هشت بدون قیمت روش‌ها برای دریافت اضافی با کاناپه بادی

محصولات مشابه با این محصول در پایین صفحه به نمایش در آمدهاند و شما میتوانید از دیگر کاناپه های بادی اینتکس دی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

محصولات مشابه با این محصول در پایین صفحه به نمایش در آمدهاند و شما میتوانید از دیگر کاناپه های بادی اینتکس دیدن کرده و در صورت نیاز خرید کنید. ای محصول بادی با توجه به اندازه و طراحی آن هم در منزل و هم خارج از منزل قابل استفاده میباشد و با توجه به ساختار بدنه براحتی قابل شتشو بوده و آسیب نمیبیند.در نشینمنگاه این کاناپه بدلیل داشتن برجستکی و فرو رفتگی عمل تبادل و جابجایی هوا براحتی انجام شده و از تعریق جلو گیری میکند.کاناپه بادی تخت شو Bestway قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب را داشته و میتوان از آن بعنوان یک تشک راحت نیز استفاده نمود.کاناپه بادی تخت شو Bestway دارای پمپ باد برقی بوده و براحتی میتوانید مبل ود را باد کرده و از آن لذت ببرید. کاناپه بادی تخت شو Bestway محصولی بسیار زیبا و با کیفیت از تولیدات شرکت بست وی میباشد که از سال 2013 تا کنون با توجه به کیفیت مناسب و طرح زیبا هنوز تولید و به بازار عرضه میگردد،کاناپه بادی دونفره دورنگ با ابعاد طول 200و عرض 152 و ارتفاع 64 سانتی متر و با بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم و رویه و نشینمنگاه مشبک و مواج با از جیر ضد تعریق و دیزاین دو رنگ و برخوردار از حالت طبی بوده و تحمل وزن تا 270 کیلو را دارا میباشد. ​This h as be en g​enerated by G᠎SA  C​on᠎te​nt Gen erat or Dem᠎oversi​on.

کاناپه بادی چند کاره اینتکس بدنهای بزرگ داشته و با ابعادی به طول 224 سامتیمتر، عرض 223 سانتیمتر و ارتفاع 66 سانتیمتر بسیار جا دار است و این خصوصیت سبب شده که بتوان از آن برای استفاده دو نفر به بالا به کار برد. تولید کننده کاناپه بادی اینتکس مدل های یک نفره و دو نفره تخت خواب شو کارخانه بزرگ اینتکس آمریکا است که تحت لیسانس در کشور چین انواع مدل های کاناپه بادی مخمل را تولید و با کمترین قیمت در سراسر کشور ها از طریق نمایندگی کاناپه بادی محصولات را عرضه مینماید . کاناپه بادی تخت خواب شو اینتکس به رنگ آبی بهترین کاناپه بادی دو نفره شرکت بزرگ اینتکس آمریکا میباشد که برای راحتی و نشستن طولانی مدت در منزل و محیط کار طراحی و ساخته شده. کاناپه بادی اینتکس یکی از کاناپه های دو کاره برای نشستن و خوابیدن در منزل و محل کار بسیار مناسب است . یکی از پرکاربردترین انواع مبلها برای فضاهای کوچک و بزرگ، مبل های تختخواب شو هستند. Data w as generat ed  with the help of G​SA C​ontent Generat or D em oversion.

استفاده از انواع مبلهای بادی و کاناپه بادی تختخواب شو چند حالته میتواند یک راهکار هوشمندانه برای جبران کمبود فضا در آپارتمانهای کوچک باشد. کاناپه بادی بهترین وسیله برای بهینه کردن فضای خانه میباشد، همانطور که میدانید امرهزه خانه های آپارتمانی کوچک بوده و استفاده از وسایلی که فضای کمتری را اشغال میکنند مروم شته، کاناپه بادی از این دست وسایل میباد، زیرا امکانی را فراهم میاورد که علاوه بر اینکه فرد میتواند روی آن بنشیند در صورت نیاز و در کمترین مدت میتواند این محصول را از کاناپه بادی به تشک بادی تبدیل کرده و دراز کشیده یا بخوابد، جنس کاناپه بادی یک نفره از پی وی سی بوده و و در قسمت رویه دارای روکش جیر مخملی میباشد، ساختار داخلی کاناپه یک نفره از کامفورت بوده که به صورت محفظه های استوانه ای در داخل بدنه و به صورت پِرِس هاس دایره ای شکل از بیرون قابل مشاهده میباشد، به علت استفاده از تکنولوژی کامفورت در ساختار داخلی کاناپه بادی یک نفره هنگام دراز کشیدن و خوابیدن روی آن فشار کمتری در قسمت پشتی و کمر احساس میگردد، برای استفاده دز حالت تشک بادی باید قسمت زیرین را باز کنید و برای استفاده در حالت کاناپه یک نفره باید قسمت جلویی را به زیر قسمت نشمنگاه تا کنید، برای باد کردن کاناپه بادی یک نفره میتوانید از انواع پمپ های باد نمایندگی اینتکس استفاده کنید.

به واسطه داشتن این ویژگی می توان اشاره نمود که مبل بادی مناسب ترین و بهترین گزینه جایگزین برای مبل های چوبی و فلزی است که از آن بسیار بهره گرفته می شود. برای مثال خیلی از کاناپه های بادی یک نفره موجود است که با طراحی های خاصی که دارند سبب شده است که مشتریان دیگر به سراغ محصولات و کاناپه های سنتی نروند. علاوه بر این ها کاناپه بادی دو نفره هم در بازار موجود می باشد که این محصولات هم ویژگی مدل های یک نفره را دارا هستند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا شما را با کاناپه بادی آشنا کنیم. مبل های اینتکس به دلیل جنس پی وی سی چند لایه ، از استحکام بالایی برخوردار هستند. استفاده از کاناپه های تخت شو اینتکس کاربرد بسیار زیادی دارند، شما در منزل می توانید در جلوی تلویزیون با خیالی آسوده و بدون ایجاد خستگی در بدن تا چند ساعت راحت به تماشای آن مشغول شوید.

آخرین مطالب