حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای مجازی

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه لوازم خانگی اهمیت پشتوانه واردات مست

توسط ATRINNEWS در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>مغازه</span> <span class=changed>تازه</span> <span class=changed>لوازم</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه لوازم خانگی اهمیت پشتوانه واردات مستقیم، مولودی محصول Moloudimall

فروشگاه اینترنتی اسباب خانگی تیم مولودی جنس مهم بیش از سه ده سال عمل فن ای در راستا اسباب خانگی، به این معنی که از سال 1370 مشغول به کار و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، تیم مولودی محصول در زمینه فروش اسباب و اثاث خانگی دارای دقت به استانداردها و نیاز مشتریان اهمیت بالاترین میزان مرغوب بودن و مناسبت ترین قیمت، عمل خود را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی آغاز کرده است.

هم اکنون مولودی مال مفتخر است که اهمیت دقت به راضی بودن مشتریان و همکاران جزوء خوش اسم ترین های بازار لوازم خانگی جمهوری اسلامی ایران باشد. در گفتگویی که اهمیت مادح مولودی مدیر ارشد این مجموعه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان همین مجموعه همپا آوردیم:

امید میباشد که مشتریان دائمی و دیرین نیز حساس حضور در باشگاه مشتریان سایت مولودی مال، ما را مفتخر کنند و همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه سایت اینترنتی اثاثیه خانگی مولودی محصول برای مشتریان کهن به کار گیری نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال رضایت مشتری عزیز از خرید کردن خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به سایت مولودی کالا میتوانید از آدرس زیر به کار گیری نمایید:

آدرس وبسایت قانونی گروه مولودی مال: مولودی مال

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سال های قبلی به عنوان یک عدد از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، همین شرکت عمل خود در راستا اثاثیه خانگی را از سال ۲۰۱۸ حیاتی واردات محصولات اساسی میزان مرغوب بودن دیجیتال آغاز کرد. محصولاتی عمدتا با مارک های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست همین شرکت از به عبارتی ابتدا بر همین اورجینال بوده هست که لیاقت مشتری کالی ناب خرید یک فرآورده مهم کیفیت و راضی بودن بخش میباشد و نه هر کلایی با هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از بها رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی میباشد وقتی که هدف شما هم ارائه محصولات اهمیت میزان مرغوب بودن و نیز بها مناسب و رقابتی هست کار پیچیده و مشکلی را پیش روی خویش کالی ناب خواهید گذاشت. ولی این مجموعه امیدوار میباشد که به کمک معبود و کارایی همکاران همچنان که تا به امروز در به وقوع پیوستن همین کلیدی برنده بوده‌اند در آتی هم جهت جلب راضی بودن مندی بخش اعظم مشتریانشان عملکرد ببیشتری صورت بدهند.

کالی ناب بی حریف در قیمت محصولات شیائومی در بازار

در ضمن دکان کالی ناب رو در زمینه محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی اهمیت ارزش رقابتی و دوچندان عالی به نسبت بازار بها محصولات شیائومی در حیث گرفت.

برای مراجعه به فروشگاه کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر بر روی لینک و پیوند تحت کلیک نمایید:

آدرس وب وب سایت دکان اینترنتی کالی ناب: کالی ناب

لوگو کالی ناب
لوگو دکان کالی ناب

فروشگاه محصولات خانه و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک وب سایت آیتم پسند برای بانوان و نوعروسان خلل پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به تیتر یک بازرگانی مطمئن و به شکل حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته میباشد و از ابتدا سرمایه خود را بر تهیه و تنظیم محصولات با کیفیت بنا گذارده است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره فروشگاه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا حساس خدماتی گوناگون و گلچین نمودن از بهترین برندهای بازار به جای همگی چیز فروشی و فروش نامطمئن، با نگاهی اهمیت و هدف رضایت مشتریان خود را از در بین تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خویش تعیین کند؛ مطمئن‌تر، دارای کیفیت‌تر و حیاتی ارزش های منصفانه را به مشتریان جانِ خویش ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اثاثیه خانگی اورجینال

در ارتباط دارای وب سایت خانگی لند کلیدی رئیس فروش متشخص این گروه توانمند و اهمیت میزان مرغوب بودن حرف کردیم و از میزان مرغوب بودن محصولات و تنوع فراوان زیاد این تارنما به نسبت سایر سایتها فروش اینترنتی محصولات اسباب خانگی سوال پرسیدیم، ولی پاسخ آقای هیمن عبداله پوری بسیار دیدنی و کافی بود:

در سال چهارم فعالیت خواستیم کاری بزرگ‌تر کنیم و قدمی جدید برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و اصلی مجموعه‌ای از بهترین مرکز ها مستقیم صادرات محصولات اسباب خانگی و اثاثیه جانبی بر سر میز گفتمان نشستیم و حیاتی متخصصین همین راستا در جهت همکاری به جهت پشتیبانی و راهنمایی خرید کردن مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه این مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیریت فروش تیم خانگی لند

مشاهده و باز‌نگری محصولات تارنما خانگی لند پیشنهاد میشه، مخصوصا برای بانوان و دوستانی که برای تنظیم جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو مغازه اینترنتی خانگی لند

آدرس سایت خانگی لند یکی از بهترین مراجع تهیه و تنظیم و خرید کردن جهیزیه عروس از بانه: خانگی لند

پیشرومال یک تارنما جامع از اثاثیه خانگی و محصولات تکنولوژی روز جهان pishromall

سایت فروشگاه اینترنتی پیشرو مال ، از زیر مجموعه سایتهایی می باشد که تمرکز مهم آن‌ها بر محصولات خاص و تکنولوژیک است، این دکان در سال 1400 اساسی فروش محصولات وبسایت آمازون در کشور‌ایران و مهم بها کاهش از همین تارنما بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به شکل جدی، فعالیت خویش را در راستا محصولات 'خانگی گجت و جانبی کلیدی کیفیت و گارانتی دار در سال 1401 شروع کرد. هدف همین تیم فروش محصولات اهمیت کیفیت و اهمیت بها های مناسب و خدمات متمایز از دیگر سایت ها می باشد. تیم پیشرومال کارایی بر ارسال محصولات در سرعت بالا ترین روزگار و بالاترین سرویس ها را دارد.

مشاوره خرید کردن و پشتیبانی مشتریان در کمترین روزگار ممکن را دارد. بها محصولات موجود در پیشرومال تلاش شده همواره به روز باشد و میتوانید با تصور سهل وآسان ثبت توصیه نمائید.

در واقع مسئله خاصی که پیشرو کالا را در گوشه ای این مقاله ما گنجانده حضور گسترده محصولات وب سایت غالب آمازون در محصولات همین سایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به این وب سایت بزنید، ممکن است شما هم مانند ما محصولاتی رو اونجا پیدا کنید که در سایر سایتها یا سرچ های اینترنتی ایرانی نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: پیشرومال

فروشگاه پیشرومال
لوگو فروشگاه پیشرومال

یک وبسایت بینظیر به جهت خرید لپ تاپ استوک، برند اسم آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمین آیتم از لیست معرفی 1+4 مغازه برتر، فروشگاهی غیر لوازم خانگی البته حتمی به جهت علاقمندان به لپ تاپ و خرید لپ تاپ، فروشگاه اینترنتی آبیدر استوک به تیتر وب سایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ سرگرم به کار شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این امکان را به جهت مشتریان مهیا می‌آورد که ارزش ها را مقایسه نمایند و بتوانند مدل‌های متنوعی را بررسی کنند. نکته دیدنی در آیتم لپ تاپ استوک ارزش آن است. میزان دارایی آیتم نیاز به جهت خرید کردن لپ تاپ استوک نسبتاً یک سوم بودجه آیتم نیاز به جهت خرید یک لپتاپ تازه اساسی مشخصاتی شبیه است.

اما آنچه دکان لپ تاپ آبیدر استوک را از سایر رقبا متفاوتی می کند، علاوه بر ارزش منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره عالی قبل از خرید کردن لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید کردن هر لپ تاپی اساسی این مجموعه در ارتباط باشید و محصولات این مغازه رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید فارغ از نگرانی

مسئله حیاتی در خرید کردن لپ تاپ های استوک کیفیت و اطمینان از کارکرد و سالم بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار خوب برای راحتی تصور مشتریان، بدون شک قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای تمام دستگاه را برای مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت استعمال مشخصی را برای کاربران در حیث گرفته اند که در صورتی که در زمانه به کار گیری مشکلی متوجه دستگاه شد سوای هزینه دستگاه را بازگشت دیتا و یا این که هزینه را به حساب خرید کننده واریز مینمایند و یا این که دستگاهی سوای خلل احتمالی برای ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که بوسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، امکان تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. اهمیت توجه به حجم بالای سفارشات، عملکرد کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کمتر از ۴ روز کاری)

برای خرید و یا تماشا جور های محشر لپ تاپ استوک حتما به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و ارزش لپ تاپ استوک : آبیدر استوک

در غایت در یک جدول میتونیم این چهار فروشگاه رو اهمیت نیز مقایسه کنیم:

در جدول زیر سعی کردیم بهترین ویژگی های هر فروشگاه اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه سرویس ها 1+4 فروشگاه معرفی شده

در صورتی که شما نیز فروشگاه مهربانی میشناسید مطلقا معرفی کنید.

نکات حیاتی در خرید اینترنتی

امکان خرید و فروش امن از طرز اینترنت، علتی دارای به جهت موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی است. بسیاری از مشتریان نسبت به این دسته معاملات شک و تردید دارا‌هستند چون نگران‌اند که داده ها شخصیشان به وسیله هکرها یا کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. اهمیت کمک علم روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در اکنون پیشرفت‌ هستند و هر روز به جهت امنیت و راحتی عمده خرید و فروش اینترنتی یک استراتژی تازه ابتکار عمل می‌شود. اصلی وجودِ این، هنوز نیز بسیاری از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در استفاده از اینترنت شک و تردید دارند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته اصلی که در خرید اینترنتی بایستی به آن دقت نمایید همین میباشد که خرید کردن خود را از یک وب سایت اعتبار و خوش سابقه انجام دهید. قطعا نظرات اعضا در رابطه اصلی ارآیه محصول و رضایت مشتریان را در لحاظ بگیرید.

به این نکته توجه نمایید که به جهت پیدا نمودن تارنما های اعتبار در نتیجه ها کاوش ممکن هست تقلبی صورت دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس همت نمایید تارنما هایی که میشناسید را گزینش کنید نیکی لزوما تارنما هایی که در نتیجه های ابتدایی google بالا آمده اند. در اسم تارنما مراقب خطا املایی یا این که دامنه ی آن (به عنوان نمونه .net به جای .com .net) باشید و مطلقا از صدق و درستی نشانی سایت اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای اساسی ssl دارای خرید کنید

هرگز حساس به کار گیری از کارت اعتباری خویش از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاشتن نکرده میباشد ، هیچ خرید کردن آنلاین و یا این که پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. البته همین آیتم را به چه صورت متوجه شویم؟ سایتی که اصلی SSL رمزگذاری شده هست آدرس اینترنتی آن مهم HTTPS آغاز می شود خیر فقط مهم HTTP.

علاوه بر این نمادی از یک قفل ریز هم در نشانی توشه آن ظواهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار آدرس یا نوار موقعیت زیر قرار دارااست که جایگاه قرارگیری آن ، بستگی به دسته مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS حال حتی در وب سایت هایی که خرید کردن اینترنتی را ارائه نمی دهند نیز فعال می باشد ونشانه ای از امن بودن آن وب سایت دارد. همین استاندارد تا جایی اهمیت میباشد که گوگل Chrome هر ورقه ی بدون رمزگذاری SSL را به تیتر “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

از رمز دوم پویا استفاده کنید

رمز پویا کارت بانکی یک عدد از اصلی‌ترین موردها امنیتی به جهت خودداری از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های گوناگون برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. همین روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی حیاتی روش‌های گوناگون برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در میهن فراوان گسترده شده و بسیاری از اشخاصی که داده ها کمی از روش‌های سارقان امروزی دارا‌هستند دچار ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در موقعیت رمز ثابت شما برای خرید کردن اینترنتی یا این که انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم همیشگی دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری مانند شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به شیوه فیشینگ سارقان به شکلی اعضا را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک برگه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا همان رمز پویا راهکاری برای وصال به امنیت در سرویس ها اینترنتی است. در علیه رمز ثابت، رمز پویا قرار دارااست و به معنای واژه رمزی است که می‌تواند فقط به جهت یک توشه در تراکنش آیتم استفاده قرار گیرد. بر مبنا آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ برهان شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در مرزوبوم است. به همین خاطر به کار گیری از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز اثبات در دستور فعالیت قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود مهم جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی همه بانک‌ها می‌توان مقدار قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کمتر داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کمتر می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای به کارگیری از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر بار خرید اینترنتی یا این که پرداخت‌های تهی دست رمز دوم کارت، از رمز پویا که بانک در اختیارشان قرار می‌دهد، به کار گیری کنند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین عمل هایی که در سال های اخیر در داخل سرزمین آغاز شده، ثبت و هدایت مغازه های اینترنتی است. آرم اعتماد الکترونیکی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور ایران به مغازه های آنلاین داده می شود بهترین رویکرد برای تشخیص و شناسایی یک وب سایت اعتبار از وب وب سایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی فروشگاه های آنلاین می توانند اهمیت ثبت نام اینترنتی در سامانه نشانه اعتماد الکترونیکی به آدرس www.enamad.ir درخواست ثبت دیتاها و اختصاص علامت اعتماد را داشته باشند. همچنین تمامی دکان های آیتم تایید می بایست نشانه اعتماد الکترونیکی را (که به صورت یک e آبی رنگ به یار یک یا این که تعدادی نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: به عبارتی طور که می دانید جعل نمودن یک آیکون گرافیکی کار چندان دشواری نیست. در عاقبت چنانچه می خواهید از امنیت یک وب وب سایت کاملا مطمئن شوید کافی هست به برگه به دست آوردن و کارهای دارای علامت اعتماد الکترونیکی در این وب تارنما مراجعه کنید و اساسی یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن سایت مورد نظر اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین برای خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به خزانه های طرف قرارداد به کار گیری می کنند. پس در این نخست می بایست توجه داشته باشید که هیچ گاه به فروشگاهی که به جهت انتقال مبلغ خرید کردن از شماره کارت فردی استعمال می نماید اعتماد نکنید. درگاه های بانکی اصلی استفاده از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را کلیدی بانک گزینه نظر برقرار می کنند. به این ترتیب اگر به نوار نشانی وب تارنما بانکی که از طریق فروشگاه به آن متصل شده اید دقت کنید، در شروع آن می بایست عبارت https را تماشا کنید. در صورتی که برگه خزانه آیتم لحاظ با کلمه http است هرگز داده ها حساب بانکی خود را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در زمان وارد نمودن دیتاها کارتتان در کاغذ بانک مورد نظر، حتی در صورتی که تمامی شرایط دیگر نیز مثبت بودند تا جای ممکن از ورقه دکمه های مجازی (Virtual Keyboard) به کارگیری نمایید تا ضریب امنیتی کار شما بالاتر باشد. همچنین تا حد قابلیت از کافی نت ها و رایانه های موجود در مرکز ها عمومی مانند مدرسه ها و کالج برای انجام خرید کردن اینترنتی استعمال نکنید.

از مرورگر به روز به کارگیری کنید

بسیاری از اشخاص از مرورگرهای دیرین و غیراستاندارد مانند internet اکسپلورر ورژن ۶ یا مرورگرهای دیرین دیگر استفاده می‌کنند.

توجه فرمایید که چنانچه به سالم اطلاعات خویش مهم می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صدق روی مرورگر خود ببینید، از آخرین نسخه مرورگر آیتم علاقه‌تان به کار گیری کنید. چون در اصل مرورگرها خویش اساسی مشکلات و حفره‌های امنیتی هستند که اهمیت کشف آنها نسخه‌ای نو جهت پوشش این حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از نهایی ورژن مرورگرتان برای خرید الکترونیکی به کار گیری کنید.

 

روش فعالسازی رمز پویا به جهت خرید کردن اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی صرفا و صرفا بوسیله بانک صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر خزانه می‌توانند به جهت اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خویش به شعب آن بانک مراجعه کنند. همینطور دریافت رمز پویا از طرز اس ام اس و یا این که راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های مهیا شده برای ارائه آن به مشتریان به وسیله بانک‌ها است. بانک مرکزی نیز اصلی هدف تحلیل و راهبری این پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از شروع دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در اکثر بانک‌ها باجه‌ای به خواسته ارائه سرویس ها الکترونیک در حیث گرفته شده و مشتریان هر خزانه برای اخذ هدایت و سرویس ها مرتبط کلیدی رمز پویا می‌توانند به همین باجه‌ها مراجعه کرده و خدمات دریافت کنند. همچنین در شکل پیدایش مشکل، مشتریان می‌توانند این با را از طریق روابط‌عمومی مدیر شعب هر خزانه پیگیری کنند. یا این که کلیدی مرکز پشتیبانی تلفنی بانک تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، خدمات پرداخت اینترنتی را از طرز یکی از از بانک‌های کشور دریافت می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین هنگامی می‌خواهید مرحله پرداخت وجه را از روش کارت انجام دهید وارد درگاه پرداخت بانک مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی دارای طراحی و تولید درگاه‌هایی شبیه به درگاه‌های اساسی بانکی و آدرس‌های شبیه آن را در اختیار اعضا قرار دیتا و به محض وارد کردن دیتاها بانکی، اقدام به سرقت دیتاها حساب‌های بانکی و در نهایت سرقت وجوه از حساب بانکی کاربر می‌کنند، لذا می بایست نسبت به فعال کردن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خود اقدام کنند.

مجرمان سایبری دارای ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و باور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، لوازم خانگی و بسته‌های هدیه مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا کاربر را وارد برگه جعلی و شبیه سازی شده بانک کرده یا در بعضا از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش نظیر دیوارو شیپور اقدام به گرفتن بخشی از پول فرآورده به تیتر پیش پرداخت یا همان بیعانه کرده و آن گاه انقطاع ارتباط می‌کنند.

در پایان باز هم باید به همین نکته اشاره نماییم که یک مغازه اعتبار را نمی توان فقط حیاتی اعتنا به درجه آن در وب سایت هایی مثل الکسا یا تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن آشنایی و ممکن می باشد یک ورقه فروشگاهی معمولی در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب وب سایت پر زرق و الکتریسیته اینترنتی با هزاران بازدید کننده و جايگاه جهانی بالا داشته باشد. با رعایت این نکات ساده می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در ده سال اخیر، با اعتنا به سرعت بالای خرید، سرعت بالای ارسال، هزینه کاهش و صرفه جویی از اتلاف وقت افراد به خرید کردن اینترنتی رغبت مضاعف زیادی نشان داده‌اند اما نکته‌ای که همواره از آغاز کسب و کارهای اینترنتی مطرح بود و افراد نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که اصلی توجه به دغدغه‌های افراد در دنیای کنونی، خرید کردن اینترنتی در هر جایی از دنیا فرارو گریز ناپذیر است. از همین رو ملاحضات و نکات بالا از مهمترین مواردی میباشد که می‌تواند برای اعتماد به یک مغازه اینترنتی به شما امداد کند و دوراندیشی شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آتی بالا چیره شود تا در نهایت خرید کردن اینترنتی بدون دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم این مقاله توانسته باشد برای شما در خرید کردن اینترنتی خوبتر کمک کننده و راهنما باشد.

با تشکر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن