صنعت موسیقی در مورد جکوزی بادی چه چیزی می تواند به شما بیاموزد

هر فرد در زمان استفاده از حمام در حالت عادی حدود ۱۸۰ لیتر آب مصرف مینماید. بدیهی است که هر شخص در بدو ورود به

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

هر فرد در زمان استفاده از حمام در حالت عادی حدود ۱۸۰ لیتر آب مصرف مینماید. بدیهی است که هر شخص در بدو ورود به جکوزی در حدود بیست دقیقه از امکانات ماساژ جکوزی استفاده مینماید. زیرا گرمای آب به کودک درون رحم مادر آسیب جدی وارد مینماید. همچنین یک درپوش بادی نیز به همراه تمامی جکوزی بادی اینتکس و بست وی قرار داده شده که می توان بعد از هر بار استفاده از جکوزی بادی به گرم ماندن آب درون جکوزی بادی کمک کرد و همچنین از ورود هر گونه حشره و یا شاخ و برگ درختان جلوگیری نمود . بهترین جکوزی بادی با برند اینتکس در نمایندگی اینتکس به فروش می رسد که برای خرید تنها می توان به این محل مراجعه کرد. جکوزی یا در محل ساخته میشود یا بهطور پیشساخته تهیه شده و در محل نصب میگردد. بر روی برخی از این جکوزی های بادی چند عدد موتور جت تعبیه شده است که از طریق درجه تنظیم گرمای آب جکوزی بادی و فشار موتور جت که به همراه پمپ باد تعبیه شده بر روی بدنه جکوزی بادی قرار دارد فشار و درجه موتور جت جکوزی بادی را نیز کم یا زیاد کرد و در برخی موارد نیز تنها حباب ساز در کف جکوزی بادی قرار داده شده است که کارکرد آن نیز به همین صورت خواهد بود.

میتوان آن را با شلنگ به جای دیگری انتقال داد و یا برای آبیاری باغ، باغچه و شست و شو استفاده کرد. در این حالت بدن انسان برای تنظیف کاملاً آماده است زیرا آب به جسم چربیهای آلوده موجود بر روی پوست نفوذ کرده و به سادگی این چربیها آماده جدا شدن از بدن هستند لذا پس از این مرحله ماساژ شما به سادگی توسط بلوئرهای کف جکوزی و مقدار کمی شامپوی مایع کل جکوزی را تبدیل به یک وان پر از کف خواهید کرد. این کالا بسیار کوچک و راحت قابل نصب بوده که میتوان در کمتر از نیم ساعت این محصول را آماده به آبگیری کرد، جکوزی بادی از انواع محصولات پرتابل، سیار یا پیش ساخته بوده که براحتی قابل نقل و انتقال است کافیست آب آن را توسط رابطهای مخصوص که به شلنگ آب متصل میشوند خالی کرده و باد جکوزی را خالی نمایید، جکوزی پیش ساخته نیازی به هزینه های ساخت و احداث جکوزی بتنی را ندارند، دارای ظرفیت های مختلفی هستند و آب را تا درجه مناسب گرم میکنند، با برق شهری کار میکنند و دارای پمپ ماساژ یا همان جت میباشند، بعضی از مدل جکوزی خانگی دارای یک گرمکن است و بعضی دیگر بدون گرمکن هستند.

 Post h᠎as ᠎been g᠎en er at​ed ​by G​SA C ontent  Gen er ator Demov​ersi᠎on!

جکوزی بادی اینتکس و بست وی از سری محصولات پر طرفدار و پر فروش بادی می باشند که بسیار پرکاربرد و جایگزین مناسبی برای جکوزی های بتنی و سنگی خواهند بود که از قابلیت پرتابل بودن و قابل حمل و جابجایی بسیار ساده و آسان نیز برخوردار هستند و بدون نیاز به مصالح ساختمانی و کندن زمین و تنها با استفاده از یک سطح صاف و بدون شیب می توان در مدت زمان کوتاهی با کمک پمپ باد برقی دو کاره ای که بر روی تمامی جکوزی های بادی تعبیه شده است از داشتن یک جکوزی بادی پرتابل بهره مند بود. جکوزی بادی دارای بدنه ای عایق است که می تواند میزان دمای بالای آب را تحمل کند و دچار آسیب نیز نخواهد شد. در نتیجه کسانی که از محصول استفاده می کنند قادر هستند بر اساس نیاز خود دمای آب را مشخص کنند تا به سرعت بدنه باعث گرم شدن آب داخل خود به میزان مورد نیاز شود. از جکوزی به منظور رفع خستگی و ماساژ آبی استفاده میشود. برخی از جکوزیهای مدرن دارای تجهیزات و امکاناتی مانند ماساژِر، سیستم تزریق گاز ازن به منظور استرلیزه کردن آب، چراغهای زیر آب، چراغهای پسزمینه، صفحه کنترل کامپیوتری، رادیو، اسپیکر ضدآب، ریموت کنترل و بالشتک زیرسری میباشند.

این پمپ دارای چند منوی مختلف برای روشن کردن، بالا و پایین آوردن درجه آب، روشن شدن جتها یا ماساژور آب، روشن و خاموش کردن گرمکن جکوزی، فیلتر کردن به منظور تمیز نگه داشتن آب و تبدیل درجه سانتیگراد به فارنهایت میباشد. جکوزی یکنفره مانند وان حمام بوده وجهت تأمین فشار مورد نیاز جتها از یک پمپ استفاده میکند. معمولاً از سرامیک و کاشی برای تزیین جکوزی استفاده میشود. بدنه جکوزی یکنفره که در حمام یا در اتاقها نصب میشود معمولاً از جنس فایبرگلاس ساخته میشود. جکوزی از نظر گنجایش به دو دسته یکنفره و چندنفره تقسیم میشود. جکوزی های بادی را با دو برند اصلی شرکت اینتکس و شرکت بست وی آمریکا در اشکال دایره و بیضی و مربع یا مستطیل تولید میشوند که نسبت به فضا های مختلف قابلیت نصب و اجرا را دارند . پمپ تصفیه پمپ تصفیه در سیستم جکوزی مانند کار پمپ تصفیه استخر میباشد آب را از کف جکوزی گرفته و پس از عبور از صافی اولیه به سمت صافیهای اصلی هدایت میکند. این کالا دارای دستگاه هیتر بوده که به صورت دیجیتالی امکان تنظیم دما ، فشار آب و تصفیه آب را بهره مند خواهد بود. اجزای سیستم تصفیه جکوزیهای چند نفره تجهیزات استخرهای کوچک میباشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن