زندگی، مرگ و مبل شنی

آیا مبلی نیاز دارید که در هنگام آمدن از کار و فعالیت و یک روز پر مشغله بتوانید روی ان خستگی خود را به در کنید

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

آیا مبلی نیاز دارید که در هنگام آمدن از کار و فعالیت و یک روز پر مشغله بتوانید روی ان خستگی خود را به در کنید ؟ باید به شما عرض کنم که مبلمان شنی یا بین بگ به دلیل پشتیبانی کردن از کیفیت پارچه مناسب ،قیمت نسبتا کمتر از سایر مبلمان های بازار ، اندازه های متفاوت و… به هر حال بهتر است با توجه به فضایی که در اختیار دارد اندازه مبل را انتخاب کنید که دچار مشکل نشوید. ● کیفیت برش و دوخت: اگر برش مبل دقیق و به اندازه نبوده و کیفیت دوخت آن نیز قابل قبول نباشد مبل خیلی سریع از محل اتصالات پاره و سوراخ شده و نیاز به تعمیر پیدا میکند. آستر مبل شنی، در لایههای زیرین قرار گرفته است بنابراین، ظاهر آن چندان قابل اهمیت نمیباشد. از جمله سمهای قابل استفاده در ایران، اسپری درمین میباشد که در داروخانهها در بستهبندیهای ۶۰ میلیگرم و ۲۵۰ میلیگرم فروخته میشود. ᠎This po st has  been cre᠎at᠎ed  with GSA C onte​nt Generat​or Dem᠎over si on.

که از طول عمر بالاتری نیز برخوردار هستند و همچنین دارای تنوع رنگ زیادی می باشد. راجع به کیفیت یونولیتهای داخل مبل هم پرسوجو کنید چرا که تأثیر مستقیمی در عمر و دوام مبل دارند. ولی مبل شني همانطور که در بالا ذکر کردیم دارای مواد داخلی فومی هستند. یعنی داخل این مبل شنی کاملا از یونولیت یا همان فیبر پر شده است ، ولی این یونولیت ها به صورت خرد شده هستند و برای همین است که به آن مواد شنی گفته شده و به این مبل ها ، مبل شنی گفته می شود . باشد. اما در این بین جانورانی هم وجود دارند که اگر تمام کره زمین را هم سفر کنید تنها در ایران یافت شده و بومی میهنمان محسوب میشوند. تمامی قیمت های این سایت بروز میباشد و تنها نمایندگی و کارخانه مبل شنی در ایران میباشد , این فروشگاه زیر مجموعه شرکت تهران اینتکس میباشد که محصولات خود را زیر نظر این مرکز بفروش میرساند تمامی مبلهای شنی دارای دو سال گارانتی تعویض میباشد که این موضوع در فاکتور های محصولات ذکر خواهد شد. در اوایل دهه ۱۳۵۰ خورشیدی سازمان حفاظت محیط زیست یک تحقیق چند ساله را برای جستجوی ببر مازندران در جنگلهای شمال ایران انجام داد اما محققان در این مدت نتوانستند هیچ مدرکی در مورد وجود ببر پیدا کنند و انقراض قطعی آن را اعلام کردند.

مبل شنی و بین بگ، مبلی است که به صورت عامیانه میتوان گفت از راحتی خیلی راحت تر است و در ساخت این نوع مبلمان از هیچ گونه چوب یا آهنی استفاده نمیشود. ● بد نیست مبلی را انتخاب کنید که جایی برای قرار دادن بطری آب یا لیوان داشته باشد. ● ضخامت پارچه رویه را بررسی کنید. ● اگر میخواهید از مبل داخل حمام استفاده کنید مدل ضدآب آب برای شما استاندارد است. ● با توجه به تعداد نفراتی که قراراست از مبل شنی استفاده کنند بهتر است سایز استاندارد آن را خریداری کنید انواع بین بگ یک نفره و دونفره در بازار موجود است که میتوانید طبق نیاز آنها را خریداری کنید. مبل های کیسه ای که با نام هایی مانند مبل شنی، هپی چیر و بین بگ در بازار نامیده می شوند، وسیله ای ایمن و راحت برای چیدمان اتاق کودکان هستند و در طرح و رنگ های فراوانی وجود دارند.

هرچند باتوجهبه دردسرهای تهیه مبل شنی در فضاهای کوچک و هزینه بالای ساخت تکی، عملا این کار توجیه اقتصادی چندانی برای شما نخواهد داشت؛ بنابراین اگر به یک صندلی شنی در منزل یا محل کارتان نیاز دارید، خرید مبل شنی در طرح و رنگ موردنظرتان سادهترین راه ممکن به شمار میرود. بین بگ طرح لابی برای اتاق های نشیمن خیلی شیک و راحت به نظر می رسد. الهام گرفته شده از طراحی وسپای کورادینو دآسکانیو برای شرکت سهامی پیاجو در سال ۱۹۴۶ میلادی، به ماهیت طراح ارزش افزود. در حقیقت روز به روز، مدلهای جدیدتری از مبلمان ساخته و روانه بازار میشوند که از جدیدترین آنها میتوان به مبل شنی و مبل توگو اشاره نمود. امروزه در ساخت برخی از انواع مبل توگو، اهرم و دستهای در کنار مبل، تعبیه شده است که افراد میتوانند با استفاده از آن، پشتی مبل را در زاویه مورد نظر خود را تنظیم کرده و سپس از آن استفاده کنند. نشیمن راحت و پشتی مناسب برای تکیه دادن و حالت پذیری بدنه مبل از خصوصیت های مهم مبل شنی به شمار میرود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن