سه بسیار مفید مفید قایق بادی ایده‌ها برای کسب و کار

اگر به دنبال خرید یک قایق حرفه ای هستید پیشنهاد می شود تا از نمونه ای برای این منظور استفاده نمایید که قابلیت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اگر به دنبال خرید یک قایق حرفه ای هستید پیشنهاد می شود تا از نمونه ای برای این منظور استفاده نمایید که قابلیت نصب موتور را داشته باشد. در ضمن، اگر شما روستایی اره برقیدار را شکست دهید، یک زمرد به زمین میاندازد. به طبقه و به به اتاق خوابی بروید که در ابتدا کلید نشان را آنجا پیدا کرده بودید. جنس بدنه قایق بادی از PVC وینیل با ضخامت های خوب بوده که در مدل های حرفه ای تر این ضخامت بیشتر شده و از برزنت و همچنین الیاف شمعی نیز برای بدنه اصلی استفاده می شود تا علاوه بر داشتن مقاومت بالا در برابر دما و فشار آب در برابر ساییدگی های سطحی نیز مقاومت لازم را از خود نشان دهند. قایق بادی همانند برخی از محصولات بادی تولید شده دارای تنوع بسیار بالایی بوده که این تنوع از نظر ظرفیت ، ابعاد ، جنس بدنه ، نوع کاربری ، جنس بدنه ، لوازم همراه و برند های تولید کننده کاملا قابل مشاهده می باشد بنابراین مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز های اصلی خود اقدام به خرید گزینه مورد نظر خود کنند. This ᠎data h as be᠎en w᠎ritten with GSA  C ontent G᠎en erator  DEMO!

به همین منظور برخی از نکات قابل توجه برای تهیه قایق بادی به شرح زیر می باشند. قایق بادی دارای ظرفیت های 1 تا 6 نفره بوده که ظرفیت های استاندارد برای قایق ها محسوب می شود زیرا که برخی از این قایق ها به دلیل ابعاد بزرگ خود امکان جای دادن یک الی دو نفر بیشتر را در خود خواهند داشت. قسمت های آلومینیومی و فایبر گلاس که در کف قایق قرار میگیرند به صورت تیکه های مربع شکل جدا از هم و یا به صورت تا شو هستند که قبل از باد کردن قایق باید در قسمت کف قرار بگبرند و بعد بدنه قایق را باد کنید و چنانچه بلعکس این کار انجام شود به سختی در جای خود قرار میگیرد و به قایق بادی صدمه میبیند . سوپاپ دریچه هوای پیچی: این سوپاپ بعد از چرخاندن دریچه باد پیچ شونده روی درب ورود باد دیده میشود، یک زائده پلاستیکی مشکی رنگ است که از قسمت وسط خود یک سوزن پلاستیکی به بالای دریچه باد فرستاده تا در هنگام باد کردن قایق به عقب رفته و بعد از از متوقف شدن باد بجای خود برگردد، بعضی از خریداران این سوپاپ پلاستیکی را کنده و تصور میکنند سدی برای ورود هوا بداخل قایق بادی است ولی در واقع باید گفت که این سوپاپ برای جلوگیری از فشار باد داخلی است. This post was gen erat​ed by GSA Content G​enerat or DE​MO!

قایق بادی جیمینی زودیاک قابلیت نصب موتور برقی و یا بنزینی را نیز بر روی خود داشته در در صورت عدم استفاده از پارو، با سرعت بیشتری روی سطح آب شناور بمانید. همچنین در صورت امکان قایق مورد نظر محلی را برای نصب سایبان داشته باشد تا بتوان از یک سایبان جهت در امان ماندن از تابش مستقیم نور خورشید بهره گیری نمود. بهتر است تا قایق مورد نظر از وزن بسیار کمی برخوردار بوده تا بتوان به سادگی آن را در هر زمان جا به جا نمود. البته در سالهای اخیر به جای فایبرگلاس تاشو در بعضی از قایقهای بادی مثل قایق بادی جیمینی از صفحههای بادی برزنتی با تکنولوژی tritech استفاده میشود و این فایبرگلاسهای تاشو یا صفحات برزنتی بادی علاوه بر مقاومت بالایی که دارند و به استحکام قایق بادی کمک میکند؛ اجازه میدهد در زمان استفاده بتوان راحتتر بر روی قایق ایستاد و حرکت کرد. آنها معمولاً زیر ۱۲ گره حرکت میکنند در حالی که قایقهای هوایی معمولاً بیش از ۴۰ گره سرعت میگیرند.

در مقابل قایقهای بادی معمولی، قایقهای بادی حرفه ایی نیز طراحی شدهاند که قابلیت نصب موتور قایق را نیز برروی خود دارند، اینگونه قایقها از جمله قایقهای مناسب برای تفریح، گشت زنی و تردد هستند که تنها مردم عادی از آن ها استفاده نمیکنند و چه بسا گاردهای ساحلی نیز از برخی قایقها برای گشت زنی استفاده میکنند. به همین منظور در این مطلب می خواهیم به بررسی برخی از ویژگی ها و جزئیات لازم برای خرید قایق بادی بپردازیم که پس از مطالعه این مطلب به سادگی خواهید توانست یک گزینه بسیار مناسب را از میان قایق های موجود در بازار برای خود تهیه نمایید. برند های بزرگی همچون شرکت اینتکس ، بست وی و اینتایم اقدام به تولید قایق بادی کرده که از میان آنها شرکت اینتکس معروف ترین و بهترین برند محسوب می شود. قایق های بادی برند زودیاک از سری قایق های بادی حرفه ای با کیفیت ساخت بسیار بالا برای تفریحات آبی ، ماهیگیری و همچنین تفریحات ورزشی بوده که بدنه ای ساخته شده از جنس PVC برزنتی همراه با ترکیبی از الیاف شمعی دارد. قایق بادی وسیله ای تفریحی و جذاب است که شما با استفاده از آن می توانید بر روی آب های آرام و خروشان به تفریح پرداخته و لذت ببرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن