راهنمای خرید انواع قایق بادی ارزان، محکم و بادوام+ قیمت روز

از جمله امکانات و بخش های این شهربازی می توان به سینما هفت بعدی، فوتبال حبابی، واتر بال گروهی، بازی های یاران

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از جمله امکانات و بخش های این شهربازی می توان به سینما هفت بعدی، فوتبال حبابی، واتر بال گروهی، بازی های یارانه ای، بازی های الکترونیکی و مکانیکی، بازی های مناسب کودکان، مینی گلف و بولینگ اشاره نمود. این قایق بادی دارای امکانات مختلفی بوده که می توان به فضای آن اشاره کرد که برای استفاده 12 نفر به صورت همزمان طراحی شده و مناسب می باشد که می تواند بالای 900 کیلوگرم وزن را تحمل نماید. در صورت بروز هر گونه نقص و خرابی دارای برچسب تعمیرات می باشد. همچنین هر ساله تولیدات به روز و جدید قایق های جیمینی کف آلومینیوم موشکی در مجموعه سمس کلاب موجود و عرضه می شوند. از جمله برند های پرطرفدار قایق بادی جیمینی فرانسوی که در مجموعه سمس کلاب در دسترس است. شما هم میتوانید قایق خود را برای فروش به سمس کلاب بسپارید. تست سلامت کالا به مدت 48 ساعت و خدمات پس از فروش شرکت intex را دارد.

Po᠎st w as cre at᠎ed by G SA᠎ C ontent Generator D​emover​sion.

تهران اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی و تفریحی اینتکس, best way, intime, realax, columbus, sail, parsun در ایران می باشد، این شرکت در زمینه پخش و فروش محصولات بادی شامل انواع تخت بادی, تشک بادی, تخت خواب بادی, استخر بادی و استخر پیش ساخته, مبل و کاناپه بادی, وان حمام بادی ,جکوزی بادی, قایق بادی, موتور قایق, تشک مواج, تشک بیمارستانی و محصولات تفریحی چون چادر مسافرتی و کیسه خواب با قیمت شرکتی و آمادگی سرویس دهی به تمامی نقاط کشور فعالیت می کند. شرکت بازرگانی تهران اینتکس تمامی محصولات بادی و پیش ساخته و تفریحی خود را بصورت مستقیم از کشور پهناور چین به ایران وارد نموده که تمامی این محصولات دارای استاندارد های بروز امریکایی و اروپایی میباشند, این محصولات تماماً ساخت شرکت های معتبر بادی سازی که تهران اینتکس نمایندگی فروش آنها را بر عهده دارد همچون شرکت اینتکس و بست وی امریکا و شرکت های تولید چادر مسافرتی قدرتمندی همچون پاویلو بست وی و سایر برند های معتبر میباشد در حال حاضر تهران اینتکس قدیمی ترین و کاملترین نماینده عرضه و فروش انواع این نوع محصولات در ایران می باشد. نوعی قایق نجات و تفریحی بسیار محکم از جنس برزنت سخت و فایبرگلاس است که تحمل وزن بسیار بالایی دارد و از این قایق بادی برای استفاده در دریا و آبهای پر عمق استفاده میشود ، از این قایق جیمینی برای بارکشی نیز میتوان استفاده کرد این محصولات توسط شرکت های بست وی ، زودیاک ، اینتکس تولید میشوند که مارک ها و برند های معروفی در جهان هستند و تهران اینتکس افتخار دارد نمایندگی فروش این محصولات در ایران را برعهده بگیرد.

این دسته از محصولات بر اساس تاریخ تولید و ظرفیت و مشخصات فنی قیمت گذاری شده و در سایت به تدریج درج میشوند. از جمله عوامل قابل اهمیت وزنی است که قایق بادی هنگام شناور شدن بر روی آب میتواند تحمل کند. بسیار مناسب است و ظرفیت تحمل بالایی دارد.از مزیتهای این قایق بادی میتوان به داشتن طناب دور، بالشتک و جای لنسر ماهیگیری اشاره کرد. در تهران اینتکس مشتریان و طرفداران محصولات بادی می توانند متنوع ترین انواع این محصولات را مشاهده و بررسی نمایند و با دقت کامل نسبت به انتخاب محصول بادی مورد نیاز خود اقدام کنند. ما همچنین به شما توصیه می کنیم به بررسی های قایق بادی کایاک ما نگاهی بیندازید، چیزهای بیشتری نسبت به آنچه که در اینجا پوشش داده ایم وجود دارد! ما در این مطلب به شما انواع مدل های قایق بادی را معرفی می کنیم و نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید قایق بادی باید به آن ها توجه کنید، را می آموزیم. تنها مدل از این قایق که تاکنون موجب رضایت مشتریان خاصی شده، نوع دو نفره آن یعنی پسیستر 200 می باشد؛ این مدل مناسب استخرهای متفاوت بوده و در دسته بندی نوع اول قرار می گیرد. لازم به ذکر است قیمت مناسب آن بدین معنا نیست که کیفیت قایق پایین است چرا که از بهترین مواد اولیه و تکنولوژیهای روز دنیا در ساخت آن بهره گرفته شده است که تا مدتها بدون هیچ مشکلی در سفرهایتان همراه شما خواهد بود.

عرضه می شوند و قیمت ارزان تری دارند. قایق بادی یک نفره به غیر از برچسب تعمیراتی و طناب دور هیچ گونه لوازمی نداشته، اما قایق بادی دو و سه نفره طناب دور، پارو و برچسب تعمیراتی دارند. نوع دو زمانه بنزین و روغن در باک موتور ریخته میشود و در نوع چهار زمانه بنزین و روغن جدا از هم ریخته شده که این مدل دود زا میباشد.همه مدل های موتور برقی نیاز به یک باطری اتومبیل بین 60 تا 75 آمپر دارند. این قایق بادی سیهاوک دو نفره را میتوانید به راحتی و در مدت زمان کمی راه بیاندازید و از آن استفاده کنید. تعداد نفرات قابل استفاده برای این قایق بادی سه نفره می باشد. این ویژگی سبب پرفروش و پرطرفدار بودن قایق بادی ۴ نفره اینتایم ۴۰۰ شده است.قایق بادی چهار نفره اینتایم ۴۰۰ YT-099 از جنس پی وی سی ساخته میشود. پی وی سی مقاومت و انعطافپذیری بالایی داد و ضد آب و ضد حساسیت است. This artic le was wri tten by G᠎SA C onte᠎nt Gene᠎rator DE᠎MO .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن