قایق بادی کار می کند فقط زیر این شرایط

معمولا قایق های حرفه ای به گونه ای طراحی شدند که مثلا شما وقتی سوار قایق میشوید و به وسط آب میروید اگر شاخه ا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

معمولا قایق های حرفه ای به گونه ای طراحی شدند که مثلا شما وقتی سوار قایق میشوید و به وسط آب میروید اگر شاخه ای که کم پیش می آید به قایق شما گیر کند و بخشی از قایق سوراخ شود در قایق های حرفه ای چون هم چند لایه هستند اولا راحت سوراخ نمیشوند و حتی اگر سوراخ شوند بخش های مختلف قایق دارای تیوپ های گوناگونی است که حتی در ازای سوراخ شدن یک بخش از قایق بخش های دیگر پایدار باقی میمانند و آسیی به شما نمیرسد.اگر قرار است به بخش های پرریسک با قایق حرکت کنید و یا برای ماهیگیری به مناطق مجاز میروید سعی کنید از قایق حرفه ای استفاده کنید. به علاوه به قایق های حرفه ای نیز شباهت بسیاری دارند. قابلیت نصب موتور برقی و بنزینی را دارند البته باید دقت کرد که موتور بنزینی این قایق ها تا 3 اسب بخار بیشتر نباشد چراکه به دلیل فشاری که تخته نصب بین قایق و موتور بر روی بدنه وارد میکند، میتواند بدنه را از بین ببرد. البته قایق سه نفره دارای صندلی نیز هست.

قایق های بادی دارای 2 الی 5 سوپاپ باد می باشند که اغلب آنها شماره بندی شده است، لذا بهتر است حتما طبق شماره بندی ها و به ترتیب بدنه آن باد کنید برای این کار از پمپ باد دستی داخل بسته بندی ها و یا هر پمپ بادی که در اختیار دارید استفاده کنید همه دریچه ها را باد کنید تا بدنه آن کامل پر شود و برای خالی کردن هوای داخل آن باید سوپاپ های باد را باز کنید تا هوا از داخل قایق خارج شود البته بعضی از پمپ ها باد قایق را نیز خالی می کنند و آن را وکیوم می کند. اگر قصد نصب موتور برقی یا بنزینی را دارید در داخل آب موتور را نصب و باز کنید. بر روی این قایق می توان موتور برقی یا بنزینی سبک نصب کرد. نمایندگی اینتکس ایران و فروشگاه مرکزی تهران اینتکس عامل پخش عمده و فروش جزئی محصولات بادی اصلی intex در سراسر کشور میباشد که با فروش انواع محصولات بادی اصلی مانند : تشک بادی ، استخر بادی ، قایق بادی، تخت بادی، استخر پیش ساخته، چادر مسافرتی، کاناپه بادی، مبل بادی، لوازم استخر پیش ساخته و استخر متحرک، مبل هپی چیر یونولیتی، بین بگ یک نفره و دو نفره، قلعه بادی، پمپ های باد برقی و فندکی، پمپ باد دستی و پدالی پرتوان، پمپ باد فندکی قوی، به قیمت نمایندگی خرید و فروش میشود.

Th᠎is artic​le was c᠎re ated  with G​SA C​on tent Gener at or ​DEMO.

شرکت اینتکس سنتر به عنوان نماینده مرکزی برند اینتکس در ایران به صورت فعال در زمینه فروش محصولات بادی، خدمات پس از فروش و سفارشات به صورت عمده و جزئی، فعالیت میکند و امکان ارسال محصولات خود را به تمام نقاط کشور خواهد داشت. اگر قایق مورد نظر دارای گارانتی یا خدمات پس از فروش نیست حتما از فروشنده بخواهید آن را باد کند و به دقت قسمت های مختلف آن را بررسی کرده تا مطمئن شوید دارای سوراخ و پارگی نیست. نکته مهمی که قبل از خرید قایق بادی باید به آن توجه داشته باشید، ظرفیت قایق می باشد، برای مثال اگر برای استفاده دو نفره می خواهید بهتر است قایق ۴ نفره بخرید چون ممکن است نیاز به حمل وسایل همراه خود را داشته باشید یا شاید، دوست یا مهمانی در سفر خاصی شما را همراهی کند. بهتر است به جنس بدنه قایق هم توجه داشته باشید، نباید خیلی نازک باشد، و از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده باشد، حتما توجه داشته باشید که جنس آن قابلیت ترمیم در مقابل سوراخ شدن احتمالی را داشته باشد در واقع نباید یکبار مصرف باشد. با توجه به نیاز خود می توانید، قایق مورد نیاز خود را خریداری نمایید. این قایق ها دارای لایه های به نسبت ضعیفی بوده و اگر هر قسمت از بدنه آن سوراخ شود، به هیچ وجه نباید مورد استفاده قرار گیرند، زیرا معمولاً یک محفظه باد دارند.

جنس بدنه این قایق پی وی سی تقویت شده می باشد و کف باد شونده، دو جای باد مجزا در کف و دیواره برای یک و دو نفره و چهار محفظه برای سه نفره برای ایمنی بیشتر محصول دارد. قایق سیهاوک در 4 سایز یک تا چهار نفره ساخته می شود و تحمل وزن این محصول 100 تا 400 کیلوگرم است. به اتاق بعدی بروید تا آموزشهای دیگری برای مقابله با دشمنان به شما ارائه شود. در این قایق ها قسمت های باد شونده با سایر قایق های بادی متفاوت است، زیرا به دلیل کیفیت بالای بدنه هر دو قایق بادی مارینر، برای تقسیم بندی باد خود بدنه به دو یا سه قسمت مساوی مجزا می شود و هر دریچه باد به منظور نگه داری از یک تقسیم بندی تعبیه شده است. همراه مدل چهار نفره چهار پارو و همراه مدل دو و سه نفره دو پارو قرار داده شده و کف آن نیز باد شونده می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن