. تصویر 360 جايگاه همین دوربین را می قدرت به یاری خصوصیت های قابل انعطاف افزاری فوق العاده که بر روی اپلیکیشن اندروید و iOS برنامه وجود دارااست به صورت یک تصویر واحد نیمکره یه یکسری تصویر مربعی تماشا کرد. حیاتی دوربین لامپی به سادگی می توانید چیدمان تصاویر آیتم حیث خویش را ایجاد کنید. سیستم دوربین مدار بسته سرمایه گذاری قابل توجهی برای شما محسوب می شود. شما می بایست مطمئن شوید که نصاب اقدامات احتیاطی به جهت ضد آب شدن دوربین را انجام می دهد. جايگاه بندی دوربین هایIP، مقدار حفظ ارائه شده بوسیله محفظه دوربین را نشان می دهد. چنانچه دوربین های امنیتی شما در داخل باشد، به احتمال فراوان نیازی به دوربین حساس سکو IP بالا نخواهید داشت. همین سیستم در معمولی ترین حالت از یک آنتن، یک تقویت کننده و یک یا چند اسپلیتر یا تقسیم کننده تشکیل شده است. تقویت کننده خروجی آنتن را تقویت می کند تا پس از تقسیم سیگنال ها مبتلا افت نشوند. وظیفه اسپلیتر یا تقسیم کننده هم تقسیم نمودن هم اندازه سیگنال محل ورود دربین خروجی هاست. پروتکل در لغت به معنای آداب و رسوم، تشریفات و هم توافق هست که همین مفاهیم، کلیدی کاربرد رایانه ای آن نیز سازگار است. درحقیقت، پروتکل کلمه میباشد از تیم استانداردی از قوانین و توافق ها که گزینش می نمایند چگونه رایانه های باطن یک نتورک کلیدی نیز ارتباط برقرار کنند.

دستگاه مرکزی خط ثابت دزدگیر کیپر Keeper-Kp 2015 T

در کنار این دو مارک پرطرفدار شما می توانید دوربین مداربسته را از برند های برتر اهل ایران حیاتی میزان مرغوب بودن مناسب و قابل رقابت اهمیت برند های خارجی و مهم جایگاه قیمتی ذیل خیس خریداری کنید. برند ریکو، اکسوم و تایفون از گزاره مارک های پیروز اهل ایران محسوب می شوند. علاوه بر وضوح تصاویر، مواردی همچون برند، ارتفاع عمر کالا، وضوح تصاویر در شب و … جزو فاکتور های حساس در میزان مرغوب بودن دوربین مداربسته محسوب می شوند. وجود دوربین مدار بسته در این گوشه و کنار موجب می شود که سارقین کمتری جرأت سرقت از طلافروشی را داشته باشند، همچنین درصورتیکه کسانی زیر تیتر مشتری به فروشگاه وارد شده و به طور هوشمندانه ای قصد سرقت داشته باشند، به راحتی مهم مشاهده تصاویر ثبت شده قابل شناسایی هستند. دوربین مداربسته پلاک خوان یا سیستم های ANPR قادرند تا مهم تشخیص پلاک اتومبیل ها به راحتی شخص خاطی را شناسایی کنند. هدف از کارگزاری این دوربین ها کنترل تردد، کنترل ازدحام و جرایمی نظیر سرعت بالا یا بوستان ممنوع است. با اعتنا به گوشه و کنار هنگام خرید کردن این دوربین‌ها می بایست به اندازه فاصله کانونی لنز دقت نمود که هر چه مسافت کانونی لنز بیشتر باشد زاویه دید کاهش و فاصله عمده و یا هر چه میزان فاصله کانونی کمتر زاویه عمده و فاصله کمتری می توانیم داشته باشیم. در حالا حاضر برندهایی در بازار بررسی چهره ای ایران وجود دارا هستند که گارانتی‌های متمایز دارند. شرکت های نوظهوری که سپس از همین جریانی که در بالا به آن اشاره شد، گارانتی محصولات را برعهده می گیرند. اولین دوربین‌های زیر کانال در سال ۱۹۹۶ به وسیله شرکت "Axis" با به کارگیری از شالوده نرم‌افزاری لینوکس تولید شد. این دوربین‌ها براساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی گردیده بود و از استانداردهای IP برای ارسال تصاویر در قالب دیتاها استفاده می‌کرد. دوربین مداربسته از طرز تصویب اطلاعات چهره ای یک محفظه قابلیت پیگیری شخصی یا این که قضایی پس از وقوع دانسیته را مهیا می‌کند. امروزه استعمال از تصاویر دوربین‌های مداربسته در مرحله شهر به قسمتی از فرایند پیگیری پلیس و سازمان‌های امنیتی تبدیل شده. داشتن تصویر از محل وقوع جرم، پروسه اجرای آن یا این که اشخاص خلاف کار درگیر، قابلیت پیگیری و جلب مجرمین را به شدت بالا می‌برد. از منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده در دوربین‌های مداربسته به عنوان یک گواهی کاملا معتبر شناسایی می گردد و می‌توان به راحتی به آن نسبت دادن کرد. ویدیو پایین هم آموزش کهن تر ما مهم عنوان راهنمای خرید دوربین مدار بسته هست دیدن این تدریس نیز خالی از مهربانی نیست. حساس دقت به توضیحات ابلاغ شده در صورتی که به تعداد دوربین های مداربسته متعددی برای مثال بالای 12 عدد به جهت یک محفظه بزرگ نیازمندید از دوربین های مداربسته شبکه یا این که IP استفاده کنید (البته همین مورد به هندسته گوشه و کنار شما نیز بستگی دارد ). این جور از دوربین های مداربسته بیشتر مونتاژ کشور‌ایران هستند و دارای این که مارک یگانه خودشون رو دارند عمده به اسم no name شناخته می شوند. اکثر دوربین های مداربسته موجود در بازار از این دسته دوربین ها هستند. برای خرید این نوع دوربین های مداربسته می بایست اعتنا متعددی به خرج داد چراکه بازار پر است از فرآورده های بی میزان مرغوب بودن کلیدی دوام و ارتفاع عمر پایین. تصاویر ضبط شده در همین مدل دوربین های مدار بسته به صورت آنالوگ به دستگاه دی وی آر ارسال شده و در آن جا پس از پردازش، به فرمت دیجیتال تبدیل می گردد. دوربین های مدار بسته آنالوگ به نسبت دیگر دوربین های مدار بسته ای که در اکنون حاضر وجود دارند از کیفیت پایین تری برخوردار می باشد. تاریخچه استعمال از اولی دوربین های مدار بسته مهم سال 1942 باز می گردد که ارتش آلمان به جهت نظارت بر روند پرتاب موشک های خود از سایت خبریان به کارگیری نمود و او‌لین دوربین های تجاری کلیدی اسم Vericon در سال 1949 در آمریکا به بازار عرضه شدند. دوربین های مدار بسته نسبت به ویژگی ها و کاربرد هایی که دارا هستند به جور های گوناگونی تقسیم می شوند که در ادامه مطلب ” مشاوره خرید دوربین مدار بسته ” به شرح آن ها می پردازیم.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن