مزایای چندین نوع عینک شنا

از آغاز نخستین دستی که پس از استارت و هر برگشت زده میشود، بدن شناگر باید بر روی سینه قرار گیرد و شانههای او ب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از آغاز نخستین دستی که پس از استارت و هر برگشت زده میشود، بدن شناگر باید بر روی سینه قرار گیرد و شانههای او با سطح طبیعی و معمولی آب در یک راستا باشند. همچنان که شناگر آمادهتر میشود، تواتر قلبی میتواند به کرانه (محدوده) بالایی منطقه برسد. باد، موج را زیاد میکند و میتواند باعث از دست رفتن کنترل شناگر شود. به هنگام هر دوره کامل یک دست و یک پای قورباغه، قسمتی از سر شناگر باید سطح آب را بشکافد (یعنی قسمتی از سر از آب خارج شود). پیشرفت بعدی، اجرای دو ضربه پا در یک دور بود یعنی دو ضربه پا در هر حرکت دست که موجب کوتاهتر و سریعتر شدن حرکات دست شد. حرکات همزمان ساق و کف پا که در صفحه عمودی و به طرف پایین و بالا انجام شوند، مجاز است. در سال ۱۹۲۸ هیئت مدیره بینالمللی واترپلو و کمیته بینالمللی شنا نیز پا گرفتند. اولین مدرسهای که در سال ۱۸۱۰ شنا را در برنامه خود گنجاند، مدرسه (فورتا) در آلمان بودهاست و به تدریج سایر مدارس از این برنامه استقبال کردهاند. واقعیت افزوده (به انگلیسی: Augmented Reality) یا مخفف آن اِیآر «AR» یک نمای فیزیکی زنده، مستقیم یا غیرمستقیم (و معمولاً در تعامل با کاربر) است، که عناصری را بر پیرامون دنیای واقعی افراد اضافه میکند.

گلفشان پیرگل با وجود نزدیکی آن به آتشفشانهای بزمان و تفتان، یک گلفشان سرد است و دمای آن بین ۲۰٫۵ تا ۳۰ درجه سلسیوس است. در این گونه آبگیرهای غیر بهداشتی، هیچ گونه مقرراتی وجود نداشت و هر کس میتوانست قبل از استحمام یا پس از آن وارد چال حوض شود و به آببازی و شنا که به معنای واقعی هم شنا نبود بپردازد. داستان بازی بلافاصله پس از پایان مسابقات مرده یا زنده ۳ روایت میشود. یک شناگر باید مسابقه خود را در همان خطی که استارت زدهاست، به پایان برساند. در واقع میتواند اطلاعات مختلف را به صورت لحظهای بر روی مکانهای مختلف در دنیای واقعی مشاهده کرد و با حرکت دوربین به هر سمت میتوان در همان جهت اطلاعات مفیدی مثل محل پمپبنزینها، رستورانها و … پایههای ورزش شنای نوین در ایران از همان استخر منظریه گذاشته شد. شنای قورباغه بهترین نوع شنا برای مسافتهای طولانی و همچنین برای نجات غریق است؛ زیرا انرژی کمتری طی این نوع شنا مصرف میشود و امکان تنفس نیز بیشتر برای شناگر فراهم است. استارت مسابقات شنای پشت و مختلط تیمی در داخل آب انجام میشود. اگر در آب و هوای خشک و خنک زندگی میکنید، در اکثر مواقع در خانه یا در محل کار تان هوای خشک تنفس میکنید.

روند رشد فناوری سالها است با جهش روزافزون وارد زندگی مردم شدهاست. نوعی مسابقهٔ شنا با مسافتهای طولانی به وسیله انواع شناها که معمولاً در آبهای آزاد صورت میپذیرد. طرز برگزاری مسابقات باعث بالا گرفتن مخالفتهایی شد که نتیجه آن برگزاری کنفرانس بینالمللی لندن در تاریخ ۱۹ ژوئیه ۱۹۰۸ است. فدراسیون بینالمللی شنا (FINA) در سال ۱۹۰۸ نه بر اثر یک حادثه بلکه از روی قصد و نیت بنیان نهاده شد. تا سال ۱۳۱۴ در سراسر ایران حتی یک استخر شنا هم نبود و فقط در اردوگاه نظامی اقدسیه تهران یک استخر برای آموزش شنا به دانشجویان دانشکده افسری ساخته بودند. ۱۹۹۰: توماس کادل زمانی که در بوئینگ به کارکنان، برای سرهم کردن کابلها در هواپیما کمک میکرد، مفهوم واقعیت افزوده را ابداع کرد. سیستمهای واقعیت افزوده قابل حمل مدرن از حداقل یک فناوری ردیابی استفاده میکنند: دوربینهای دیجیتال یا سایر سنسورهای تصویری، شتابسنجها، جیپیاس، ژیروسکوپ، قطبنمای جامد، RFID و سنسورهای بیسیم. حداقل اثر: معمولاً مورد استفاده قرار میگیرد و از گاز CN ساخته میشود که دارای اثر موقتی است و به سرعت محو میشود.

زمانیکه مقادیر زیادی اسید لاکتیک در سلولهای عضله تجمع یافت، خستگی عضلانی رخ میدهد که پیامد آنکاهش هماهنگی و سرعت است. کم شدن حرارت بدن در اثر شنا در آبهای سرد میتواند به سرعت باعث خستگی مفرط یا بیهوشی شود. شنا به شما کمک میکند تا به خوبی به بدن خود شکل دهید. شنا، اکثر عضلات بدن شما را به حرکت میاندازد، اما شما به ندرت احساس فشار بیش از حد یا کشیدگی عضلات میکنید. در فاصله زمان ۴۵ دقیقه مانده به یک مسابقه، چیزی نخورید اما آب یا یک آب میوه کوچک بلامانع است. این گلفشان نمایی زیبایی دارد و گونه منحصر به فردی است که در جهان کمیاب است. ترکهایی که در کنار آن به وجود آمده به صورت زرد رنگ میباشد که به زیبایی آن افزودهاست. چندین نظریه در زمینه تشریح گلفشانهای سرد وجود دارد، بر اساس یکی از این نظریات آب موجود در رس به دام افتاده و بنابراین تحت فشار قرار میگیرد و منجر به تبدیل رس به گل و خروج فورانی آن به سطح زمین در امتداد گسلها میشود.  Th is content has be en gen er ated with the he lp  of GSA Conte᠎nt Gene​rator  DEMO.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت عینک شنا اینتکس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن