هرچه در مورد قایق بادی به شما گفته اند، اشتباه است...و در اینجا دلیل آن است

در نظر داشته باشید که اگر جنس قایق بادی مستحکم نباشد توسط سازمانهای استاندارد تایید نخواهد شد. اورجینال یا کپ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در نظر داشته باشید که اگر جنس قایق بادی مستحکم نباشد توسط سازمانهای استاندارد تایید نخواهد شد. اورجینال یا کپی : برند های مطرح تولید کننده قایق بادی در جهان زیاد هستند وبرخی از این برند ها در ایران هم محصولات خود را وارد کرده اند و به فروش میرسانند اما توجه داشته باشید همین برند های معروف برخی توسط شرکت ها نسخه کپی شده تولید شده است که توسط تولید کننده اصلی تولید نشده و کیفیت پایین تری دارند و برخی از مردم برای اینکه تصویر برند روی قایق بادی است آن را خریداری میکنند و فقط شما اگر میخواهید در مناطق پرریسک با قایق بروید سعی کنید قایق اورجینال را خریداری نمایید که در سایت ما این محصولات معرفی شده اند. البته قایق بیشتر حجم دارد تا وزن و حجمش از هوا تشکیل میشود و شما میتوانید آن را فشرده کنید و هرجایی قرار دهید خیلی نگران وزن زیاد قایق نباشید چون وزن استانداردی دارد و حمل آن سخت نیست. دارای کف باد شونده هستند و از سه قسمت متفاوت برای باد شدن تشکیل شده اند که خود این امنیت را هنگام سوراخ شدگی بالا میبرد و این موضوع باعث شده تا این قایق دارای تاییدیه گارد ساحای ایالات متحده امریکا شده و استاندارد های بروز امریکایی و اروپایی داشته باشد.

شکل ظاهری آنها بصورت نوک تیز و عقب پهن یا با فرم موشکی هستند این محصولات دارای ظرفیت های ۳، ۴ ، ۵ و ۶ نفره میباشند که تحمل وزنی ای تاحدود ۸۰۰ کیلوگرم دارند بدنه قایق بادی جیمینی دارای الیاف تار و پوی نخ ابریشم مصنوعی بهمراه pvc بسیار ضخیم است و قابلیت استفاده در آبهای شور را نیز دارند کف این مدل از تخته های چوبی تشکیل شده که این تخته ها کمک به تحمل وزن و نیز شتاب با موتور میکنند قایق جیمینی نیز از دریچه های مختلف جهت باد کردن بهره میگیرد چراکه با اینکار اولا به استواری آن کمک میکند و دوما در مواقع احتمالی سوراخ شدگی کمک به اعضای قایق میکند و در آب فرو نمیرود بهمین دلیل است که دارای استاندارد های اروپایی و امریکایی بوده و تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده به این محصول تعلق گرفته است، دور تا دور قایق بادی جیمینی یک نوار ضربه گیر دیده میشود کار این نوار در این است که ضربه های ناشی از طرفین را که تاحد معقول باشد دفع نماید (بجز ضرباتی همچون صخره های نوک تیز با سرعت بالا)، دارای دو جای پاروی چرخشی و یک جفت پاروی حرفه ای مخصوص است که این پارو ها چند تکه ساخته میشوند، دلیل اینکار راحتی در حمل و نقل قایق است، پارو های چرخشی پارو زنی در مدل جیمینی را برای شما لذت بخش میکند در ضمن میتوانید در مواقعی که به این پارو ها نیازی ندارید آنها را در جا پارویی هایی که روی بدنه در دو سمت متصل است نگه دارید.

Con tent has ᠎been generated by GSA C​ontent Ge​nerato r ​DE MO.

برخی از قایق های بادی شرکت آمریکایی intex و bestway دارای بدنه کاملا بادی و کف بادی هستند و برخی دیگر دارای بدنه برزنتی و سخت با کف فایبرگلاس خشک و برخی دیگر دارای کف تاشو آلومینیومی هستند که هر کدام منحصر به فرد هستند و در نوع خود بی نظیر است هستند قایق بادی 2 نفره 3 نفره 4 نفره 5 نفره 6 نفره 7 نفره 8 نفره 9 نفره 10 نفره حرفه ای و معمولی محصولات شرکت اینتکس و بست می باشد و تمامی این قایق ها اورجینال هستند هم شرکت اصلی اینتکس و هم بست وی اورجینال ساخته شده و تمامی قایق های بادی حمل و نقل آسان و بسیار کوچک و سبک و عمر طولانی دارند. در صورتی که این نوع قایق ها مخصوص کودکان باشد، به آن ها قایق بادی استخری یا قایق بادی کودکی گفته می شود. این نوع قایق ها ممکن است مخصوص افراد بزرگسال یا کودکان باشد. قایق بادی کودک intex مسابقه ای یک وسیله بسیار کاربردی و هیجان انگیز برای کودکان می باشد که می توانند با آن شنا کنند و روی آب بمانند. ​C ontent has be᠎en g᠎en᠎erat᠎ed by G​SA C᠎ontent​ Generator Demoversion​!

قایق بادی سی هاوک 4 محصولی با ظرفیت 4 نفره برای تفریحات و ماهیگیری بر روی سطح آب دریاچه، رودخانه و سد های بزرگ و کوچک که ساخته شده از جنس PVC چندلایه با روکش برزنتی می باشد. حالا یک بار دیگر سوار قایق شوید و به سمت گوشه شمال غربی دریاچه بروید تا به اقامتگاه کنار دریاچه، یعنی جایی که در فصل ۱ بودید، برسید. معمولا قایق های حرفه ای به گونه ای طراحی شدند که مثلا شما وقتی سوار قایق میشوید و به وسط آب میروید اگر شاخه ای که کم پیش می آید به قایق شما گیر کند و بخشی از قایق سوراخ شود در قایق های حرفه ای چون هم چند لایه هستند اولا راحت سوراخ نمیشوند و حتی اگر سوراخ شوند بخش های مختلف قایق دارای تیوپ های گوناگونی است که حتی در ازای سوراخ شدن یک بخش از قایق بخش های دیگر پایدار باقی میمانند و آسیی به شما نمیرسد.اگر قرار است به بخش های پرریسک با قایق حرکت کنید و یا برای ماهیگیری به مناطق مجاز میروید سعی کنید از قایق حرفه ای استفاده کنید. رنگ قایق : این موضوع خیلی جدی نیست و شاید بتوان از آن چشم پوشی کرد اما از نظر زیبایی و جذابیت قایق میتوانید رنگ هایی که خود علاقه دارید را برای خرید قایق بادی استفاده کنید ولی سعی کنید رنگی که انتخاب میکنید هم رنگ محیط مثلا درخت و آب نباشد که وقتی قایق روی آب است به چشم بیاید و در دوردست هم دیده شود. This da​ta w as generat​ed by GSA᠎ C on​tent G enerat​or Demov᠎ersi​on.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن