راه های بسیار آسان برای مدیریت مبل بادی اضافی

وزن سبک و قابلیت راهاندازی و جمعآوری آسان آنها در عرض فقط چند دقیقه یکی دیگر از مزیتهای مبلهای بادی اینتکس مح

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

وزن سبک و قابلیت راهاندازی و جمعآوری آسان آنها در عرض فقط چند دقیقه یکی دیگر از مزیتهای مبلهای بادی اینتکس محسوب میشود. نام این برند از واژه انگلیسی جنگل به نام فارست گرفته شده است و این نکته را گوشزد میکند که با نبود جنگل صنعت چوب پایان میگیرد. این شرکت با تمرکز بر تغییر رفتار مصرفکننده به تولید محصولات خاص و ویژه میپردازد. این برند که بیشتر با مبلهای بادی خود شناخته شده است به فروش انواع محصولات بادی اینتکس از جمله تخت بادی، تشک بادی، استخر بادی، استخر پیش ساخته، کاناپه بادی، مبل بادی، مبل شنی، قایق بادی، موتور قایق بادی، وان بادی، چادر بادی کودکان، چادر مسافرتی و غیره میپردازد. با باز کردن لایه های بادشده زیر مبل بادی اینتکس این مبل تبدیل به تخت خواب شده و بعد از استراحت قابلیت جمع شدن به حالت اولیه را دارد و این موجب می شود تا فضای بیشتری در منزل خود داشته باشید چرا که فضای مورد نظر برای استفاده جداگانه از تخت را میتوانید برای هر کار دیگری استفاده نمایید. از جمله محصولات خواب و استراحت اینتکس می توان به تشک های بادی تک نفره و دو نفره و تخت ها بادی یک نفره و دو نفره و مبل ها و کاناپه های راحتی و مبل های بادی و کاناپه های بادی تخت خواب شو اشاره کرد .

که اینجا مبل ها بادی و کاناپه های بادی تخت خواب شو و راحتی را به شما معرفی میکنیم . از سایر مزیت های کاناپه های تخت شو میتوان به نرم و راحت بودن آن ، قابلیت چند کاره بودن آن ، سبک بودن و قیمت مناسب و ارزان آنها اشاره کرد ، که در مقایسه با کاناپه بادی تخت شو چوبی و دیواری بسیار بهتر و به صرفه تر هستند. اولین چیزی که در خصوص مبل بادی و خرید آن حائز اهمیت است این می باشد که دارای جنس مرغوب و با کیفیت باشد و در نتیجه مقاومت لازم در زمان استفاده از آن در طی مدت زمان طولانی را داشته باشد. اگر یکبار تجربه نشستن روی مبل و کاناپه بادی را داشته باشید، قطعاً از آنها استقبال میکنید. برخی از این قایق ها در رودخانه و دریاچه و دریا مورد استفاده قرار میگیرند و برخی دیگر در تالاب و سد قابلیت استفاده را دارند. این ماده انعطافپذیری و خاصیت الاستیستیه بالایی دارد و از استحکام کششی خوبی برخوردار است علاوه بر این وزن سبک در برابر استحکام بالا از دیگر خصوصیات این مبل بادی است. چرا که این دسته از مبلها نه تنها جای کمتری را اشتغال میکنند، بلکه هر زمانی که نیازی نیز به آنها نداشتید میتوانید آنها را جمع یا باد آنها را خالی کنید.  Th​is po᠎st was created by G​SA Con tent Generator DEMO᠎!

با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول میتوانید وارد سایت دیجیکالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید. این فروشگاه دارای نماد اعتماد به همراه نشان ساماندهی است که همین باعث میشود با خیالی آسوده بتوانید خریدتان را از آن انجام دهید. علاوه کاناپه بادی یک نفره و دو نفره، مبل بادی کودک و مبل بادی طبی نیز یکی از محصولات این شرکت هستند. مینوتی یک برند مبل معروف ایتالیایی است که به تولید مبلهای مدرن میپردازد. مبلمان مینوتی که در سال در سال ۱۹۵۰ توسط آلبرت مینوتی پایهگذاری و تاسیس شد، یکی از شرکتهای بزرگ در صنعت طراحی و تولید مبلمان خانگی و اداری در کشور ایتالیا میباشد. این مجموعه حاصل تجربه و مدیریت بیش از ربع قرن فعالیت مدیران شرکت رایانه صنعت است که در زمینه تولید مبلمان و صندلیهای اداری استاندارد و همچنین ارگونومیک به تولید محصول پرداخته است. مجموعه تولیدی صنعتی جهانتاب از سال ۱۳۵۳ کار خود را آغاز کرده است و از پرچمداران تولید مبلمان در ایران به حساب میآید و بیش از چهل سابقه در زمینه طراحی، تجهیز و تولید انواع میز، مبل و صندلی اداری، غذاخوری، بیمارستانی، سالن انتظار، آموزشی، پیشخوان (اپن بار)، انواع صندلیهای آمفی تئاتری، انواع میز، صندلی، کاناپه رستورانی، فستفود، کافیشاپ، تالارهای پذیرایی، هتل، سالنهای غذاخوری ارگانی و سالنهای همایش دارد.

فعالیت حرفهای مبلمان باتیک از سال ۱۳۸۵ آغاز شده است. کارخانه مبلمان مهبد، به تولید انواع مبلمان تختخوابشو میپردازد. این گروه صنعتی بزرگ که به تولید انواع محصولات غذایی و شویندهها شهرت دارد، به تولید شویندههای فرش و مبلمان نیز در سطح گسترده میپردازد. فعالین نیلپر تا سال ۱۳۸۰ بیشتر به صورت سنتی انجام میشد و با ارتقا تجهیزات این مجموعه به سمت تولید مدرن و گسترده روی آورد. خوشبختانه با وجود محصولات بادی که هر روزه توسط برندهای معتبر تولید میشوند به آسانی میتوان آنها را خریداری کرده و از محصول مورد نظر نهایت استفاده را کرد. استفاده از بهترین مواد خام از جمله اسفنج، ویسکوز، نوار کش، لایکو و متقال و استفاده از چوب روس و راش ویژگی مبلهای راحتی آذین است. این فروشگاه تمرکز خودش را بهصورت ویژهای بر روی فروش مبلهای بادی قرار داده است و بر روی آنان مانور میدهد؛ به همین دلیل، شما میتوانید انواع مبلهای بادی را در مدلها گوناگون در مستر اینتکس پیدا کنید. پیشنهاد می کنیم خرید مبل بادی خود را حتما از فروشگاه های معتبر سراسر ایران انجام دهید تا محصول شما از گارانتی معتبری نیز برخوردار شود. اما یکی از مهمترین اطلاعاتی که میتواند در انتخاب انواع مبلمان به ما کمک کند، شناخت برندهای مبل ایرانی و خارجی، سبک مبلمان تولیدی، نوع پارچه، چوب بهکاررفته در آنها و مواردی از ایندست است، آشنایی با تولیدکنندگان و فروشندگان این محصولات به ما دید بهتری میدهد که برای خرید هر نوع مبلمان، سراغ کدامیک از این برندها برویم.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن